Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Hospoda jako zcela nové místo. Gambrinus nasazuje druhý spot s Michalem Isteníkem

„Představte si místo, které si už nemusíte představovat,“ vítá pivní značka otvírání hospod.

  • 25. 05. 2020 15:45

Pivní značka Gambrinus se profiluje jako ta, která stojí za zdravým rozumem. „To je důvod, proč jsme chtěli vytvořit speciální komunikaci, která vypíchne znovuotevření hospod a restaurací po jejich kompletním uzavření v průběhu pandemie koronaviru,“ uvádí agentura McCann Prague, podepsaná pod novou kampaní. Idea kampaně je jednoduchá – lidé nebyli v hospodách tak dlouho, že museli zapomenout, jaké to vůbec je. A tak Gambrinus představuje hospody a jejich kulturu pomocí jejich největších benefitů jako zcela nový produkt pro každého. Jde o druhý spot značky s hercem Michalem Isteníkem, první nesl název Skruže.

Představte si místo
Kreativní agentura
Produkční agentury
Značka
Nasazení
22. 05. 2020
Chief creative officer
Group creative director, copywriter
Art director
Copywriter
Photographer
Retoucher
Account director
Account manager
Agency producer
Production manager
Production manager