Intersnack uvádí novinku Chio Popcorn, internetové spoty ji spojují s filmem

Kampaň má zákazníky přimět, aby si přípravu popcornu zařadili do sledovacího rituálu.

  • 07. 12. 2020 13:05

Nová kampaň od agentury McCann Prague představuje novinku Chio Popcorn v portfoliu Chio výrobce Intersnack, a to na pozadí filmového prostředí. „Spojení popcornu s filmem je pro většinu lidí typická pro návštěvu kina, a právě díky čerstvému popcornu si nejlepší filmový zážitek ho mohou přenést i domů. To teď, kdy jsou kina zavřená, ocení zákazníci určitě nejvíc,“ uvádí agentura.

„Chtěli jsme, aby si zákazníci zařadili přípravu popcornu do svého sledovacího rituálu a brali jej jako neodmyslitelnou součást filmového zážitku, který - stejně jako v kině - začíná ještě před startem filmu. Protože film začíná popcornem. Jako hlavní hrdina vizuálů a krátkých spotů tudíž vystupuje samotný sáček na přípravu popcornu v mikrovlnce a to v různých filmových žánrech. V krátkých videích je scéna vždy na konci doplněna o cinknutí mikrovlnky, které je pro domácí přípravu popcornu typické,“ doplňují tvůrci.

Kampaň běží především na videowebu YouTube a na sociálních sítích.

Chio: Film začíná popcornem (McCann Prague)

Chio: Film začíná popcornem (McCann Prague)

Chio: Film začíná popcornem (McCann Prague)

Chio: Film začíná popcornem (McCann Prague)

Chio: Film začíná popcornem (McCann Prague)

Chio: Film začíná popcornem (McCann Prague)

Chio: Film začíná popcornem (McCann Prague)

Chio: Film začíná popcornem (McCann Prague)

Film začíná popcornem
Kreativní agentura
Mediální agentury
Značka
Klient
Nasazení
28. 10. 2020 - 31. 12. 2020
Mediamix
Creative director
Account director
Art director
Art director
Motion designer
Account manager