V únoru vydáme desetiročenku, tištěný speciál Médiáře. Bude chtít svůj výtisk? Napište si o něj.

Fio banka třetím rokem pokračuje v konceptu „dobrých zvyků zvířat“

Česká banka dál využívá koncept, který vytvořila Mark BBDO a v němž pokračuje Lucky U.

  • 05. 01. 2021 00:00

Fio banka se začátkem nového roku přináší pokračování své reklamní kampaně, kde představuje dobré zvyky ze zvířecí říše, které porovnává se svými dobrými zvyky v bankovním světě. Letos se diváci dozví něco nového o bahamských prasátkách, hroších obojživelných nebo raku poustevníčkovi. Zvyky zvířat doplňuje hraná část, která určitými podobnostmi a odkazy propojuje obě části.

„Zvířátka v reklamě se nám osvědčila, a proto jsme v nich chtěli pokračovat i v dalším roce. Nechceme ale diváka nudit a také chceme, aby se třeba dozvěděl něco nového. Proto mu zábavnou formou představujeme další dobré zvyky ze zvířecí říše, u kterých věříme, že díky příjemné nadsázce zaujmou. Zvířecí část s lidskou propojujeme hlavně slovními hříčkami, které si třeba divák uvědomí až na několikátý poslech. I díky tomu věříme, že se spoty neokoukají. Navíc nových zvířecích zvyků máme několik a divákům je budeme dávkovat postupně. Scénky s herci jsme zachovali, stejně jako komentář Zbyška Horáka, který spotům dodává až dokumentární charakter,“ míní Jan Bláha, obchodní a marketingový ředitel Fio banky. Hlasy zvířat mluví Braňo Holiček

Konceptu, který vznikl v agentuře Mark BBDO, se Fio drží už třetí rok. Aktuální upravené reklamy jsou dílem agentury Lucky U. Hrané části režíroval Tomáš Bařina. Reklamy jsou k vidění na stanicích skupin Prima, Óčko a Atmedia (CNN Prima News, Seznam.cz TV, TV Paprika a další), na internetu je podporují online bannery a PPC.

Dobré zvyky zvířat
Kreativní agentury
Produkční agentura
Značka
Klient
Mediamix