Není reklama k zobrazení

Médiář
  • Média
    • Televize & video
      • Česká televize
      • České Radiokomunikace
      • CNN Prima News
      • ČT3
      • DVTV
      • HBO
      • Koncesionářské poplatky
      • Mall.tv
      • Media Club
      • O2
      • Praha TV
      • Seriály
      • Sledovanost
      • Televize
      • Televizní program 2023
      • Telly
      • TV Barrandov
      • TV Nova
      • TV Óčko
      • TV Prima
      • Video online
      • Vodafone
      • XTV
      • YouTube
    • Rádio & audio
      • Active Radio
      • Audio online
      • Český rozhlas
      • Clubhouse
      • Digitální rádio
      • Lagardere
      • Londa
      • Media Bohemia
      • Podcast Médiáře
      • Rádio
      • Radio United
      • Radiohouse
      • Radioprojekt
      • SPM Media
    • Mediální rady
      • Rada Českého rozhlasu
      • Rada České televize
      • Rada ČTK
      • Rada pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV)
    • Tisk & online
      • A 11
      • Asociace online vydavatelů (AOV)
      • Borgis
      • Burda International CZ
      • Časopisy
      • Czech News Center
      • CzechCrunch
      • Deníky
      • Echo Media
      • Economia
      • Empresa Media
      • Extra Online Media
      • Extra Publishing
      • Hlídací pes
      • Internet Info
      • Livesport
      • Mafra
      • MediaRey (Forbes)
      • Mladá fronta
      • N Media (Deník N)
      • New Look Media
      • Newstream
      • Next Page Media
      • Online
      • PNS
      • Premium Media Group
      • Reportér
      • RF Hobby
      • Seznam.cz
      • Tisk
      • Trima News
      • V24 Media (Vogue)
      • Vltava Labe Media
      • Vydavatelé versus platformy
      • Zpoplatnění online obsahu
    • Sociální sítě & platformy
      • Facebook
      • Google
      • Instagram
      • Snapchat
      • TikTok
      • Twitter
      • Vydavatelé versus platformy
    • Showbyznys
      • Film
      • Hudba
      • Knihy
      • Leoš Mareš
      • Sport
    • Mobilní aplikace
      • AppParade
      • Asociace softwarových agentur (ASWA)
      • Cestování
      • Finance
      • Foto & video & hudba
      • Futured
      • Hry
      • Jídlo a pití
      • Komunikace
      • Nakupování
      • Nástroje
      • Počasí
      • Produktivita
      • Rozšířená/virtuální realita
      • Sociální sítě
      • Vývojáři
      • Vzdělávání
      • Zábava
      • Zdraví
      • Životní styl
      • Zpravodajství
  • Marketing
    • Kreativní agentury
      • #mdworks
      • 2Fresh
      • Accenture Song
      • Adexpres
      • AdHackers
      • Advertia Digital
      • Advisio
      • Aetna
      • Amden
      • AMI Digital
      • Apploud Digital
      • Baloo & Groot
      • Beneficio
      • Beneš & Michl
      • Besocial
      • Better Marketing
      • Bistro Social
      • BlueGhost
      • Boomerang Communication
      • Brainz Studios
      • Brandmark
      • Bubble
      • Business Factory
      • C3 Prague
      • Česká produkční
      • Cheil Czech
      • Cognito
      • Comtech Can
      • Darwin & the Machines
      • DDB Prague
      • Dentsu
      • Dentsu Creative
      • Dialog Media
      • Digitaal
      • Digital Ant
      • Digital First Marketing Group
      • Dorland
      • Dotcom.cz
      • Effe Prague
      • Effectix.com
      • Elite BTW
      • Etnetera Group
      • Etnetera Motion
      • eVisions Advertising
      • Fragile
      • Fresh Services
      • Geometry
      • Get Boost
      • Goodkin
      • Guts Prague
      • Havas Prague
      • Haze
      • Heels Make Deals
      • Hullabaloo
      • Imminent
      • IMPnet
      • In creative
      • Jinej gang
      • Kaspen/Jung von Matt
      • Katz83
      • Kindred
      • Kofein
      • Konektor
      • Konektor Digital
      • Konektor Influencers
      • LCG New Media
      • Leo Burnett
      • Loosers
      • Made by Vaculik
      • Mark BBDO
      • Marketup
      • McCann Prague
      • McShakespeare
      • Momentum Czech Republic
      • Mustard
      • Near & Dear Group
      • Newlogic
      • OAK (One of A Kind)
      • Obsahová agentura
      • Ogilvy
      • Optimio
      • Outbreak
      • Peppermint Digital
      • Pickerly
      • Proboston Creative
      • Proficio
      • Promolab
      • Publicis Groupe
      • Pudeto
      • Remembership
      • S&K Public
