Homo cykliens budou zase jezdit do práce na kole

Výzvu za bezmotorovou dopravu po městě letos propaguje spot od Davida Sudy a AZN Kru.

  • 04. 03. 2019 23:25

Devátý ročník výzvy Do práce na kole spolku Auto*mat propaguje na Facebooku video od týmu kolem produkce AZN Kru a kreativce Davida Sudy, známého z pozice kreativního ředitele agentury WMC Grey. Cílem výzvy je motivovat co nejvíc lidí, aby jako dopravní prostředek po městě používali jízdní kolo nebo jakoukoli bezmotorovou formu dopravy včetně běhu a chůze, aby přispěli k čistšímu ovzduší a bezpečnějšímu městu.

„Jsme různí. Rychlí i pomalí. Silniční i pouliční. Skládací i neskladní. Pro některé jsme zjevení, blázni v dešti, podivíni v zimě, ufoni na silnicích, vetřelci na chodnících. Ano. Máme své mouchy. Ale pracujeme na nich. Jsme druhem z doby šlapací. Jsme Homo cykliens. A vídat nás můžete (nejen) v květnu. Jezdíme do práce na kole. Přidejte se k nám!“ zní voiceover kampaně.

Homo cykliens
Kreativní agentura
Klient
Mediamix
Creative director, copy, voiceover