Náš newsletter tradičně přešel na letní provoz: v červenci a srpnu chodí jednou týdně, a to v pondělí.

Granule Shelma se v kampani od VCCP ukazují jako motor pro malé šelmy

Kampaň vyzdvihuje účinnost přírodního krmiva pro hravé, zdravé a dravé kočky.

  • 21. 05. 2020 10:05

Vizuál kampaně krmiv Shelma

Vizuál kampaně krmiv Shelma

Agentura VCCP po vyhraném tendru připravila komunikační kampaň superprémiového krmiva pro kočky pod značkou Shelma od společnosti Partner in Pet Food. „Ve výběrovém řízení jsme si pro realizaci kampaně vybrali agenturu VCCP. Kolegové nás oslovili jak svým strategickým přístupem postaveným na silném a relevantním consumer insightu, tak neotřelým kreativním řešením,“ říká marketingový ředitel Michal Riegel.

Produkty Shelma jsou plné živočišných proteinů, čerstvého lososa (nebo hovězího, kuřecího, krůtího), což je pro kočky jako masožravce nejdůležitější. Receptury jsou navíc bez přidaných obilovin, dochucovadel a konzervantů, a proto se nabízí koncept návratu k přirozenosti, a především přirozené stravě. Tým tedy v kampani vyzdvihuje účinnost přírodního krmiva plného bilkovin jako motor pro hravé, zdravé a dravé kočky alias malé šelmy.

Kampaň běží od května v digitálním prostředí. Autory strategie a kreativního konceptu jsou planning director VCCP Henri de la Barre a kreativní dvojice Alena Pondělíčková a Marcos Siqueira. Realizace zahrnuje rovněž web Shelma.eu designéra Štěpána Ryšavého, na redesignu VCCP spolupracovala s AD13. Accountsky kampaň zastřešil Rostislav Novák.

Lenochod, nebo tygr?
Kreativní agentura
Mediální agentura
PHD
Značka
Mediamix
Strategie, kreativní koncept
Strategie, kreativní koncept
Strategie, kreativní koncept
Account manager