      • S5IVE
      • Saatchi & Saatchi
      • Socialsharks
      • Story tlrs
      • Studio Najbrt
      • Subscribe
      • Symbio
      • Taste
      • Touch Branding
      • Triad Prague
      • Underline
      • VCCP
      • Visibility
      • VMLY&R Prague
      • We Are Signature
      • WeDigital
      • WMC Grey
      • World of Online
      • WPP
      • Wunderman Thompson
      • Yinachi
      • YYY Agency
      • Zaraguza
    • Mediální agentury / instore agentury
      • Acomware
      • BigBoard
      • BigMedia
      • Can Media
      • Cruxo
      • Dago
      • Dentsu
      • DigitalAd
      • EssenceMediacom
      • EuroAWK
      • Global Marketing
      • GroupM
      • H1.cz
      • JCDecaux
      • Knowlimits
      • Médea
      • Media Investments
      • Mediální agentury
      • Mediaplus
      • Mind2Flo
      • Mindshare
      • OMD Czech
      • Omnicom Media Group
      • Out-of-home
      • PHD
      • POS Media
      • Starcom
      • TWDC Prague
      • Wavemaker
      • Wellen
      • Zenith
    • Produkční agentury
      • Armada Films
      • Bare Bear Production
      • Bistro Films
      • Boogie Films
      • Bumerang Film
      • Flux Films
      • IS Produkce
      • Procoma
      • Stink Films
      • Total HelpArt
      • UPP
      • Videolabel
      • VNV Productions
      • Woobetz
    • Výzkumné agentury
      • Incomind
      • Ipsos
      • Kantar
      • Monitora Media
      • Newton Media
      • Nielsen Admosphere
      • Response:now
    • Retail
      • Alkohol / pivo
      • Auto-moto / čerpací stanice
      • Banky / platby / pojišťovny / úvěry
      • Domácnost / hobby
      • Drogerie
      • Elektronika
      • Fast food
      • Hračky / knihy / hudební nástroje / zábava
      • Kosmetika
      • Krmiva
      • Lékárny / péče o zdraví
      • Logistika
      • Nápoje
      • Oblečení / obuv / šperky / doplňky
      • Potraviny
      • Restaurace
      • Věrnostní program
      • Vybíráme ze spotřebního koše
    • Značky & prodejci
      • Albert
      • Alza.cz
      • Amazon
      • Billa
      • Budějovický Budvar
      • CCC
      • Coca-Cola
      • Danone
      • DM Drogerie Markt
      • Dr. Max
      • Ferrero
      • Footshop
      • Globus
      • Hamé
      • Heineken
      • Heureka
      • Ikea
      • Kaufland
      • KFC
      • Kofola
      • Košík.cz
      • Krušovice
      • Lidl
      • Makro
      • Mattoni 1873
      • McDonald's
      • Nestlé
      • Notino
      • Penny Market
      • Pepsi
      • Plzeňský Prazdroj
      • Primark
      • Red Bull
      • Rohlik.cz
      • Škoda Auto
      • Staropramen
      • Tesco
      • Žabka
      • Zoot
  • PR
    • PR agentury
      • A priori
      • AC&C Public Relations
      • Adison
      • AMI Communications
      • Artspeak PR
      • Aspen.PR
      • Best Communications
      • Bílý medvěd
      • Bison & Rose
      • Communication Lab
      • Crest Communications
      • Dark Side
      • EMD Consultants
      • Epic PR
      • Ewing
      • Fenek
      • FleishmanHillard
      • Focus Agency
      • Friendly Friends
      • FYI Prague
      • Grayling
      • Havas PR
      • Hero & Outlaw
      • I'm PR
      • Insighters
      • Katz83
      • Konektor PR
      • Lesensky.cz
      • Margetroid
      • Media:list
      • MSL
      • Narrative Media
      • Native PR
      • Neopublic
      • Ogilvy Public Relations
      • Pepr Consulting
      • Pleon Impact
      • Politinkers
      • Pram Consulting
      • Pyxis
      • Relative PR & Consultancy
      • Rubikon PR
      • Seteva
      • Stance Communications
      • Surikata PR
      • Topic PR
      • Weber Shandwick
      • Whispr Communications
  • Agentury
  • Lidé
  • Galerie reklamy
    • Nové kampaně
      • Auto-moto
      • Cestování / turistika / doprava
      • Dům / domácnost / hobby
      • Finanční služby
      • Komerční služby veřejnosti
      • Maloobchod / obchodní řetězce
      • Média / publikace / televizní grafika
      • Móda / oblečení / kosmetika / hygiena
      • Politika
      • Potraviny / nápoje
      • Technika / spotřební elektronika
      • Veřejný sektor
      • Věrnostní kampaně
      • Volný čas / rekreace / zábava / sport
      • Zdravotní péče / léky / doplňky stravy
    • Archiv galerie reklamy
  • Katovna
  • Aust
  • Data
  • Jobs
Navigace

