Náš newsletter tradičně přešel na letní provoz: v červenci a srpnu chodí jednou týdně, a to v pondělí.

Gambrinus angažoval do reklamy Edu ze Severky, spot režíroval Kolečko

Pivní značka od Plzeňského Prazdroje v nové kampani od McCannu vzývá zdravý rozum.

  • 05. 03. 2020 12:05

Tempo moderní doby se minimálně za poslední dvě desítky let výrazně zrychlilo. Dnešní muži toho musí zvládat daleko víc než dříve, kdy stačilo, aby přinesli domů výplatu, a o vše ostatní bylo postaráno. Nová kampaň Gambrinusu z dílny agentury McCann Prague však radí, že když toho máte moc, je lepší se prostě zastavit. Ideálně s kamarády. „Když toho máte moc, je lepší se zastavit. Na jedno,“ zní motto kampaně.

Značka Gambrinus tak zůstává u svého claimu, kdy připíjí na zdraví zdravému rozumu. Kreativní koncept nové propagace pivní značky vznikl v agentuře McCann Prague, režie spotu se ujala dvojice Petr Kolečko a Petr Němeček. Kolečko napsal seriál Most!, z něhož si kampaň půjčuje také Edu z hospody Severka, tedy herce Michala Isteníka. Kampaň běží v televizi a online, doplňují ji venkovní nosiče a materiály v místě prodeje (POS).

Gambrinus: Někdy je dobré na chvíli vypnout... u jednoho (McCann Prague)

Gambrinus: Někdy je dobré na chvíli vypnout... u jednoho (McCann Prague)

Gambrinus 2020
Kreativní agentura
Značka
Nasazení
03. 03. 2020
Group creative director
Art director
Copywriter
Global account leader
Account manager
Agency producer