Není reklama k zobrazení

Médiář
  • Média
    • Televize & video
      • Česká televize
      • České Radiokomunikace
      • CNN Prima News
      • ČT3
      • DVTV
      • HBO
      • Koncesionářské poplatky
      • Mall.tv
      • Media Club
      • O2
      • Praha TV
      • Serial Killer
      • Seriály
      • Sledovanost
      • Televize
      • Televizní program 2023
      • Telly
      • TV Barrandov
      • TV Nova
      • TV Óčko
      • TV Prima
      • Video online
      • Vodafone
      • XTV
      • YouTube
    • Rádio & audio
      • Active Radio
      • Audio online
      • Český rozhlas
      • Clubhouse
      • Digitální rádio
      • Lagardere
      • Londa
      • Media Bohemia
      • Podcast Médiáře
      • Rádio
      • Radio United
      • Radiohouse
      • Radioprojekt
      • SPM Media
    • Mediální rady
      • Rada Českého rozhlasu
      • Rada České televize
      • Rada ČTK
      • Rada pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV)
    • Tisk & online
      • A 11
      • Asociace online vydavatelů (AOV)
      • Borgis
      • Burda International CZ
      • Časopisy
      • Czech News Center
      • CzechCrunch
      • Deníky
      • Echo Media
      • Economia
      • Empresa Media
      • Extra Online Media
      • Extra Publishing
      • Hlídací pes
      • Internet Info
      • Livesport
      • Mafra
      • MediaRey (Forbes)
      • Mladá fronta
      • N Media (Deník N)
      • New Look Media
      • Newstream
      • Next Page Media
      • Online
      • PNS
      • Premium Media Group
      • Reportér
      • RF Hobby
      • Seznam.cz
      • Tisk
      • Trima News
      • V24 Media (Vogue)
      • Vltava Labe Media
      • Vydavatelé versus platformy
      • Zpoplatnění online obsahu
    • Sociální sítě & platformy
      • Facebook
      • Google
      • Instagram
      • Snapchat
      • TikTok
      • Twitter
      • Vydavatelé versus platformy
    • Showbyznys
      • Film
      • Hudba
      • Knihy
      • Leoš Mareš
      • Sport
    • Mobilní aplikace
      • AppParade
      • Asociace softwarových agentur (ASWA)
      • Cestování
      • Finance
      • Foto & video & hudba
      • Futured
      • Hry
      • Jídlo a pití
      • Komunikace
      • Nakupování
      • Nástroje
      • Počasí
      • Produktivita
      • Rozšířená/virtuální realita
      • Sociální sítě
      • Vývojáři
      • Vzdělávání
      • Zábava
      • Zdraví
      • Životní styl
      • Zpravodajství
  • Marketing
    • Kreativní agentury
      • #mdworks
      • 2Fresh
      • Accenture Song
      • Adexpres
      • AdHackers
      • Advertia Digital
      • Advisio
      • Aetna
      • Amden
      • AMI Digital
      • Apploud Digital
      • Baloo & Groot
      • Beneficio
      • Beneš & Michl
      • Besocial
      • Better Marketing
      • Bistro Social
      • BlueGhost
      • Blueglue
      • Boomerang Communication
      • Brainz Studios
      • Brandmark
      • Bubble
      • Business Factory
      • C3 Prague
      • Česká produkční
      • Cheil Czech
      • Cognito
      • Comtech Can
      • Darwin & the Machines
      • DDB Prague
      • Dentsu
      • Dentsu Creative
      • Dialog Media
      • Digitaal
      • Digital Ant
      • Digital First Marketing Group
      • Dorland
      • Dotcom.cz
      • Effe Prague
      • Effectix.com
      • Elite BTW
      • Etnetera Group
      • Etnetera Motion
      • eVisions Advertising
      • Fragile
      • Fresh Services
      • Geometry
      • Get Boost
      • Goodkin
      • Guts Prague
      • Havas Prague
      • Haze
      • Heels Make Deals
      • Hullabaloo
      • Imminent
      • IMPnet
      • In creative
      • Jinej gang
      • Kaspen/Jung von Matt
      • Katz83
      • Kindred
      • Kofein
      • Konektor
      • Konektor Digital
      • Konektor Influencers
      • LCG New Media
      • Leo Burnett
      • Loosers
      • Made by Vaculik
      • Mark BBDO
      • Marketup
      • McCann Prague
      • McShakespeare
      • Momentum Czech Republic
      • Mustard
      • Near & Dear Group
      • Newlogic
      • OAK (One of A Kind)
      • Obsahová agentura
      • Ogilvy
      • Optimio
      • Outbreak
      • Peppermint Digital
      • Pickerly
      • Proboston Creative
      • Proficio
      • Promolab
      • Publicis Groupe
      • Pudeto
      • Remembership
      • S&K Public
