Jako každý rok: newsletter, o který si tolik píšete, budeme v červenci a v srpnu posílat jen v pondělí.

High, Long, Flow. Semtex ve spotech od WMC Grey ukazuje tři druhy energie

V televizi běží třicetisekundový spot a tři kratší, na webu pak delší „režisérský sestřih“.

  • 18. 07. 2019 13:10

Banner

Banner

Choose Your Energy
Kreativní agentura
Produkční agentura
Značka
Mediamix
Režie

Značka energetických nápojů Semtex přichází s kampaní, ve které představí novou specializovanou řadu tří produktů High, Long a Flow, vytvořených se zřetelem na různé potřeby zákazníků v různých momentech, které potřebují zvládnout. High je pro rychlé a silné nabuzení, Long pro povzbuzení na delší dobu, Flow pro momenty, kdy je potřeba se správně naladit a zachovat chladnou hlavu, jde zároveň o stimulant s nižším obsahem cukru. „Vydali jsme se touto cestou, abychom energy drinky navrátili k jejich původnímu účelu, tedy k dodání správné energie. Dáváme tak spotřebiteli možnost zvolit si energii, kterou právě v daném okamžiku potřebuje,“ říká Aleš Hladil, brand manager Semtexu.

Za kreativou stojí agentura WMC Grey.  „Už od začátku přípravy kampaně jsme společně s klientem hledali nejen komunikační koncept, ale zaměřili jsme se na produkt. Nechtěli jsme skončit u toho, že pouze uvedeme nové příchutě – místo toho jsme se soustředili na různé druhy energie, které se hodí pro různé situace. Až následně jsme se zabývali tím, jak je odprezentovat,“ popisuje Jan Plajner, client service director WMC Grey.

„Na rozpoznání toho, že každá situace si žádá jiný druh energie, jsme vystavěli i celou komunikaci. Ta je teď o něco temnější než kampaně konkurence. Centrální myšlenkou, se kterou pracujeme, je Choose Your Energy. Pomocí tří hrdinů ukazujeme, jak zvolení té správné energie pomůže účinněji řešit nejrůznější situace v životě,“ říká David Suda, kreativní ředitel WMC Grey.

V televizi v kampani poběží od první poloviny července třicetisekundový spot, v němž Semtex diváky seznámí se svými hrdiny a uvede novou produktovou řadu. Ve druhé fázi přijdou na řadu tři další, dvacetisekundové spoty, věnované bližšímu představení jednotlivých produktů. Kampaň doplní digitální část, která bude dále rozvíjet produktové benefity a nabídne i bonus - „režisérský sestřih“ hlavního spotu ve stopáži 43 sekund.