Česká produkční se stala první tuzemskou agenturou, která natočila televizní spot Hery pro Česko a Slovensko. Dosud byly všechny připravovány v cizině se zahraniční produkcí. Důvěru získala díky dlouhodobé spolupráci na tvorbě digitálního obsahu Hery. V nové televizní reklamě představuje příběh skutečné rodiny, které pomohl Nadační fond Kapka naděje. Třicetivteřinový spot, který představuje nový produkt Hera bez laktózy, vznikl pod kreativní supervizí Viléma Rubeše. Reklama sděluje také to, že nákupem Hery lidé přispějí právě Nadačnímu fondu Kapka naděje.
Přípravy televizní reklamy se ujala Viktorie Lörinczová, která pod taktovkou České produkční režírovala poslední videorecepty pro Heru. Při tvorbě spotu tak navázala na předešlou spolupráci. Hudbu pro spot připravil David Solař, který stojí za skladbami pro seriály Vyprávěj a První republika nebo pro filmy Fair Play a Slnko v sieti, za které byl nominován na Českého lva. Fotografie a backstage video zajišťoval tým pod vedením Jakuba Novotného z České produkční.
V reklamě vystupují neherci, a to rodina nemocného Vilíka včetně maminky, tatínka a Vašíka, který nemocnému bratrovi daroval kostní dřeň, díky níž se vyléčil. S léčbou pomohl Nadační fond Kapka naděje Venduly Pizingerové, která v reklamě také účinkuje. Součástí spotu je i sdělení, že zakoupením jakéhokoliv výrobku Hera od 1. listopadu do 31. prosince 2018 přispějí lidé Nadačnímu fondu Kapka naděje.
Vánoční Hera
- Značka: Hera
- Klient: Hera
- Kreativní agentura: Česká produkční
- Kreativní supervize: Vilém Rubeš
- Režie: Viktorie Lörinczová
- Hudba: David Solař
- Foto: Jakub Novotný
- Mediamix: televize
- Timing: listopad - prosinec 2018