I vy se můžete stát šéfkuchařem, radí Pavel Berky v odrazech spotřebičů Amica

Měsíční kampaň strategicky, kreativně i mediálně zajistila agentura World of Online (WOO).

  • 01. 06. 2021 00:00

Agentura World of Online (WOO) rozšířila spolupráci se svým dlouholetým klientem, značkou kuchyňských spotřebičů Amica. Tentokrát se vydala i mimo online marketing a přinesla 360° reklamní kampaň zahrnující nadlinkovou i podlinkovou komunikaci.

Primárním cílem kampaně bylo zvýšit povědomí o značce a představit chytré funkce, které spotřebiče Amica nabízejí za dostupné ceny. I proto se kampaň odehrála ve vybraných regionech a cílila hlavně na lidi v menších městech. Kreativa využila finalistu televizní soutěže MasterChef Česko Pavla Berkyho, který v odrazu spotřebičů nenápadně radí, jak na to.

Klíčový vizuál kampaně

Klíčový vizuál kampaně

Agentura vytvořila strategii kampaně i kreativu (sérii televizních i rádiových spotů, print, bannery a reklamní příspěvky na sociální sítě), zajišťuje též nákup mediálního prostoru a online kampaň odkazující na landing page stantesesefkucharem.cz To vše v kombinaci s ročním ambasadorstvím Pavla Berkyho, který má ve svém bytě kuchyň kompletně vybavenou spotřebiči Amica a natáčel už také videorecepty.

Staňte se šéfkuchařem i vy!
Kreativní agentura
Produkční agentura
Značka
Klient
Nasazení
30. 04. 2021 - 30. 05. 2021
Creative director, copywriter
Creative director
Account director