Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

I bez filmového festivalu jsme město zážitků, ujišťují letos v létě Karlovy Vary

Na letní destinační kampani město spolupracuje s Karlem Hemzou a agenturou Fragile.

  • 21. 06. 2020 14:35

Město Karlovy Vary, které letos bude muset oželet příliv návštěvníků spojený s každoročním filmovým festivalem, spustilo letní kampaň na podporu návštěvnosti. Úzce spolupracuje s externími dodavateli, kterými v tomto případě jsou kreativec Karel Hemza, agentura Fragile zaměřená na digitální marketing, a agentura Knowlimits, která zajišťuje offline část kampaně, zejména out-of-home v podobě billboardů a rádio. Cílem kampaně je budovat povědomí o Karlových Varech jako o městu s mořem zážitků a přivést na landing page mestozazitku.cz co nejvíc návštěvníků, kteří si vybírají svou letošní dovolenou. Web nabízí především poukázku na ubytování v hodnotě až 5.000 Kč.

Město zážitků je navíc marketingovou strategií, která zastřešuje i další komunikaci města. Tento nový koncept reaguje na zažité nálepky, jakými jsou označení „ruské město“ či „jenom lázně“. Protože je symbolem letního odpočinku pro mnoho Čechů moře, kampaň využívá významového dvojsmyslu a pod slovem moře prezentuje hojnost toho, co během dovolené hledáme.

„Ve Varech si tak lze užít nejen moře smíchu a moře lásky, ale i moře výhledů, zeleně, dobrodružství a především moře zdraví a zaslouženého odpočinku. Atmosféra je proto v kampani vizuálně i textově navržena tak, aby byla vtipně v rozporu či kreativně vystihovala atrakce a symboly města,“ přibližují tvůrci.

Online kampaně využívají zejména výkonnostní kanály Google, Seznam a Facebook doplněné o programatický nákup (real-time bidding) v systému AdForm, silnou kampaň na médiích Seznamu včetně redakčních spoluprací, nativní reklamy a display formáty na iDnes.cz a webech Czech News Center. Už první týden kampaně přinesl na landing page tisíce vygenerovaných voucherů. „Pro retargeting využíváme propracovaný scoring systém návštěvníků, založený na analýze jejich chování na vstupní stránce kampaně,“ doplňuje tým Fragile.

Z kampaně Karlovy Vary - město zážitků

Klíčový vizuál kampaně Karlovy Vary - město zážitků

Z kampaně Karlovy Vary - město zážitků

Z kampaně Karlovy Vary - město zážitků

Z kampaně Karlovy Vary - město zážitků

Z kampaně Karlovy Vary - město zážitků

Z kampaně Karlovy Vary - město zážitků

Z kampaně Karlovy Vary - město zážitků

Karlovy Vary - město zážitků
Mediální agentury
Značka
Nasazení
01. 06. 2020 - 30. 06. 2020
Creative director
Account director
Copywriter
Produkce (JAKOfilms)