Náš newsletter tradičně přešel na letní provoz: v červenci a srpnu chodí jednou týdně, a to v pondělí.

Hana Vagnerová je zase v reklamě: ukazuje nový krém tradiční značky Astrid

Agentura Brain One se v kreativě nové kampaně chtěla „za každou cenu“ vyhnout klišé.

  • 30. 01. 2020 16:25

Hana Vagnerová na klíčovém vizuálu kampaně Astrid

Hana Vagnerová na klíčovém vizuálu kampaně Astrid

Tradiční značka české kosmetiky Astrid, která teď spadá pod řecký koncern Sarantis, uvádí na trh nový krém Q10. Kampaň, která k tomu běží od 10. ledna, k tomu zajišťuje marketingová agentura Brain One. Hlavní tváří komunikace se stala herečka Hana Vagnerová. „Ztělesňuje sofistikovanou podobu české krásy,“ uvádí agentura.

„Za každou cenu jsme se chtěli vyhnout dermatoložkám v bílých pláštích, garantovanému vyhlazení pleti do tří týdnů, žvatlajícím děckám osahávajícím své dokonale hladké maminky a všem dalším ošoupaným tropám z reklam na krémy proti vráskám. Ochráncův úděl za každou cenu chránit vláčnost Hančiny kůže vnáší do spotu alespoň ždibec humoru,“ popisuje uvažování nad kampaní Marek Linhart, kreativní ředitel Brain One.

Tvář Vagnerové provází celou kampaň od packagingu, přes klasické dvacetivteřinové televizní spoty i jejich desetivteřinové střihy pro online po citylighty či zastávky MHD. Speciálním umístěním brandingu je kluziště na pražském Žižkově, které tematicky sedí k ději videa.

Obrandované kluziště pod žižkovským vysílačem

Obrandované kluziště pod žižkovským vysílačem

Obrandované kluziště pod žižkovským vysílačem

Obrandované kluziště pod žižkovským vysílačem

Vagnerová v reklamě nevystupuje poprvé. Do obecného podvědomí se dostala mimo jiné jako tvář internetové ubytovací služby Trivago. Pomáhala propagovat také ovocné tvarohy Milko od Polabských mlékáren, v kampani od agentury Comtech.

Ochránce vašeho mládí
Kreativní agentura
Mediální agentura
Produkční agentura
Značka
Nasazení
09. 01. 2020