Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Gambrinus a Pavel Horváth pomáhají amatérským klubům vykopnout sezónu

Pivo chce být vidět u obnoveného života obcí, zvlášť kolem fotbalu. Kampaň dělal Triad.

  • 20. 08. 2020 15:20

Pavla Horvátha v kampani značky Gambrinus režíroval Jakub Kohák

Pavla Horvátha v kampani značky Gambrinus režíroval Jakub Kohák

Vykopněme sezónu ve velkém stylu, tak zní hlavní motiv nové kampaně piva Gambrinus. Nucená přestávka v amatérském fotbalu, způsobená koronavirovou pandemií, je u konce a na venkově startuje podzimní část amatérských lig. Gambrinus nabízí kampaní klubům i fanouškům pomocnou ruku s jasným cílem – vykopnout společně začátek sezóny s plnou parádou. Kampaň s podtitulem Kde se hraje, tam to žije vznikla v agentuře Triad Advertising, online a kino spoty zase v produkci Stink Prague v režii Jakuba Koháka.

„Zápasy amatérského fotbalu jsou na venkově jednou z mála pravidelných komunitních událostí. Na fotbale se spolu potkávají lidé všech věkových kategorií, společně se baví a utužují dobré vztahy. Je to také ideální příležitost ke konzumaci čepovaného piva,“ vysvětluje Jakub Marek, senior brand manager Gambrinusu.

V kampani druhý rok po sebe vystupuje patron amatérského fotbalu v červeném dresu Pavel Horváth. Legenda českého fotbalu bude na lidi promlouvat nejen v sérii spotů, ale i z vizuálů, online, na sociálních sítích. Spoty se navíc objeví i v regionálních a putovních kinech. Těžištěm kampaně je krátký film v hlavní roli s Horváthem, který obyvatelům vesnice Kytín ukazuje, o co se v této době hraje, získá je pro aktivitu, jež je pro komunitní život důležitá. Krátké formáty budou lidi motivovat k hlasování pomocí odměn, které může jejich klub získat při organizaci akce. Pavel Horváth je i klíčovým ambasadorem a aktérem dalších komunikačních aktivit, kde se bude k tématu důležitosti amatérského fotbalu věnovat v sérii rozhovorů a vyjádřeních pro relevantní média.

Značka přes program Kopeme za fotbal oslovila víc než tisíc amatérských klubů v Česku a jejich fanoušky vyzvala, aby veřejnosti společnými silami ukázali, jak to u nich na hřišti žije. Do kampaně Výkopná 2020 se zapojily stovky amatérských klubů, které mohou fanoušci podpořit hlasem na microsite kopemezafotbal.cz/vykopna. Prvních 200 klubů, s více než sto hlasy, získá od Gambrinusu odměny, se kterými můžou uspořádat akci v prostředí místního hřiště – občerstvení, pivo, plakáty, letáky, ale i maketu v životní velikosti, kterou Horváth zve k podpoře místního klubu. Nechybí ani motivační spot pro obecní rozhlas nahraný právě Horváthem. Hlasovat lze do 25. srpna.

Smysl je jednoduchý – samotní fanoušci se díky projektu Gambrinusu mohou přičinit o vznik jedné z největších akcí tohoto roku v jednotlivých vesnicích – Výkopná 2020. „Může to být posezení po zápase, vesnická zábava nebo koncert místní kapely. Tím pomohou obnovit společenský život na menších městech a vesnicích,“ dodává Radim Krupka, projektový manažer Gambrinus Kopeme za fotbal.

V navazující komunikaci bude použita i dokumentace z nejlepších „výkopných“. Ta poslouží jako motivace dalším klubům k dlouhodobé angažovanosti v programu Kopeme za fotbal, kde můžou postupně od Gambrinusu získávat další výhody pro sebe a své fanoušky. Například peníze z grantového programu na rekonstrukci zázemí nebo přátelský zápas s výběrem hvězd u nich v obci.

„Právě v tomto nelehkém období, když společenský život významně utrpěl, je potřeba, aby značka vesnici reálně pomohla. Pomohla nakopnout společenský život. A to nad rámec toho, co pro amatérský fotbal doteď dělala,“ popisuje creative director agentury Triad Rado Jankovič. „Na tom jsme postavili i letošní kampaň. Gambrinus reálně pomáhá a my jsme se do toho snažili vnést i trochu lehkosti. Přece jen, fotbal má být hlavně zábava pro všechny zúčastněné. Na hřišti i na tribuně.“

Jako součást kampaně budou diváci také moci vidět televizní spot s Pavlem Horváthem z minulého roku, který připravil Triad v produkci Goodie Baddie.

Kopeme za fotbal 2020: Výkopná 2020
Kreativní agentura
Mediální agentura
PR agentura
Produkční agentura
Značka
Nasazení
12. 08. 2020
Creative director
Account manager
Art director
Social media manager