Ikea zaměřila svůj nový katalog na spánek, stejně tak kampaň od Triadu

Řetězec krátí tištěný náklad katalogu o 76 % a končí s jeho posíláním přímo do schránek.

  • 23. 08. 2019 13:00

Nábytkářský řetězec Ikea představuje nový katalog pro rok 2020, který je zaměřený na téma spánku. Společně s ním spouští Ikea i novou dlouhodobou kampaň Spánkoví hrdinové, která zdůrazňuje benefity spánku a vysvětluje jeho důležitost. Kampaň poběží v televizi i online, představí pop-up instalaci s takzvaným spánkovým barem pro veřejnost i obsahovou spolupráci s youtuberem Karlem Kovářem alias Kovym.

Marketingový koncept kampaně má na starosti kreativní agentura Triad Advertising. S realizací v oblastí PR a influencer marketingu odpovídá agentura Ogilvy. Eventy organizuje agentura New Wave. Nákup mediálního prostoru obstarává agentura Vizeum. Náklady na mediální podporu pro region Česko, Slovensko, Maďarsko činí 500.000 eur, v přepočtu necelých 13 milionů Kč.

„Kreativní koncept jsme nazvali Spánkoví hrdinové, protože v dnešním zrychleném světě jsou hrdinové ti, kdo mají kuráž odolat všem lákadlům a rozhodnou se raději lépe vyspat,“ říká Rado Jankovič, kreativní team leader pražského Triadu. „A abychom lidem tu potřebnou odvahu dodali, budeme je zasahovat přímo v době, kdy už by měli jít spát, na místech, kde nejčastěji prokrastinují. Prakticky vám řeknou, abyste přestali prokrastinovat, šli raději spát a ukážou vám produkt, který vám k lepšímu spánku pomůže.“

Televizní kampaň poběží od 23. srpna do 16. října. Budou ji tvořit dva patnáctisekundové spoty, jež představí spánkové hrdiny, kteří budou inspirovat diváky, aby se jimi stali také.

V online prostoru, včetně sociálních sítí, se kampaň bude kromě spotů vyskytovat v podobě různých digitálních formátů. Patří k nim například bumper na YouTube, Instagram Stories, interscroller i speciální stopper formáty, které poběží od 22.00 do 4.00 a budou mít za úkol prohloubit poselství kampaně časovou a lokalizační relevancí zásahu. Uživatelé se octnou na speciální landing page, kde se dozví o výhodách spánku nebo získají tipy pro lepší usínání.

Tím kampaň neskončí. Druhá část, která přijde po ukončení televizní fáze, bude „hnutí za dobrý spánek“. Půjde o spánkového bota. Ten poskytne tipy na lepší spánek, bude motivovat ke zdravému spánkovému režimu a doporučovat vhodné produkty.