      • S5IVE
      • Saatchi & Saatchi
      • Socialsharks
      • Story tlrs
      • Studio Najbrt
      • Subscribe
      • Švejda Goldmann
      • Symbio
      • Taste
      • Touch Branding
      • Triad Prague
      • Underline
      • VCCP
      • Visibility
      • VMLY&R Prague
      • We Are Signature
      • WeDigital
      • WMC Grey
      • World of Online
      • WPP
      • Wunderman Thompson
      • Yinachi
      • YYY agency
      • Zaraguza
    • Mediální agentury / instore agentury
      • Acomware
      • BigBoard
      • BigMedia
      • Can Media
      • Cruxo
      • Dago
      • Dentsu
      • DigitalAd
      • EssenceMediacom
      • EuroAWK
      • Global Marketing
      • GroupM
      • H1.cz
      • JCDecaux
      • Knowlimits
      • Médea
      • Media Investments
      • Mediální agentury
      • Mediaplus
      • Mind2Flo
      • Mindshare
      • OMD Czech
      • Omnicom Media Group
      • Out-of-home
      • PHD
      • POS Media
      • Starcom
      • TWDC Prague
      • Wavemaker
      • Wellen
      • Zenith
    • Produkční agentury
      • Armada Films
      • Bare Bear Production
      • Bistro Films
      • Boogie Films
      • Bumerang Film
      • Flux Films
      • IS Produkce
      • Procoma
      • Stink Films
      • Total HelpArt
      • UPP
      • Videolabel
      • VNV Productions
      • Woobetz
    • Výzkumné agentury
      • Incomind
      • Ipsos
      • Kantar
      • Monitora Media
      • Newton Media
      • Nielsen Admosphere
      • Response:now
    • Retail
      • Alkohol / pivo
      • Auto-moto / čerpací stanice
      • Banky / platby / pojišťovny / úvěry
      • Domácnost / hobby
      • Drogerie
      • Elektronika
      • Fast food
      • Hračky / knihy / hudební nástroje / zábava
      • Kosmetika
      • Krmiva
      • Lékárny / péče o zdraví
      • Logistika
      • Nápoje
      • Oblečení / obuv / šperky / doplňky
      • Potraviny
      • Restaurace
      • Věrnostní program
      • Vybíráme ze spotřebního koše
    • Značky & prodejci
      • Albert
      • Alza.cz
      • Amazon
      • Billa
      • Budějovický Budvar
      • CCC
      • Coca-Cola
      • Danone
      • DM Drogerie Markt
      • Dr. Max
      • Ferrero
      • Footshop
      • Globus
      • Hamé
      • Heineken
      • Heureka
      • Ikea
      • Kaufland
      • KFC
      • Kofola
      • Košík.cz
      • Krušovice
      • Lidl
      • Makro
      • Mattoni 1873
      • McDonald's
      • Nestlé
      • Notino
      • Penny Market
      • Pepsi
      • Plzeňský Prazdroj
      • Primark
      • Red Bull
      • Rohlik.cz
      • Škoda Auto
      • Staropramen
      • Tesco
      • Žabka
      • Zoot
  • PR
    • PR agentury
      • A priori
      • AC&C Public Relations
      • Adison
      • AMI Communications
      • Artspeak PR
      • Aspen.PR
      • Best Communications
      • Bílý medvěd
      • Bison & Rose
      • Communication Lab
      • Crest Communications
      • Dark Side
      • EMD Consultants
      • Epic PR
      • Ewing
      • Fenek
      • FleishmanHillard
      • Focus Agency
      • Friendly Friends
      • FYI Prague
      • Grayling
      • Havas PR
      • Hero & Outlaw
      • I'm PR
      • Insighters
      • Katz83
      • Konektor PR
      • Lesensky.cz
      • Margetroid
      • Media:list
      • MSL
      • Narrative Media
      • Native PR
      • Neopublic
      • Ogilvy Public Relations
      • Pepr Consulting
      • Pleon Impact
      • Politinkers
      • Pram Consulting
      • Pyxis
      • Relative PR & Consultancy
      • Rubikon PR
      • Seteva
      • Stance Communications
      • Success Story
      • Surikata PR
      • Topic PR
      • Weber Shandwick
      • Whispr Communications
  • Agentury
  • Lidé
  • Galerie reklamy
    • Nové kampaně
      • Auto-moto
      • Cestování / turistika / doprava
      • Dům / domácnost / hobby
      • Finanční služby
      • Komerční služby veřejnosti
      • Maloobchod / obchodní řetězce
      • Média / publikace / televizní grafika
      • Móda / oblečení / kosmetika / hygiena
      • Politika
      • Potraviny / nápoje
      • Technika / spotřební elektronika
      • Veřejný sektor
      • Věrnostní kampaně
      • Volný čas / rekreace / zábava / sport
      • Zdravotní péče / léky / doplňky stravy
    • Archiv galerie reklamy
  • Katovna
  • Aust
  • Data
  • Jobs
Navigace

