Náš newsletter tradičně přešel na letní provoz: v červenci a srpnu chodí jednou týdně, a to v pondělí.

I krátké čekání na dovoz jídla může být někdy nekonečné, ukazuje Wolt

Agentura Wollein Films novými spoty pokračuje ve spolupráci s rozvozovou službou.

  • 02. 06. 2020 14:15

Agentura Wollein Films se po spolupráci z loňska pustila do další kampaně s rozvozovou službou Wolt. Vznikly dva spoty, které si hrají s insightem netrpělivého čekání na jídlo u okna. Spoty se objeví na YouTube v délce šest, 10 a 20 vteřin, v HbbTV a později také v kinech.

„Wolt se v posledním roce v Česku a na Slovensku hodně rozrostl, v Praze, Brně, Bratislavě a Košicích spolupracujeme už s víc než 1.200 restauracemi. Proto nám dělá radost, že pořád držíme průměrné doručení na 30 minutách. I ty ale někdy můžou, jak se snažíme úsměvně naznačit v kampani, trvat věčnost,“ říká David Krátký, marketingový ředitel Woltu pro Česko a Slovensko.

Třicetiminutové čekání na jídlo
Kreativní agentura
Produkční agentura
Značka
Klient
Nasazení
26. 05. 2020
Copywriter
Account director / producer
Production manager