Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Hologram s pilotem Flying Bulls je vidět i v Alze, poutá na soutěž Red Bullu

Red Bull ve spolupráci s agenturou HoloMotion představil unikátní holografickou kampaň.

  • 21. 09. 2020 11:05

Zaleť si pro životní zážitek! je claim soutěžní kampaně, kterou vytvořil výrobce energetických nápojů Red Bull společně s agenturou HoloMotion Media a která láká 10 vybraných šťastlivců na letecký zážitek snů. O něj se hraje v soutěži od 1. srpna do 30. září na webu. Výherci se proletí v kokpitu letadla s elitními piloty Flying Bulls, projdou si bezpečnostním školením, seznámí se s piloty a nahlédnou do hangáru. Kampaň běží v inzertní síti holografických vitrín, zkráceně HLV, po Praze, včetně nově umístěného panelu v holešovickém showroomu největšího českého e-shopu Alza.cz. HoloMotion umístila nové panely také do supermarketu Albert v pražském Europarku, potravinách Delia v Bratislavě a také na čerpací stanici MOL v Rozvadově. Celkově je dvouměsíční kampaň Red Bull aktivní na 21 holografických plochách s denním zásahem přes 170.000 lidí.

Na kreativním zpracování pracoval brand manager Red Bullu Pavel Chyška s týmem HoloMotion Media v čele s Dominikem Peršlem, art directorem Pavlem Trávníčkem a kameramanem Martinem Kubalcem. Grafický vizuál zahrnuje animace modelu letadla Flying Bulls společně s hologramem letce Jana Tvrdíka, který patří mezi také elitní vojenské letce české Armády a chrání vzdušná prostor země v kokpitu nadzvukových strojů JAS-39 Gripen. „Vizuál z naší dílny kombinuje reálné záběry pilota s 3D modelem letadla,“ popisuje kampaň v Praze a Bratislavě Dominik Peršl, spoluzakladatel a ředitel HoloMotion Media.

Z natáčení kampaně

Z natáčení kampaně

Zaleť si pro životní zážitek!
Kreativní agentura
Produkční agentura
Značka
Nasazení
02. 09. 2020 - 31. 10. 2020
Mediamix
Account director