Informační kampaň Deštník proti drahotě radí, jak stát může pomoci občanům

Kampaň strategické komunikace vlády cílí na to, aby lidi co nejvíc využili možných podpor.

  • 29. 09. 2022 12:30

https://www.mediar.cz/wp-content/uploads/2022/09/destnik-proti-drahote.mp3

V pondělí 12. září odstartovala mediální kampaň Deštník proti drahotě, která má občanům představit základní formy vládní pomoci a zjednodušit cestu k jejich aktivnímu využívání. Kampaň, kterou připravilo nově zřízené Oddělení strategické komunikace Úřadu vlády ČR, zahrnuje televizní i rádiové spoty, inzeráty v tisku, v online médiích a na venkovních nosičích.

Kampaň Deštník proti drahotě: hlavní vizuál

Kampaň Deštník proti drahotě: hlavní vizuál

Kampaň Deštník proti drahotě: příspěvek na dítě

Kampaň Deštník proti drahotě: příspěvek na dítě

Kampaň Deštník proti drahotě: příspěvek na bydlení

Kampaň Deštník proti drahotě: příspěvek na bydlení

Kampaň Deštník proti drahotě: branding webů

Kampaň Deštník proti drahotě: branding webů

Systém cílených opatření pomoci občanům, souhrnně nazývaných právě Deštník proti drahotě, podle slov autorů kampaně dokončil kabinet Petra Fialy (ODS) na konci srpna. Vláda na tuto pomoc vyčlenila celkově 177 miliard Kč. Podle statistik Evropské komise je tak Česká republika v míře přímé pomoci občanům k HDP na 4. místě v celé Evropské unii. „Občané často bohužel nečerpají pomoc, kterou jim stát nabízí. Důvodů je hned několik. Nevědí, na jakou pomoc mají nárok, netuší, že pomoc existuje, stydí se za to, že by pomoc měli využít, nebo se obávají administrativní náročnosti. V tom všem by jim měla informační kampaň a nový web Deštník proti drahotě pomoci,“ uvádějí autoři kampaně v čele s poradcem předsedy vlády pro oblast médií a dezinformací Michalem Klímou. 

Kampaň se primárně zaměřuje na překonání ostychu z čerpání pomoci a představuje tři hlavní pilíře vládního programu: příspěvek 5.000 Kč na dítě, příspěvek na bydlení a základní pomoc se snížením cen energií. Dalšími atributy jsou zjednodušení cesty k využití pomoci, podpora online komunikace mezi občanem a státem a v neposlední řadě aktivizace společnosti a posílení důvěry v instituce. Klíčovou součástí všech komunikačních sdělení je představení a podpora nové verze webu Deštník proti drahotě, jež jsou hlavním rozcestníkem státní pomoci. Občané tam mají zároveň možnost přímo o pomoc požádat prostřednictvím online formulářů. Na webu se dozvědí také další informace o všech aktuálních formách státní pomoci, kterých je více než dvacet. Web má být pravidelně aktualizován a doplňován s cílem co nejvíc zjednodušit komunikaci v oblasti sociálních, ekologických a rozvojových programů.

