Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

ING s agenturním týmem McQueen ukazuje „taky dobrý léto“ letos jen v Česku

Slow motion finančního ústavu zdůrazňuje, že místo dovolené je možné letos víc šetřit.

  • 22. 07. 2020 10:25

Letos v létě muselo mnoho z nás přehodnotit své plány na to, jak strávíme svůj volný čas a leckdy bylo třeba odložit i velké cestovatelské sny. Vše je však o úhlu pohledu. ING si ve své letní kampani Taky dobrý léto vybírá ten pozitivní a prostřednictvím krátkých momentek z české dovolené Jitky, Slávka a EvyKamilem ukazuje, že je možné užít si letošní léto naplno s vědomím, že to příští bude už ve znamení splněných snů. A díky spoření v ještě větším stylu, než by bylo to letošní.

Nová doba si žádá nové postupy, předesílá kreativní divize McQueen agentury McCann Prague, v níž kampaň vznikla. S ohledem na časové možnosti byla přitom kampaň vytvořena malým týmem, který pro klienta pracuje už několik let. Celá koncepce vznikla ve spoluprací týmu pro social media vedeného Klárou Chalupeckou, netradičně se zapojilo také komunikační oddělení ING.

ING: Taky dobrý léto (McQueen / McCann Prague)

ING: Taky dobrý léto (McQueen / McCann Prague)

ING: Taky dobrý léto (McQueen / McCann Prague)

ING: Taky dobrý léto (McQueen / McCann Prague)

ING: Taky dobrý léto (McQueen / McCann Prague)

ING: Taky dobrý léto (McQueen / McCann Prague)

Taky dobrý léto
Kreativní agentura
Produkční agentura
Značka
ING
Nasazení
20. 07. 2020 - 20. 09. 2020
Mediamix
Concept & idea / social media manager
Concept & idea / copywriter
Art director
Account director
Account manager
Account executive
Agency producer