Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

„Honzo, Honzo, pojďte k nám!“ Legendární fotbalista Koller dělá reklamu na FlashSport

Jednou z tváří kampaně sportovního agregátoru FlashSport je známý fotbalista Jan Koller.

  • 29. 10. 2020 16:50

Se sloganem Celý svět sportu ve vaší kapse startuje česká technologická společnost Livesport kampaň na svoji novou službu FlashSport, což je agregátor sportovního online zpravodajství, a její mobilní aplikaci. Oslovit chce všechny sportovní fanoušky, kterým nabízí možnost sledovat veškeré sportovní dění přehledně z jednoho místa. Kampaň bude od 12. října k vidění na České televizi, ve vysílání Novy a Nova Sportu, na O2 TV. Zásadní část potom proběhne v onlinu.

Strategický pohled nabízel buď komunikaci šíře záběru produktu, nebo možnost personalizace - individuálního nastavení zpravodajského feedu. Vítězný kreativní návrh šel první cestou, tedy absurdní dramatizace ve smyslu „FlashSport nabízí všechny sporty = všechen sport je FlashSport“. Kampaň zahrnuje jak statické, tak dynamické formáty, s různými délkami a sděleními, aby kreativy umožňovaly přesné cílení programatickým nákupem, remarketingem a dalšími postupy.

„FlashSport je unikátním agregátorem sportovního online obsahu. Je personalizovaný, to znamená, že si fanoušek nakliká, co ho zajímá, a potom už mu jen do jeho telefonu chodí notifikace, že se objevil nový zajímavý článek,” vysvětluje marketingový ředitel Livesportu Jan Hortík. „Start reklamní kampaně jsme měli původně naplánovaný na začátek olympiády v Tokiu. Když se odložila na příští rok, rozhodli jsme se odstartovat s rozjezdem podzimní sportovní sezóny,“ dodává.

Nejvýraznější tváří mezi sportovci vystupujícími v kampani je Jan Koller. “Fanoušci si ho samozřejmě pamatují jako fotbalovou legendu a nejlepšího střelce české reprezentace. Nezapomněli ale ani na jeho památný rozhovor začínající legendární výzvou ‚Honzo, Honzo, pojďte k nám!‘,“ připomíná Hortík. „Slavný moment jsme teď po 25 letech znovu na stadionu Bohemians přetočili. V našich reklamních spotech ale pracujeme také s dalšími notoricky známými sportovními momenty.“

Jan Koller při natáčení kampaně Livesportu

Jan Koller při natáčení kampaně Livesportu

Jan Koller při natáčení kampaně Livesportu

Jan Koller při natáčení kampaně Livesportu

Jan Koller při natáčení kampaně Livesportu

Jan Koller při natáčení kampaně Livesportu

Za konceptem kampaně stojí uznávaný slovenský kreativec Michal Pastier, kterého si Livesport vybral v tendru. Jako copywriteři se na kampani podíleli Pavel Hacker a Ondřej Vichnar. „Na castingu jsme vybírali výhradně sportovce, aby před kamerou byli uvěřitelní,“ říká Martin Kořínek ze společnosti Cinemania, která kampaň produkovala. „Původně jsme plánovali natočit všechny záběry přímo na sportovištích. Kvůli covidu jsme se ale museli uskrovnit a některé situace přenést do ateliéru před green screen. Díky tomuto kroku ale nakonec můžeme nabídnout divákovi ještě velkolepější arény,“ dodává.

Z natáčení kampaně Livesportu

Z natáčení kampaně Livesportu

Z natáčení kampaně Livesportu

Z natáčení kampaně Livesportu

Z natáčení kampaně Livesportu

Z natáčení kampaně Livesportu

Z natáčení kampaně Livesportu

Z natáčení kampaně Livesportu

Z natáčení kampaně Livesportu

Z natáčení kampaně Livesportu

Z natáčení kampaně Livesportu

Z natáčení kampaně Livesportu

Z natáčení kampaně Livesportu

Z natáčení kampaně Livesportu

Z natáčení kampaně Livesportu

Z natáčení kampaně Livesportu

Z natáčení kampaně Livesportu

Z natáčení kampaně Livesportu

Z natáčení kampaně Livesportu

Z natáčení kampaně Livesportu

Celý svět sportu ve vaší kapse
Mediální agentury
Produkční agentura
Značka
Klient
Nasazení
12. 10. 2020 - 31. 12. 2020
Mediamix
Creative director
Creative director
Strategic planner
Copywriter