Náš newsletter tradičně přešel na letní provoz: v červenci a srpnu chodí jednou týdně, a to v pondělí.

Generali Česká pojišťovna představuje v letní kampani své skutečné poradce

Každý z nás je jeden z vás, upozorňuje s agenturou Isobar pojišťovna na 6.000 svých lidí.

  • 11. 06. 2020 13:50

Největší česká pojišťovna ve své nové kampani dává prostor reálným poradcům z vlastní obchodní sítě. Pod heslem Každý z nás je jeden z vás ukazuje, že obrátit se nejen s radou na jednoho z 6.000 poradců Generali České pojišťovny je stejně jednoduché jako zavolat na souseda. Letní kampaň Generali České pojišťovny odstartuje ve čtvrtek 4. června ve vysílání televizních stanic Prima a Nova (třicítkové spoty, desetivteřinové sponzorské vzkazy), to pak doplní online formáty (branding, bannery) a venkovní reklama (billboardy). Online linku doplňuje specializovaný portál Jednizvas.cz s mapou a vyhledáváním nejbližšího poradce. Kampaň potrvá až do konce letních prázdnin.

Kampaň navrhla reklamní agentura Isobar, spotů se ujal režisér Roman Valent s produkčním studiem Armada Films. Vizuální stránky se zhostil český fotograf a digitální kreativec Adam BartasVe spotech, online vizuálech i venkovní reklamě kromě herců dohromady účinkuje 25 reálných poradců. Jde o druhou letošní kampaň značky Generali Česká pojišťovna, která vznikla sloučením aktivit České pojišťovny a pojišťovny Generali loni v prosinci loňského roku. Spojenou značku na trh uvedli Jan Vlasák a Igor Chmela v roli hlídačů, ve spotech od VMLY&R.

Generali Česká pojišťovna: Každý z nás je jeden z vás (Isobar)

Generali Česká pojišťovna: Každý z nás je jeden z vás (Isobar)

Generali Česká pojišťovna: Každý z nás je jeden z vás (Isobar)

Generali Česká pojišťovna: Každý z nás je jeden z vás (Isobar)

Generali Česká pojišťovna: Každý z nás je jeden z vás (Isobar)

Generali Česká pojišťovna: Každý z nás je jeden z vás (Isobar)

Každý z nás je jeden z vás
Kreativní agentura
Mediální agentura
Produkční agentura
Nasazení
04. 06. 2020 - 31. 08. 2020
Vizuální stránka kampaně