Jak koronavirus dopadá na média, marketing a maloobchod v Česku? Čtěte ve speciální příloze.

Hullabaloo omlazuje chipsy Bohemia, se Čtvrtníčkem píše Nové pověsti české

Nová dlouhodobá komunikační platforma Intersnacku ponese letos čtyři televizní spoty.

  • 25. 03. 2020 00:00

Nové pověsti české
Kreativní agentura
Mediální agentury
Produkční agentura
Značka
Klient
Nasazení
09. 03. 2020
Mediamix
Režie, voiceover
Creative director
Creative director
Account director

Agentura Hullabaloo na základě zadání od firmy Intersnack přinesla vítězný recept, jak přiblížit tradiční značku chipsů Bohemia spojovanou s hodnotami jako rodina, autenticita, poctivost a českost mladé generaci a pomoct jí tak prosadit se i v teritoriu zábavy, které je s konzumací brambůrků spojeno.

Omlazení značky uchopilo Hullabaloo ze strategického i kreativního hlediska a přišlo s konceptem Nové pověsti české. Ten v sobě kombinuje tradiční hodnoty na jedné straně a hesla jako zábava, hravost a chuť na straně druhé. Koncept má přilákat mladší cílovou skupinu a zároveň oslovit i tradiční konzumenty. Nejedná se o jednorázovou kampaň, ale o dlouhodobou komunikační platformu, která má nabízet potenciál pro další exekuci.

„Nové pověsti české v sobě doslova pojí tradici a moderní zábavu. Stejně jako je značka Bohemia relevantní pro současnou zábavu a životní styl, jsou pro naši dobu stále platné mnohé rysy a hodnoty zachycené v našich národních pověstech. Odkazujeme na historii, která dává značce kredibilitu, a propojujeme ji se současností, aby byla značka srozumitelná a bližší mladší cílové skupině,“ říká ke kampani Helena Veselá, marketingová manažerka Intersnacku pro Česko a Slovensko. Změna se týká nejen televizních spotů a nového stylu komunikace, ale i designu balení.

Hullabaloo připravilo pro Bohemia Chips 360° komunikační kampaň, jejíž součástí jsou i čtyři televizní spoty, které režíroval Petr Čtvrtníček. Spoty jsou postaveny na reálných situacích ze současné doby, které jsou glosovány hlasem vypravěče ve stylu Starých pověstí českých. První ze spotů, zaměřený na brand equity a uvádějící celou kampaň, je nasazen od 9. března. Dál má následovat hokejový spot, v létě odlehčený spot cílící na mladou generaci, komunikující krekry Bohemia z pece, ke konci roku pak „poněkud netradiční vánoční televizní reklama“.

Bohemia Chips: Nové pověsti české

Bohemia Chips: Nové pověsti české

Bohemia Chips: Nové pověsti české

Bohemia Chips: Nové pověsti české

Bohemia Chips: Nové pověsti české

Bohemia Chips: Nové pověsti české