Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

I rychlý nákup může být komfortní a levný, zdůrazňuje obchodní řetězec Lidl

Zářijová kampaň Lidlu využívá televizi, YouTube i vlastní leták. Externí agenturu firma tají.

  • 15. 09. 2020 18:50

Obchodní řetězec Lidl odstartoval novou reklamní kampaň. Oslovuje zákazníky, kteří chtějí nakupovat rychle, komfortně a líp. Cílem kampaně je ukázat, že rychlý nákup může být komfortní a zároveň ve vysoké kvalitě a za skvělou cenu, pro což jsou tím pravým místem právě prodejny Lidlu.

„U zákazníků především v posledních měsících pozorujeme, že stále častěji preferují rychlé nakupování bez zbytečného čekání. To se ovšem v našich prodejnách nevylučuje s nákupem kvalitních produktů za skvělé ceny,“ prohlašuje Michal Farník, jednatel českého Lidlu. „K rychlému nákupu přispívá také přehledné označení jednotlivých úseků s potravinami, které jsou pravidelně doplňovány. Nespornou výhodou nákupu v Lidlu je také průběžné otevírání pokladen tak, aby se netvořily zbytečné fronty. Lidl tak myslí na své zákazníky, kteří nákupem nechtějí ztrácet celý den,“ uzavírá Farník.

Kampaň probíhá čtyři týdny a objeví se v letáku, v televizi a na YouTube. Na její přípravě spolupracoval Lidl s externí agenturou, veřejně ale neuvádí se kterou.

Z kampaně Lidlu

Z kampaně Lidlu

Jednodušší a lepší nákup
Značka
Nasazení
31. 08. 2020
Mediamix