Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Trojan se z pankáče mění v operního pěvce, rodinu veze vlakem do zahraničí

Ivan Trojan v režii svého bratra Ondřeje pokračuje v rodinných cestách Českými drahami.

  • 03. 09. 2020 10:45

V nové kampani Českých drah se rodina pod velením otce v podání Ivana Trojana vydává dál než za humna. Na výlety do metropolí sousedních zemí zve televizním spotem, ve kterém se hlava rodiny opět důkladně připraví na cestu a opět to nevyjde úplně podle plánu. Závěrečný vzkaz proto zní: „Ať už do Vídně, nebo do Berlína, vlakem to bude bavit celou rodinu.“  

V režii Ondřeje Trojana vznikl v agentuře Havas a produkci Total HelpArt další ze série spotů, tentokrát zacílený na rodinné výlety do zahraničí. V médiích kampaň běží od začátku září do poloviny října. Koncept kampaně vznikl v týmu vedeném kreativními řediteli Petrem Čechem a Jakubem Koláříkem.

České dráhy: Rodina v zahraničí (Havas Prague)

České dráhy: Rodina v zahraničí (Havas Prague)

Rodina v zahraničí
Kreativní agentura
Produkční agentura
Značka
Nasazení
01. 09. 2020 - 15. 10. 2020
Protagonista
Kreativní ředitel
Kreativní ředitel
Account director
Production manager
Art director