Plzeňský Prazdroj přichází s novou digitální kampaní na podporu vnímání kvality svého piva Gambrinus. Vznikla v režii i produkci agentury Triad Advertising. Zaměřuje se na nešvary spojené s čepováním piva a podtrhuje důležitost povolání výčepního. Osvětu necílí na ty, co pivo čepují, ale na samotné spotřebitele. „Když lidem někde nechutná pivo, mívají tendenci pomluvit značku. Nenapadne je, že chyba může být v hospodském. A že mají sami možnost to změnit k lepšímu, třeba tím, že se ozvou,“ uvedl Jakub Marek, manažer značky Gambrinus.
“Klasické edukativní kampaně nejsou zajímavé. Musíme jít na hranu a lidi opravdu bavit. Tak se jim do paměti vyryje i těžší poselství a sami se naučí rozpoznat chyby při čepování,” doplnil Rado Jankovič, creative teamleader Triadu. Microsite Test výčepního odhaluje nejčastější pivní hříchy, například nahánění pěny, čepování do suché, nevymyté sklenice, a přiřazuje jim satirické kategorie jako Honimír, Roztoč nebo Šmudla.
Výsledné postavy pivních hříšníků je možné z microsite sdílet na Facebooku. Celá kampaň je čistě digitální. Uvádí ji animované online video, doprovází ji bannerová kampaň a komunikace na Facebooku. Spouští se tak první vlna dlouhodobé kampaně, jež hodlá zvednout povědomí o vlivu správného zacházení a umění čepovat na kvalitu nejen Gambrinusu, ale českého piva vůbec.
Test výčepního
- Klient: Plzeňský Prazdroj
- Značka: Gambrinus
- Kreativa: Triad Advertising
- Mediamix: online