Ikea: Spánkoví hrdinové (Triad Advertising)

Ikea: Spánkoví hrdinové (Triad Advertising)

Ikea: Spánkoví hrdinové (Triad Advertising)

Ikea: Spánkoví hrdinové (Triad Advertising)

Ikea: Spánkoví hrdinové (Triad Advertising)

Ikea: Spánkoví hrdinové (Triad Advertising)

Kompletní přístup k pojetí kampaně vycházel z úzké spolupráce s odborníkem na spánkovou medicínu, psychiatrem Peterem Šóšem. Ten poskytl odbornou záštitu v podobě dat z výzkumů a insightů do spánkových návyků a zvyklostí Čechů.

Přiznáním, že rádi dlouho spíme, u okolí většinou moc obdivu nezískáme. Uznání se dostává spíše těm, co vstávají časně, mají hodně zájmů a pracují dlouho do noci. Tato myšlenka tvoří základ nové kampaně. Ta chce směrem k veřejnosti komunikovat nejen benefity spánku a jeho vliv na zdraví, ale také změnit pohled společnosti na ty, kteří této aktivitě holdují. „Cílem kampaně je pomoci Čechům si uvědomit, že v noci mnohdy nespí kvůli bezcílnému brouzdání na sociálních sítích nebo upírání zraku do displejů počítače či televize. Chceme všem ukázat, že výměnou této prokrastinace za kvalitní spánek mohou jedině získat – sílu, svěžest a energii do dalšího dne,“ říká Magdalena Mrázková, lídr kampaně Ikea Česko, Maďarsko a Slovensko.

„Téma spánku chceme komunikovat odlehčenější formou a jak název kampaně napovídá, udělat z něj něco, co je cool. Proto jsme se rozhodli oslovit Kovyho, který díky svému unikátnímu přístupu ke komunikaci na sociálních sítích dokáže edukovat a zároveň skvěle pobavit. Navíc si myslíme, že i když téma kvalitního spánku řeší zejména lidé v produktivním věku, právě jeho mladé publikum je tím, které se dokáže zmobilizovat a nastartovat tak spánkovou revoluci,“ prohlásila Zdeňka Pecková, tisková mluvčí Ikea Česká republika.

Spánkový bar pro rychlošlofíčka

Pop-up instalace Spánkový bar bude v průběhu trvání kampaně cestovat po Česku, Slovensku a Maďarsku. Před obchodním centrem Arkády Pankrác si v polovině sprna návštěvníci mohli prohlédnout několik typů ložnic Ikea vytvořených tak, aby simulovaly ideální prostředí pro spánek. Každá z ložnic zároveň znázorňuje vybraný benefit spánku.

„Prostor se skládá ze tří částí. První je showroom s pěti ložnicemi, druhá část Spánkový bar se šesti místy na spaní a třetí je velká terasa, kde si můžou návštěvníci odpočinout. V showroomu ukážeme, jaké to je vyspat se do krásy, pro dobrou náladu nebo například pro lepší paměť. Každá ložnice je zařízená v jiném stylu a návštěvníci si tak můžou vyzkoušet různé druhy našich matrací a polštářů. Ve Spánkovém baru si poté můžou dát odpoledního šlofíka nebo se zaposlouchat do meditační hudby. Návštěvníky čeká mimo jiné ochutnávka našich švédských specialit, podávaných z foodtrucku vedle terasy,“ říká Michaela Lelková zodpovědná za eventy v rámci této kampaně.

Součástí instalace, která proběhla na pražských Arkádách od 16. do 18. srpna, byla také série eventů. Kromě zmiňovaného setkání pro novináře a veřejných seminářů s odborníky proběhly lekce jógy, meditace, snídaně s designérem nebo veřejné čtení z populární knihy Proč spíme? Ve vrchním patře pop-upu byl vytvořen takzvaný Spánkový bar, který je určen pro dvacetiminutový rychloodpočinek během dne. V jednotlivých buňkách mohl člověk ulehnout do postele a načerpat tak energii.

