„I bez retuší vám to sluší,“ vzkazuje Zoot v jarní kampani, opět s Nikol Štíbrovou

V reálném životě nikdo není dokonalý, zdůrazňuje jarní kampaň e-shopu s influencerkou.

  • 29. 04. 2021 18:25

Zoot: I bez retuší vám to sluší (Ginfizz)

Zoot: I bez retuší vám to sluší (Ginfizz)

Zoot: I bez retuší vám to sluší (Ginfizz)

Zoot: I bez retuší vám to sluší (Ginfizz)

Zoot: I bez retuší vám to sluší (Ginfizz)

Zoot: I bez retuší vám to sluší (Ginfizz)

Zoot: I bez retuší vám to sluší (Ginfizz)

Zoot: I bez retuší vám to sluší (Ginfizz)

Český internetový prodejce oblečení, kosmetiky a potravinových doplňků spustil jarní kampaň s názvem I bez retuší vám to sluší. Chce tak zábavnou formou ukázat, že svět reklamy a sociálních sítí se často od reality značně liší. Hlavní tváří kampaně je opět influencerka Nikol Štíbrová. Kampaň je postavená na porovnávání situací z reálného života a v kontrastu s reklamou nebo prezentací na sociálních sítích. „Chceme našim zákazníkům sdělit, že Zoot je pro ženy a muže takové, jací jsou,“ uvedla Michaela Lelková, brand manažerka Zootu.

Kampaň se zároveň snaží upozornit na takzvaný impostor syndrome, v češtině též známého jako syndrom podvodníka. Ten mimo jiné způsobuje strach z nekompetentnosti nebo také z přesvědčení, že si o vás okolí myslí, že si úspěch nezasloužíte. K jeho rozvinutí napomáhá například popularita právě sociálních sítí. Časté srovnávání osobního života s známými osobnostmi pak může vést mimo jiné k podkopávání vlastní důvěry.

Své zkušenosti s tím má právě i Štíbrová, se statusem známé osobnosti českého showbyznysu je pravidelně pod drobnohledem fanoušků a zejména médií. „Jako matka se často dostanete do situace, kdy musíte improvizovat, nebo brát věci takové jaké jsou. Snaha o dokonalost za každou cenu nedává smysl, není na to ani čas ani energie. Je třeba brát každodenní život s nadhledem a případně i s nadsázkou. Jen tak si člověk může udržet vnitřní klid  a spokojenost,“ myslí si influencerka.

Kreativní koncept i produkci zajistila agentura Ginfizz. V televizi budou nasazeny tři brandové spoty se stopáží 20 vteřin - dva zaměřené na ženy, jeden na muže. Kampaň je 360° a poběží v televizi, tisku, outdooru, na internetu a sociálních sítích. „Cílem kampaně bylo vystoupit z řady globálních univerzálních kampaní a oslovit českého zákazníka. Chtěli jsme, aby viděl v televizi sám sebe, aby se s našimi hlavními aktéry mohl ztotožnit. Jsme původně česká firma, proto chceme zapojit humor a nadhled takový, jaký je Čechům vlastní,“ prohlásil ředitel komunikace Zootu Martin Vrána.

I bez retuší vám to sluší
Kreativní agentura
Produkční agentura
Značka
Klient
Nasazení
12. 04. 2021 - 06. 06. 2021
Creative director