Kampaň Deštník proti drahotě: design webu

Kampaň Deštník proti drahotě: design webu

„Deštník, kterým prší.“ Designér Jakub Goldmann komentuje design vládního webu

Kampaň probíhá od 12. září do 31. října 2022. Její plánovaný rozpočet byl 30 milionů Kč, avšak finálně vysoutěžená cena včetně kompletní produkce činí 24,5 milionů Kč s DPH, tedy zhruba 19,8 milionu bez daně. Produkce, kterou na základě poptávkového výběrového řízení zařídily agentury AZN Kru (vizuální část) a Audiotech (audio pro televizi a rozhlas), vyšla zhruba na 300.000 Kč. Web samotný vytvořil státní podnik Národní agentura pro komunikační a informační technologie (NAKIT), mimo jiné kvůli požadavkům na bezpečnost a také na přístupnost pro handicapované. Spolupracoval na něm tým grafiků z Armády ČR. Obsah webu a jeho aktualizaci má na starosti Ludmila Hamplová, známá jako redaktorka Lidových novin či Zdravotnického deníku, nyní jedna z externích spolupracovníků zmíněného oddělení strategické komunikace vlády.

Na mediální nasazení kampaně do jednotlivých médií dohlížel Pavel Lupjan, který v minulosti působil v mediazastupitelstvích Radiohouse a Impression Media a od srpna je jedním ze tří zaměstnanců nového oddělení při Úřadu vlády. „Lidé budou mít k dispozici jedno místo a budou se moci ke všemu proklikat,“ shrnul na zářijovém setkání s novináři funkci nově propagovaného webu. „Deštník je tu pět měsíců, ale jeho znalost je nulová, návštěvnost žalostná,“ shrnul dosavadní povědomí o nabídce vládní pomoci občanům. Web má podle Lupjana mít dlouhou působnost: „Kampaň je jedna věc, ale web je cennější jako dlouhodobá aktivita.“ Stránka má zajistit jednak to, aby se z částky přichystané na podporu občanů vyčerpalo co nejvíc, jednak to, aby příslušný styk občanů s úřady probíhal co nejvíc přes internet. Web má průběžně přinášet informace napříč všemi ministerstvy. Připravuje se sekce Chci požádat pro své blízké, sekce pro podnikatele či souhrnný informační bulletin ke stažení.

Primární cílovou skupinou kampaně je obecná populace Česka od 15 let, sekundární cílovou skupinou populace od 20 let v sociodemografických skupinách C, D a E. Mediamix zahrnuje televizi, online, out-of-home, rádio a print. V televizi to budou patnáctivteřinové spoty, které běží od září na České televizi a na stanicích Nova Group, od října se k nim přidá Prima Group. Propagace v online prostředí zahrnuje brandingy webů, bannery, videoportály, zpravodajské weby, společenské tituly a YouTube, přičemž víc než polovinu výdajů na online podle Lupjana tvoří Open RTB na webech Seznamu a Czech News Center. Do rádií jdou třicetivteřinové spoty, a to na celoplošných i regionálních stanicích. Zvolena byla kombinace Frekvence 1 a Kiss (podle Lupjana doručí společně lepší zásah za cenu stejnou jako Impuls, který zahrnut nebyl) a balíček Radiohouse Total (Blaník a desítky regionálních rádií). V printu mají být využity deníky Blesk, Deník a Hospodářské noviny, v nichž se pro inzeráty využije titulních stran i takzvaných junior pages. Out-of-home zahrne dvacítku bigboardů, dále citylighty, rámečky v MHD, variopostery a polepy na autobusech, což zajistí firmy JCDecaux, Railreklam, Rencar, EuroAWK, Metrozoom a BigMedia.

V mediálních plánech nasazení vládní kampaně se nepočítá s rádiem Impuls ani třeba s deníky MF Dnes či Lidové noviny. Všechny tyto tituly spadají pod mediální skupinu Mafra ze svěřenských fondů Andreje Babiše, bývalého premiéra a šéfa hnutí ANO. Podle Michala Klímy jde o snahu změnit dosavadní praxi, respektive kompenzovat, co tu v minulosti nebylo. „Je zapotřebí ukázat, že srovnatelného zásahu lze dosáhnout i širší škálou médií,“ řekl Klíma. Právě škála médií, do nichž směřuje inzerce státních institucí, má být podle Klímy širší. Jak Klíma také řekl, neznamená to, že by stát u Mafry už neinzeroval, její tituly pro inzerci dál využívají jiná ministerstva. Klíma nicméně podotkl, že takzvanou deagrofertizaci (do Babišem založeného koncernu Agrofert spadá právě i Mafra) dlouhodobě prosazuje. Zároveň zdůraznil, že web aktuální kampaně by rozhodně neměl propagovat žádnou aktuálně vládnoucí politickou stranu či ideologii, ale být čistě prostředkem k využití vládního programu pomoci.

