Ivan Trojan je reggae teenager s dredy v letní kampani Českých drah pro mladé

Každý chce být dneska mladší, přesvědčuje internetový spot a rádiový song od Havasu.

  • 12. 07. 2021 00:00

Co by jeden neudělal kvůli slevě? V nové kampani pro mladé od Českých drah to Ivan Trojan řeší svým originálním způsobem. Protože na 75% slevu mají nárok jen děti a studenti do 26 let, zkouší si hrát na mladšího.  Kampaňový mediamix s ideou Každý chce být dneska mladší se nese v rytmu jamajského reggae a je vidět na internetu v podobě videospotu a v různých dalších formátech a ke slyšení jako song v rádiích.

Produkce se i tentokrát zhostila Total Help Art s režisérem Ondřejem Trojanem a o kreativní část kampaně se opět postarala agentura Havas.

Letní cestování
Kreativní agentura
Produkční agentura
Značka
Nasazení
01. 07. 2021 - 31. 08. 2021
Mediamix
Creative director
Creative director
Art director
Account director
Production manager