Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Invia si do televizní reklamy od DDB půjčila letní song Jiřího Schelingera

Kreativní koncept s klipy od zákazníků se v různých obměnách plánuje na další dva roky.

  • 24. 01. 2020 12:10

Cestovní agentura Invia, největší prodejce online zájezdů v Česku, odstartovala začátek roku novou televizní kampaní s názvem Léto s tebou. Hlavním motivem je stejnojmenná píseň od Jiřího Schelingera a dovolenková videa přímo od zákazníků. Narozdíl od minulých let, kdy spoty komunikovaly zejména benefity nákupu, se tentokrát snaží působit na emoce a odlišit se tím od konkurence.

„Rozhodli jsme se vsadit na emoce a postavit spot na myšlence, že ty nejhezčí momenty zažíváme vždy s našimi blízkými, a dovolená je často právě tím okamžikem, kdy je těch zážitků nejvíce. Jedním z hlavních pilířů spotu se stala píseň Léto s tebou, která svou tonalitou skvěle navozuje tu správnou letní vzpomínkovou atmosféru s někým blízkým,“ je přesvědčen Michal Bošela, brand manager Invie. „Spot nemá za cíl útočit prodejními argumenty, tak jak to dělají ostatní reklamy. Má prostě jen navodit ten správný pozitivní pocit a spojit ho s naší značkou Invia.“

„ ‚Léto s tebou‘ znamená pro každého něco jiného. Ať už jste na horách, u moře nebo ve městě, nejkrásnější dovolená je vždy s tím, koho máme rádi. Pro někoho je to rodina, pro jiného partner, přátelé, a klidně i ti čtyřnozí. Zároveň je to ta správná cestovka, která se postará o dovolenou podle vašich představ,“ říká ke konceptu Radouane Hadj Moussa, chief creative officer agentury DDB Prague, která stojí právě za kreativou kampaně.

Kampaň na podporu first minute zájezdů běží současně i na Slovensku a v Maďarsku. Na Slovensku se na obrazovkách poprvé objevila 12. ledna a doprovázená je toutéž písní, ale ve slovenské cover verzi, kterou zpívá Adam Ďurica. Pro maďarský trh byla vybrána píseň skupiny Lóci Játszik.

Autentické videozáběry z dovolených samotných klientů získala Invia prostě tak, že lidi prostřednictvím microsite Moje dovolená vyzvala, aby je posílali. „Díky fenoménu selfie a mobilním videím nám jich během týdne přišlo přes 400 a většina z nich byla opravdu kvalitní, takže vybrat ty nejvhodnější bylo dost obtížné,“ podotkl brand manager.

Kreativní koncept se v různých obměnách této podoby plánuje na následující dva roky. Léto s tebou se bude vysílat od ledna do konce února 2020, následně během letních měsíců a v průběhu roku 2021. Aktuální komunikace zahrnuje televizní spoty, nasazované postupně v různých stopážích na kanálech skupiny Prima, rádio (sponzoring počasí a dopravních informací) i nasazení v outdooru (bigboardy). V online prostředí kromě tradičních sociálních sítí využije bannery, PPC, in-stream videa na YouTube, discovery ads na Googlu či stories na Instagramu.

Z aktuální kampaně značky Invia

Z aktuální kampaně značky Invia

Z aktuální kampaně značky Invia

Z aktuální kampaně značky Invia

Léto s tebou
Kreativní agentura
Mediální agentura
PHD
Značka
Klient
Nasazení
13. 01. 2020 - 29. 02. 2020
Creative director
Account director
Videomaker/copywriter