Z celkové částky 24,5 milionu Kč na kampaň má na mediální nasazení jít 23,8 milionu. Predikce zásahu (reach) podle zadavatele činí v televizi minimálně 70 % (677 GRP), v onlinu rovněž minimálně 70 % (29.785.000 impresí), v rádiu 47 % (79.987.500 GRP) a v tisku 25 % (3.800.000 GRP).

Nákup mediálního prostoru a správu kampaně vysoutěžila agentura Knoworigin, dceřiná firma Knowlimits Group. O ní Deník N napsal, že všichni tři její vlastníci jsou obžalováni z krácení daní a v současné době stojí před soudem. Knoworigin pro Novinky.cz sdělila, že zvítězila v otevřeném výběrovém řízení s nejnižší nabídkovou cenu, přičemž právě cena byla jediným hodnotícím kritériem výběrového řízení a „druhý uchazeč v pořadí byl dražší v řádech milionů“. Skupina dál Novinkám sdělila: „Od roku 2018 probíhala ve společnosti Knowlimits Group a.s. daňová kontrola. Tato kontrola skončila v červnu roku 2020 bez toho, aby finanční úřad konstatoval, že ke krácení DPH došlo. Knowlimits Group a.s. nemá žádné nedoplatky na DPH, není z ničeho obviněna, či obžalována. V mezičase padla obžaloba pro stejnou věc na fyzické osoby, které tvoří představenstvo společnosti Knowlimits Group a.s.. Ale k dané trestní věci se finanční úřad, jako poškozená osoba, nepřihlásil, neboť neregistruje žádnou škodu. Jedná se tedy o dvě řízení, která jsou dle našeho názoru identická a společnost Knowlimits Group a.s. předpokládá stejné rozhodnutí soudu u svých členů představenstva/akcionářů, jako v případě společnosti. Knowlimits kampaň vysoutěžila a vyhrála. Výběrového řízení se zúčastnila na základě splnění kvalifikačních požadavků.“

„Nemůžeme s tím nic dělat, protože splnili zákonné kvalifikační předpoklady,“ reagoval Michal Klíma na zářijovém setkání s novináři v den zveřejnění zmíněného textu v Deníku N a zároveň v den, kdy kampaň startovala. „Zkoumat, zda majitel má nějaké problémy, sice můžeme, ale nemá to na to žádný vliv,“ dodal. Pavel Lupjan následně popsal, že firma je v resortním systému takzvaného dynamického mediálního nákupu, který funguje jako předvýběr dodavatelů, a že Knoworigin odpověděla jako jedna ze tří firem z celkem osmi oslovených a nabídla nejnižší cenu.

Strategická komunikace státu alias stratkom

Tým pro strategickou komunikaci státu, jejíž potřebu už dřív avizoval Michal Klíma, se zformoval jako nové oddělení Úřadu vlády České republiky. Vznikl k 1. srpnu a tvoří ho celkem tři interní zaměstnanci, kteří spolupracují s několika externisty na dohodu o pracovní činnosti. Základní trojici tvoří Pavel Lupjan, Martin Vašíček a Dominik Presl. Lupjan je dlouholetým manažerem v oblasti nákupu mediálního prostoru, působil v mediazastupitelstvích Radiohouse či Impression Media. Absolvent Institutu mezinárodních studií Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy Vašíček působil 12 let v reklamní agentuře Hullabaloo, v posledních letech jako kreativní ředitel, předtím byl 15 let v agentuře Arc Thompson. Absolvent magisterského oboru blízkovýchodních studií na University of Oxford Presl je analytikem Asociace pro mezinárodní otázky. Mezi externí spolupracovníky patří Ludmila Hamplová, která se jako novinářka v Lidových novinách či Zdravotnickém deníku zaměřovala na oblast zdravotnictví a nyní zodpovídá za obsah vládního informačního webu Deštník proti drahotě.

