Německý obchodní řetězec Globus startuje v Česku počínaje letošní vánoční kampaní nový koncept komunikace, který se propíše do všech marketingových kanálů a produktových kampaní. Představí rodinu, v níž má každý své potřeby, a bude přesvědčovat, že Globus je pro rodinné nákupy tím nejlepším místem. V nové komunikaci zdůrazňuje kvalitu garantovanou vlastními výrobami v řeznictví, pekařství, cukrářství a vlastní restauraci, dál čerstvost, bohatost celého sortimentu a rychlé způsoby nakupování. Rozkročení komunikačního konceptu dovoluje cílit na všechny členy běžné rodiny a ukázat, co všechno může být součástí onoho nevšedního nákupního zážitku.

Globus: Pohodové Vánoce (Klan)

Globus: Pohodové Vánoce (Klan)

Globus: Pohodové Vánoce (Klan)
Globus začíná svůj nový rodinný koncept v předvánočním čase jak novými vizuály a POS, tak televizním spotem. Pod taktovkou režiséra komediálních filmů a seriálů Jana Prušinovského ožije Globus rodina v zábavných scénách. „V komunikaci Globusu neprezentujeme celebrity, ale naopak typickou rodinu, kde má každý své preference a potřeby. Odpovídáme na ně šíři nabídky a její kvalitou jak v sortimentu, tak ve službách. Naši zákazníci si tak u nás mohou dopřát, co chtějí, a to nejen o Vánocích,“ říká Petr Ptáček, vedoucí marketingu Globus. Autorem nového rodinného konceptu je agentura Klan.
Pohodové Vánoce
- Klient: Globus
- Značka: Globus
- Kreativní agentura: Klan
- Režisér: Jan Prušinovský
- Mediamix: televize, tisk, POS