Pracujete jako ekonomický redaktor či redaktorka a chcete s námi budovat něco nového? Napište.

Generali radí, jak předcházet všedním katastrofám

Tématem kampaně od VMLY&R jsou škody z majetkového pojištění a nepříjemnosti s nimi.

  • 03. 04. 2019 13:25
Pro potřeby televizních spotů vyrostla na zahradě nová koupelna, v ní bylo možné vytvořit skutečný bazén

Pro potřeby televizních spotů vyrostla na zahradě nová koupelna, v ní bylo možné vytvořit skutečný bazén

Kreativní agentury
Produkční agentura
Značka
Klient
Mediamix
Fotografie

Letošní jarní sezónu odstartovala pojišťovna Generali novou kampaní, která upozorňuje na nejčastější rizika spojená s majetkovým pojištěním. Vybrané situace vycházejí přímo ze zkušeností likvidátorů pojišťovny, a tedy z reálných situací klientů. Kampaň je ukazuje a také přináší jednoduché a účinné rady, jak jim předejít a jak se proti nim i pojistit.

„V kampani se soustřeďujeme na tři, respektive čtyři události, které zažilo mnoho lidí na vlastní kůži. Ať už jde o zabouchnuté dveře, vytopení bytu nebo nefunkční domácí spotřebiče. Výhradně v rádiích pak pracujeme s tématem ztráty dat v počítači. I v takové situaci totiž majetkové pojištění díky asistenčním službám dokáže pomoci,“ upřesňuje Zdeněk Mrkva, senior manažer marketingové komunikace Generali.

Podstatnou součástí jarní kampaně je propojení s microsite Staci-malo.cz, existující od loňska. Pro současnou kampaň na webu vznikají nová videa, články a také statistiky. Nyní web obsahuje přes stovku návodných videí a článků, jak předcházet různým rizikům nebo minimalizovat jejich následky. Kreativu kampaně dělala agentura VML&R. Návrh, tvorba a obsah microsite i obsah na sociálních sítích a online bannery jsou v režii digitální agentury Pria. Natáčení a fotografování proběhlo během února ve středočeských Letech u Dobřichovic.

Spoty se objeví na televizních kanálech skupiny Prima. Rozhlasové spoty poběží na rádiích Impuls, Kiss, Beat či Radio 1. Bannery včetně mobilních formátů poběží na zpravodajských webech Novinky.cz či iDnes.cz nebo v obsahové síti Seznam a Google. Ty originálním obsahem doplní kreativa pro sociální sítě YouTube, Facebook a Instagram.

Generali: Stačí málo (VMLY&R)

Generali: Stačí málo (VMLY&R)

Generali: Stačí málo (VMLY&R)

Generali: Stačí málo (VMLY&R)

Generali: Stačí málo (VMLY&R)

Generali: Stačí málo (VMLY&R)