Katalog už nebude chodit poštou

Představení nového katalogu je pro řetězec Ikea každoročně velkým svátkem. Jedná se o nejdůležitější marketingový nástroj od roku 1951. U letošního vydání se Ikea zaměřila na důležitost spánku a radost z toho, co nám kvalitní spánek přináší. Díky těmto poznatkům vytvořili designéři pět odlišných domácností, jež vyprávějí příběhy lidí, kteří v nich žijí. Tím poskytují inspiraci na chytrá řešení pro odlišné styly bydlení.

Rozdílem oproti minulým vydáním katalogu je změna v distribuci. „V letošním roce se mění způsob, jakým katalog zákazníkům nabízíme. Stále jsme přesvědčeni, že tištěný katalog je výborným zdrojem inspirace a důležitou součástí světa Ikea, i proto jej zákazníci vyhledávají. Chceme však co nejvíce snížit dopad naší činnosti na životní prostředí, a proto chceme, aby se tištěný katalog dostal do rukou těch lidí, kteří ho opravdu chtějí a užijí si ho. Krátíme tedy tištěný náklad časopisu o 76 % a končíme s distribucí do poštovních schránek,“ říká Petra Prokšanová, lídr katalogové kampaně Ikea Česká republika, Slovensko a Maďarsko.

Katalog si mohou zákazníci vyzvednout od 15. srpna přímo v obchodních domech nebo během distribučních akcí, které proběhnou ve větších městech od 16. do 25. srpna.

Spánkoví hrdinové
Kreativní agentura
Triad Prague
Mediální agentura
Vizeum
PR agentura
Ogilvy Public Relations
Produkční agentura
Stink Films
Značka
Ikea
Klient
Ikea
Nasazení
16. 08. 2019 - 16. 10. 2019
Obor
Dům / domácnost / hobby, Maloobchod / obchodní řetězce
Mediamix
Televize, Online, Event, Social
Režie
Peter Ehrenberger
51%
Tweet
  • Ogilvy Public Relations
  • Stink Films
  • Triad Prague
  • Vizeum
Pár kliků a rozkvet mi byznys
  • Specialista interní/externí komunikace - obsah
  • Pracovník zákaznického oddělení Brno
  • CRM Manager - externí spolupráce
  • Asistent(ka) jednatele / back office v mediální agentuře
  • Online Marketing Specialist (M/Ž)
  • Jsi outdoorový nadšenec a chceš se tímto koníčkem živit?
  • Manažer segmentu (M/Ž)
  • Specialista mobilních aplikací
  • Marketing Category Executive
  • Střihový a přepisový technik AV
  • Další nabídky »
Tip: Online kurzy »
Jitřní
zpravodaj
zdarma
Vše podstatné každé všední ráno v šest ve vašem e-mailuPřihlásit odběr
Petr Topinka: Zavedli jsme politický marketing jako novou kategorii
Sledujte nový rozhovor

Petr Topinka: Zavedli jsme politický marketing jako novou kategorii

Seznam.cz mediálním partnerem fotbalové Slavie

Seznam.cz mediálním partnerem fotbalové Slavie

Vznikla agentura BF Company, založili ji bývalí manažeři Zootu
Tým tvoří Feranec, Polák a Černá

Vznikla agentura BF Company, založili ji bývalí manažeři Zootu

Livesport začne oficiálně měřit návštěvnost, reklamu bude prodávat Arbomedia
Miliarda reklamních impresí

Livesport začne oficiálně měřit návštěvnost, reklamu bude prodávat Arbomedia

Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu
Úspěšný exit po deseti letech

Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu

Národní galerie reklamy

„Kluk z plakátu“ Petr Čtvrtníček propaguje e-shop na billboardy Plakátov.cz

„Kluk z plakátu“ Petr Čtvrtníček propaguje e-shop na billboardy Plakátov.cz

„Za kulturou, či turistikou? „Za kulturistikou!“ České dráhy vezou Trojana do zahraničí

„Za kulturou, či turistikou? „Za kulturistikou!“ České dráhy vezou Trojana do zahraničí

