Internetový srovnávač cen Heureka připravil sedmý ročník akce Dny dopravy zdarma, které podpoří kampaní. Tu pro Heureku připravila agentura Saatchi & Saatchi. Kampaň poběží v televizi, rozhlase i na sociálních sítích. „Ukazujeme, jaký může být rozdíl nakupovat v předvánočním běsnění v kamenných obchodech oproti klidu, jaký máme na nákup v e-shopech, a samozřejmě s dopravou zdarma,“ uvedl ke kampani Marek Dobrý, brand manager Heureky. Cílem je zákazníky motivovat, aby nakoupili vánoční dárky včas.
Televizní spoty poběží na kanálech skupin Prima a Atmedia, rozhlasové na stanicích sítí Radiohouse a Radio United Services. Zkrácená a upravená videa se objeví na sociálních sítích a bannery poběží na velkých zpravodajských webech. Režie se ujal Ladislav Plecitý, produkci zajistila agentura Sunny Jim & Friends. Nákup mediálního prostoru zajistila agentura PHD. Kampaň podpoří i aktivity v PR.
Vánoce v klidu a bez poštovného
- Značka: Heureka
- Klient: Heureka
- Kreativní agentura: Saatchi & Saatchi
- Mediální agentura: PHD
- Režie: Ladislav Plecitý
- Produkce: Sunny Jim & Friends
- Mediamix: televize, rádio, online