Nově zřízené oddělení strategické komunikace státu řadí do svého záběru analýzy a výzkumy, identifikaci hrozeb a komunikačních témat, realizaci kampaní a mediální osvětu a metodologická a legislativní doporučení. Konkrétně oblast takzvaného boje proti dezinformacím je Klímovou doménou. K realizaci kampaní Lupjan podotýká, že oddělení má fungovat jako „reklamní a mediální agentura v malém“, přičemž co bude schopna zvládnout vlastními silami, udělá, na ostatní si může najímat externí agentury. Dlouhodobými cíli týmu stratkomu je předávat mediální know-how napříč státní správou a přispět k jednotné ucelené metodologii strategické komunikace státu. Podle Klímy se pro to využívá princip takzvané distribuované strategické komunikace, kterou si po své linii zajišťují jednotlivá ministerstva a jejich manažeři komunikace, a jednou za měsíc se stratkom se zástupci resortů schází ke koordinačním poradám. Úsilí se už účastní ministerstva vnitra (včetně Centra proti terorismu a hybridním hrozbám), obrany a zahraničí.

Na mediální kampaně měl stratkom letos vyhrazeno 100 milionů Kč, nakonec byla částka snížena na 50 milionů, přičemž na první kampaň Deštník proti drahotě jde 25 milionů. Dalších 50 milionů může letos na komunikaci dát ministerstvo vnitra.

„Potřebujeme míň vládní a víc státní strategickou komunikaci,“ komentují Vojtěch Bahenský, Pavel Havlíček a Jonáš Syrovátka

Deštník proti drahotě
Produkční agentury
AZN Kru, Audiotech
Klient
Úřad vlády ČR
Nasazení
12. 09. 2022 - 31. 10. 2022
Obor
Veřejný sektor
Mediamix
Televize, Rádio, Out-of-home, Online
Kreativa
Pavel Lupjan
Kreativa
Martin Vašíček
Voiceover
Jitka Ježková
39%
Tweet
  • Audiotech
  • AZN Kru
Přidejte se do katalogu komunikačních agentur
  • Marketing Manager - apartmánový řetězec
  • Obchodník v K&L Rock!
  • ZÁSTUPCE PRODUKTOVÉHO MANAŽERA BRNO
  • Specialista tvorby obsahu online kurzů na SEDUO CZ/SK
  • Koordinátor/ka kampaní
  • Obchodník s AJ
  • CATEGORY MANAGER
  • Event Coordinator
  • UA, and Baltics Customer Service Representative
  • ⋙ HR SPECIALISTA /// RELATIONSHIP MANAGER ⋘
  • Další nabídky »
Tip: Online kurzy »
Jitřní
zpravodaj
zdarma
Vše podstatné každé všední ráno v šest ve vašem e-mailuPřihlásit odběr
Formule 1 se vrací na Novu, závody bude dávat Nova Sport
Devět let byla motosérie na AMC

Formule 1 se vrací na Novu, závody bude dávat Nova Sport

Čestmír Strakatý odchází z Reflexu, opouští Prostor X
Soustředí se na vlastní podcast

Čestmír Strakatý odchází z Reflexu, opouští Prostor X

Do týdeníku Euro přicházejí Martin Rychlík a Jan Richter
Časopis si letos připomíná 25 let

Do týdeníku Euro přicházejí Martin Rychlík a Jan Richter

Mikýřova hysteorie, Pop Coolt, Porno! Prima Cool přidává další vlastní tvorbu
Novinky od pondělí do čtvrtka

Mikýřova hysteorie, Pop Coolt, Porno! Prima Cool přidává další vlastní tvorbu

Vysílač v Liblicích ožívá, na středních vlnách bude šířit Country Radio
Nejvyšší stavba v Česku opět šíří signál