Technický stav nechte na našich odbornících, vzkazuje Škoda Plus v nové kampani

Technický stav nechte na našich odbornících, vzkazuje Škoda Plus v nové kampani

Vitana uvádí novinku Tekuté bujóny, kampaň vytvořila WMC Grey

Vitana uvádí novinku Tekuté bujóny, kampaň vytvořila WMC Grey

další nové české kampaně

Hlasy oboru

  • Agentura Optimio pomohla ušetřit Elnino.cz na výkonnostních kampaních 1,56 milionu za půl roku
  • Digitální agentura Cognito slaví 15 let. Vydává vzpomínkovou microsite a roste obratově i personálně
  • Jak Project Agora zajišťuje bezpečnost značky pro nativní reklamu v Česku
další články od agentur a firem →

Taky se děje

Taky se děje

O kampaně a komunikaci OMV se postarají Loosers

O kampaně a komunikaci OMV se postarají Loosers

LCG New Media pracuje pro bistra Meat Vandals a rezidenční projekt Letnian

LCG New Media pracuje pro bistra Meat Vandals a rezidenční projekt Letnian

Radiohouse mění strukturu obsluhy národních klientů, zastřeší ji Karel Friml

Radiohouse mění strukturu obsluhy národních klientů, zastřeší ji Karel Friml

Centropol si na kreativu a strategii vybral Ogilvy

Centropol si na kreativu a strategii vybral Ogilvy

Novým šéfem Penny v Česku bude Florian Naegele

Novým šéfem Penny v Česku bude Florian Naegele

Kateřina Rédová je na nové pozici ve Freeport Fashion Outletu

Kateřina Rédová je na nové pozici ve Freeport Fashion Outletu

Brand managerem Rolls-Royce v Česku se stal Pavel Kalouš

Brand managerem Rolls-Royce v Česku se stal Pavel Kalouš

Streamovací projekt České kino je po půl roce „zamražen“
Hledá se náhradní investor

Streamovací projekt České kino je po půl roce „zamražen“

Za Alzu bude mluvit Eliška Čeřovská, spoluzakládala CNN Prima News
Po dvou letech v Rohlíku

Za Alzu bude mluvit Eliška Čeřovská, spoluzakládala CNN Prima News

Novou mluvčí českého zastoupení Škoda Auto je Michaela Sklenářová
Pavel Jína přebírá globální komunikaci

Novou mluvčí českého zastoupení Škoda Auto je Michaela Sklenářová

Do rady pro vysílání zvoleni kandidáti vládní koalice Marek Poledníček a Petr Buchta
Vladimír Pikora za ANO neuspěl

Do rady pro vysílání zvoleni kandidáti vládní koalice Marek Poledníček a Petr Buchta

Pyxis zastřešuje komunikaci pro GoodRequest

Pyxis zastřešuje komunikaci pro GoodRequest

další články
Portfolio Night 2023

Nedělní příloha internetu

  • Internet je stroj na empatii
  • Exnovináři žurnalistiku milují, přesto si odchod chválí
  • Není tak zle. Lidi pořád chtějí číst zprávy
všechna vydání přílohy →

Volná místa

Baloo & Groot Social Media Specialist
Katz83 Business analytik
Katz83 Projektový manažer
Grayling Junior PR konzultant
Buďte
u nás
vidět
Nabízíme nejrůznější možnosti chytré komerční prezentaceZobrazit nabídku

Šéfredaktor
Ondřej Aust
e-mail ondrej@aust.cz
telefon 608 983 682

Korespondenční adresa
Ondřej Aust
Dětská 2521/74
100 00 Praha 10


Webdesign: 2bcreative.cz
Běží na Wordpressu, děkujeme.
Export RSS

Zásady ochrany osobních údajů

Vydává News Media s.r.o.
IČO 03438074
ISSN 1804-7238
Copyright © News Media 2011-2023

Na našem webu používáme soubory cookie, abychom vám poskytli co nejrelevantnější obsah tím, že si zapamatujeme vaše preference a opakované návštěvy. Kliknutím na „Přijmout vše“ souhlasíte s používáním VŠECH souborů cookie. Můžete však navštívit „Nastavení souborů cookie“ a poskytnout kontrolovaný souhlas.
Nastavení cookiesPřijmout vše
Nastavit

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Vždy povoleno
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDélkaPopis
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
ULOŽIT A PŘIJMOUT