V únoru vydáme desetiročenku, tištěný speciál Médiáře. Bude chtít svůj výtisk? Napište si o něj.

„I’m bad!“ Studio Triple Bang dalo novou tvář českému badmintonu

Nová vizuální identita Českého badmintonového svazu i jeho logo si pohrává se slovem bad.

  • 13. 01. 2021 19:55

Nová vizuální identita českého badmintonu

Nová vizuální identita českého badmintonu

Nová vizuální identita českého badmintonu

Nová vizuální identita českého badmintonu

Nová vizuální identita českého badmintonu

Nová vizuální identita českého badmintonu

Nová vizuální identita českého badmintonu

Nová vizuální identita českého badmintonu

Kreativní studio Triple Bang uvádí kompletní rebranding pro Český badmintonový svaz. Celý proces trval několik měsíců. Kromě nové identity včetně loga šlo tako o to, zdůraznit, že český badminton se profesionalizuje a drží krok se světovou špičkou.

„Tvořit identitu pro jakýkoliv sport je něco výjimečného, a zároveň se za tím skrývá velká zodpovědnost. Nechtěli jsme používat notoricky známé státní symboly, jakými jsou lev a vlajka. Unikátním prvkem badmintonu je míček, který se nám podařilo s lehkostí a minimalisticky složit ze slova bad, což do symboliky vnáší emoce a celé identitě dává rošťácký názor,“ komentuje rebranding autor identity Pavel Čada, art director Triple Bang.

Český badmintonový svaz se nyní soustředí na to, aby vzbudil zájem o sport u dětí a mladé generace, proto se začal intenzivně věnovat otázce přípravy talentované mládeže. Kromě toho mají čeští profesionální badmintonisté další cíl - účast na olympiádě.

Při tvorbě loga bylo proto nutné myslet i na to, že se objeví při mezinárodních turnajích. Zároveň musí držet krok s trendy, aby zaujalo mládež a především, aby se dalo zpracovávat pro veškeré tiskové materiály, předměty nebo týmové oblečení.

Výsledkem je multifunkční, vizuálně čisté logo, které bude reprezentovat český badminton po celém světě. „Hledali jsme identitu, která bude trochu drzá, hravá a dynamická - stejně jako badminton. Dalším cílem bylo, abychom logem zaujali stávající a především potenciální nové hráče badmintonu. To se povedlo,“ říká Petr Koukal, předseda Českého badmintonového svazu.

Identita pro Czech Badminton
Kreativní agentura
PR agentura
Značka
Nasazení
01. 01. 2021
Creative director
Art director