Vysílač v Liblicích ožívá, na středních vlnách bude šířit Country Radio

Národní galerie reklamy

Elektrická liška Eli v nové kampani PRE oznamuje zlevňování energií

Elektrická liška Eli v nové kampani PRE oznamuje zlevňování energií

„Čti hru jako nikdo jiný.“ Livesport nasazuje novou globální kampaň

„Čti hru jako nikdo jiný.“ Livesport nasazuje novou globální kampaň

Fortuna uvádí nový dlouhodobý komunikační koncept od Publicisu

Fortuna uvádí nový dlouhodobý komunikační koncept od Publicisu

„Jsme lékárníci.“ Síť lékáren Dr. Max spouští velkou náborovou kampaň

„Jsme lékárníci.“ Síť lékáren Dr. Max spouští velkou náborovou kampaň

další nové české kampaně

Hlasy oboru

  • Moderní PR: staré pravdy pro 21. století
  • Ukažte se na billboardech a vaše sporáky nebudou moct vyhasnout!
  • Creative Pro určuje směr udržitelných eventů, z Conventy si odnášejí zlato
další články od agentur a firem →

Taky se děje

Taky se děje

Rubikon PR pracuje pro švédský fintech Klarna

Rubikon PR pracuje pro švédský fintech Klarna

Kaufland mění ředitele, Stefana Hoppeho střídá Heiko Koch

Kaufland mění ředitele, Stefana Hoppeho střídá Heiko Koch

Velkoobchod Makro nově bude řídit Jiří Nehasil

Velkoobchod Makro nově bude řídit Jiří Nehasil

Public affairs ve FleishmanHillard vede Lenka Do

Public affairs ve FleishmanHillard vede Lenka Do

BBC bude vyžadovat střídmější chování na sociálních sítích i mimo zpravodajství

BBC bude vyžadovat střídmější chování na sociálních sítích i mimo zpravodajství

Soukromá rádia vyzvala vládu, aby stáhla novelu zvyšující rozhlasový poplatek

Soukromá rádia vyzvala vládu, aby stáhla novelu zvyšující rozhlasový poplatek

Wolt si pro komunikaci vybral agenturu Konektor

Wolt si pro komunikaci vybral agenturu Konektor

Z ČT odchází Alžběta Plívová, vedoucí komunikace a autorka ČT Edu
Televizi opouští s Dvořákem a Kolářem

Z ČT odchází Alžběta Plívová, vedoucí komunikace a autorka ČT Edu

TV Prima natáčí druhou řadu seriálu Hořký svět

TV Prima natáčí druhou řadu seriálu Hořký svět

Vedran Kovačević se vrací na Novu, jako šéfredaktor Nova.cz
"Víc nad rámec standardního lifestylu"

Vedran Kovačević se vrací na Novu, jako šéfredaktor Nova.cz

Radiožurnál Sport povede Miroslav Bureš jako šéfredaktor
Sportovní redakci přebírá Alena Benešová

Radiožurnál Sport povede Miroslav Bureš jako šéfredaktor

Služba Google Podcasts skončí, podcasty přejdou pod YouTube Music

Služba Google Podcasts skončí, podcasty přejdou pod YouTube Music

další články
Redline

Nedělní příloha internetu

  • Nikdo už nestojí o hypertextové odkazy
  • Streamingové platformy neporostou do nebe. Nevadí
  • USA versus Google. Začalo historické antimonopolní řízení
všechna vydání přílohy →

Volná místa

LCG New Media Social Media Specialist & Graphic
Comtech Can Media Planner
World of Online Head of Digital
World of Online Graphic Designer
VMLY&R Prague Senior Account Manager
Katz83 Social Media Specialist pro podcast Insider
Buďte
u nás
vidět
Nabízíme nejrůznější možnosti chytré komerční prezentaceZobrazit nabídku

Šéfredaktor
Ondřej Aust
e-mail ondrej@aust.cz
telefon 608 983 682

Korespondenční adresa
Ondřej Aust
Dětská 2521/74
100 00 Praha 10


Webdesign: 2bcreative.cz
Běží na Wordpressu, děkujeme.
Export RSS

Zásady ochrany osobních údajů

Vydává News Media s.r.o.
IČO 03438074
ISSN 1804-7238
Copyright © News Media 2011-2023

Na našem webu používáme soubory cookie, abychom vám poskytli co nejrelevantnější obsah tím, že si zapamatujeme vaše preference a opakované návštěvy. Kliknutím na „Přijmout vše“ souhlasíte s používáním VŠECH souborů cookie. Můžete však navštívit „Nastavení souborů cookie“ a poskytnout kontrolovaný souhlas.
Nastavení cookiesPřijmout vše
Nastavit

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Vždy povoleno
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDélkaPopis
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
ULOŽIT A PŘIJMOUT