Jako každý rok: newsletter, o který si tolik píšete, budeme v červenci a v srpnu posílat jen v pondělí.

Hýbat se dá všude, přesvědčuje Rytmus. Pro Rexonu dělá z města svoje fitko

Přední slovenský rapper propaguje deodorant od Unileveru rozličným pohybem v ulicích.

  • 14. 06. 2019 12:20

Město je tvoje fitko
Kreativní agentura
Mediální agentura
Produkční agentura
Značka
Klient
Nasazení
10. 06. 2019 - 10. 09. 2019
Creative director
Art director
Art director
Copywriter
Copywriter
Fotograf
Acount manager

Češi a Slováci patří v rámci Evropy k jedněm z nejnezdravěji žijících národů. Kromě kouření a nadměrné konzumace alkoholu k tomu přispívají i oblíbená kalorická jídla a nedostatek pohybu. Nejčastějším argumentem, proč lidé necvičí, je nedostatek času. Značka Rexona se proto ve spolupráci s agenturou Zaraguza a s rapperem Patrikem Vrbovským alias Rytmusem rozhodla ukázat Čechům a Slovákům, že pohyb není jen čas strávený ve fitku. Jak v kampani Město je tvoje fitko říká Rytmus: „Hýbať sa dá všade.“ Kampaň odstartovala zprávou, kterou vypustil Rytmus na svém Instagramu a Facebooku. V ní oznámil, že se chystá otevřít největší fitness centrum ve střední Evropě. O pár dní později zveřejnil hero video, ve kterém představuje „své fitko“ – město.

Rexona: Město je tvoje fitko (Zaraguza)

Rexona: Město je tvoje fitko (Zaraguza)

Rexona: Město je tvoje fitko (Zaraguza)

Rexona: Město je tvoje fitko (Zaraguza)

Rexona: Město je tvoje fitko (Zaraguza)

Rexona: Město je tvoje fitko (Zaraguza)

Rexona: Město je tvoje fitko (Zaraguza)

Rexona: Město je tvoje fitko (Zaraguza)