Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Frontman skupiny Midi lidi Petr Marek propaguje pojišťovací startup Rixo

Pojištění Rixo skupiny Emma Capital Jiřího Šmejce jde do televize s první svou reklamou.

  • 06. 05. 2020 16:00

Tradiční formát televizní soutěže se stal předlohou pro první reklamu online pojišťovací služby Rixo. Kampaň s názvem Pojištění správně poukazuje na rozdíly mezi klasickým pojištěním a novou online službou. „Jsme první online službou svého druhu na českém trhu a potřebujeme, aby klienti pochopili, co jim nabízíme a v čem jsme jedineční,“ vysvětluje marketingový ředitel služby Ondřej Hlásek. „Díky pokročilým technologiím umíme klientům zdigitalizovat jejich pojistné smlouvy, zkontrolovat a doporučit lepší. Jednou provždy tak budou mít ve svých pojistkách pořádek.“

Za kreativním nápadem a supervizí kampaně stojí agentura WMC Grey v čele s kreativním ředitelem Davidem Sudou. „Když se řekne ‚pojistky‘, spoustě z nás naskočí husí kůže. Rixo nás ale zaujalo svou jednoduchostí, se kterou všechny ty otravné a pracné záležitosti vyřeší za nás. Proto jsme se rozhodli ukázat, že s touto službou může být i řešení pojistek jednoduché. A věděli jsme, že musíme být zároveň hodně výrazní i jasně srozumitelní,“ shrnul Suda. Celý komunikační koncept tak demonstruje jednoduchost služby na formátu lehce absurdní televizní soutěže, ve které se zápolí v řešení problémů, které lidé při řešení pojistek zažívají.

Do hlavní role byl obsazen Petr Marek, scenárista, režisér a frontman kapely Midi lidi, který je také autorem hudby. Reklamu v produkci Armada Films režíroval Tomáš Řehořek. „Aby fungovala absurdita konceptu, cítil jsem, že hrdina musí být nesmělý sympaťák, který jakoby se v soutěži objevit tak trochu omylem. Věděl jsem, že Petr Marek dokáže tuto charakteristiku stoprocentně naplnit,“ vysvětluje režisér Řehořek. 

Koncept televizní soutěže postupně představí tři půlminutové spoty, ve kterých díky aplikaci Rixo vítězí nesmělý hrdina. Televizní část mixu doplní šestice patnáctivteřinových spotů. Ty rozvíjí příběh moderátorky, která objevuje konkrétní výhody aplikace. Reklama poběží v televizi na stanicích skupiny Prima od května. Kampaň se také objeví v onlinu (sociální sítě, YouTube, PPC) a na venkovních plochách.

Firmu Rixo, která pojištění provozuje, koupila letos v březnu skupina Emma Capital Jiřího Šmejce, šéfa a spolumajitele splátkové firmy Home Credit. Home Credit byl předchozím vlastníkem startupu Rixo. Ten dostal ve skupině Emma Capital na starost Pavel Krbec, dosavadní ředitel online aktivit Home Creditu, v minulosti ředitel internetu televize Nova. Rixo funguje od poloviny roku 2018 a zatím obsloužilo přes 12.000 uživatelů.

Rixo: Pojištění správně (WMC Grey)

Rixo: Pojištění správně. Tváří značky je i herečka Barbora Mošnová

Rixo: Pojištění správně (WMC Grey)

Rixo: Pojištění správně

Rixo: Pojištění správně (WMC Grey)

Rixo: Pojištění správně

Pojištění správně
Kreativní agentura
Značka
Klient
Mediamix
Kreativní režisér
Tvář značky, hudba
Tvář značky