Jak koronavirus dopadá na média, marketing a maloobchod v Česku? Čtěte ve speciální příloze.

Gambrinus angažoval do reklamy Edu ze Severky, spot režíroval Kolečko

Pivní značka od Plzeňského Prazdroje v nové kampani od McCannu vzývá zdravý rozum.

  • 05. 03. 2020 12:05

Gambrinus 2020
Kreativní agentura
Značka
Nasazení
03. 03. 2020
Group creative director
Art director
Copywriter
Global account leader
Account manager
Agency producer

Tempo moderní doby se minimálně za poslední dvě desítky let výrazně zrychlilo. Dnešní muži toho musí zvládat daleko víc než dříve, kdy stačilo, aby přinesli domů výplatu, a o vše ostatní bylo postaráno. Nová kampaň Gambrinusu z dílny agentury McCann Prague však radí, že když toho máte moc, je lepší se prostě zastavit. Ideálně s kamarády. „Když toho máte moc, je lepší se zastavit. Na jedno,“ zní motto kampaně.

Značka Gambrinus tak zůstává u svého claimu, kdy připíjí na zdraví zdravému rozumu. Kreativní koncept nové propagace pivní značky vznikl v agentuře McCann Prague, režie spotu se ujala dvojice Petr Kolečko a Petr Němeček. Kolečko napsal seriál Most!, z něhož si kampaň půjčuje také Edu z hospody Severka, tedy herce Michala Isteníka. Kampaň běží v televizi a online, doplňují ji venkovní nosiče a materiály v místě prodeje (POS).

Gambrinus: Někdy je dobré na chvíli vypnout... u jednoho (McCann Prague)

Gambrinus: Někdy je dobré na chvíli vypnout... u jednoho (McCann Prague)