Proč děláme web, denní newsletter, týdenní Katovnu a nově též měsíční souhrny? Poslechněte si.

Hello Bank mění Outbreak za Ogilvy, uvádí nový koncept Goodbye & Hello

Po víc než třech letech mění banka svůj komunikační koncept a s ním i kreativní agenturu.

  • 09. 02. 2021 15:30

Hello Bank! spustila první vlnu své nové televizní kampaně, která je zároveň premiérou jejího nového komunikačního konceptu Goodbye & Hello. Banka v něm staví na protikladu loučení se s něčím starým, nefunkčním, komplikujícím život a vítání jednoduchých řešení usnadňujících naši každodennost. Pro nový směr komunikace si banka ve výběrovém řízení loni na podzim vybrala agenturu Ogilvy. Po šesti letech tím skončila její spolupráce s reklamní agenturou Outbreak, která byla autorem původního konceptu zaměřeného na představení banky českému trhu. S dosavadním komunikačním konceptem se značka Hello Bank! loučí po třech letech.

„Naše filozofie a hodnoty se nemění. Hello říkáme nejen jednoduché správě financí našich klientů, transparentní a zajímavé nabídce produktů, ale i chytrým řešením, která šetří peníze i svět kolem nás a přispívají k udržitelné spotřebě. Cítili jsme potřebu naši komunikaci oživit, ještě víc ji lidem přiblížit a podstatnou roli pro nás sehrála i variabilita vítězného konceptu. Koncept Goodbye & Hello nám dává větší rozlet a komunikačně jím zastřešíme také oblast udržitelného financování, na kterou se ve všech našich aktivitách budeme stále více zaměřovat. V roce 2021 ji na českém trhu plánujeme posunout zase o kus dál, a to i produktovou nabídkou,“ uvádí brand & customer experience director Gabriela Pithartová.

„Kontrasty, které jsou základním motivem kreativního konceptu Goodbye & Hello, se prolínají i zpracováním jednotlivých formátů. Pracujeme v nich s ostrými střihy a dělenými vizuály, které zdůrazňují jednoduchost osobního bankovnictví v pojetí Hello bank! Kampaň pracuje s už hotovým videomateriálem, takže jednotlivé spoty vznikly v rekordním čase, a komunikaci navíc můžeme variabilně měnit podle aktuálních potřeb,“ říká Michaela Marešová, senior account manager Ogilvy. Hudbu ke spotu na míru zkomponoval Roman Holý a režie se ujal Jan Zajíček. Televizním spotem i dalšími formáty a vizuálními prvky celého konceptu se prolíná modrý branding, který Hello Bank! využívá dlouhodobě.

První fáze komunikace odstartovala v pondělí 8. února image spotem, který běží na stanicích skupiny Prima. V březnu ho vystřídá produktový spot nasazený na kanálech televize Nova. Kromě televize banka v mediamixu spoléhá na výkonnostní i display online formáty a videa.

Goodbye & Hello
Kreativní agentura
Značka
Nasazení
08. 02. 2021
Mediamix