Nová marketingová aktivita s hashtagem #WTFriday je součástí aktuální kampaně cenového srovnávače Heureka s názvem White Friday. V kampani Heureka ukazuje, jak jsou zákazníci na slovo „sleva“ citliví bez ohledu na to, zda je sleva reálná, a upozorňuje, že ani bombastická sleva nemusí být výhodná. Cílem je během listopadového výprodeje Black Friday přivést kupující na Heureku, kde si mohou ceny porovnat a podívat se do jejich historie. „Jedná se o osvětovou kampaň, ve které chceme zákazníkům připomenout, že není sleva jako sleva, učíme je kontrolovat si ceny s ostatními e-shopy, aby se na falešných slevách nespálili,“ uvedl Marek Dobrý, brand manager Heureky.
Aktivity měl původně probíhat především na YouTube a na sociálních sítích za pomoci dvou desítek českých influencerů, mezi nimi třeba Vidrail nebo EvilBender47. Videím propůjčil hlas dabér dokumentárních pořadů BBC Luboš Ondráček. Na kampani s Heurekou spolupracovala agentura Get Boost. Nakonec Heureka video stáhla a zůstalo jen u bannerů. Display kampaň se objevuje na různých tuzemských webech a jako selfpromo na Heurece.
White Friday
- Značka: Heureka
- Klient: Heureka
- Kreativní agentura: Get Boost
- Mediamix: online