Náš newsletter tradičně přešel na letní provoz: v červenci a srpnu chodí jednou týdně, a to v pondělí.

„Já tě řeknu, příroda, to je chrám!“ Filmový Homolka promlouvá ve spotu Birellu

Značka nealkoholického piva se letos v létě připomíná s pomocí slavné filmové postavy.

  • 13. 07. 2020 00:00

Hlavním hrdinou a inspirací celého konceptu nové kampaně značky Birell, kterou dal dohromady tým VCCP Prague, se stala legendární postava dědy Homolky z filmu Ecce homo Homolka. Spot v délce 30 vteřin byl nasazen v Česku a na Slovensku. O produkci se postarala agentura Armada Films a režie se chopil Tomáš Řehořek.

Známý Homolkův monolog má ve spotu popsat explozi prožitků po několikatýdenní karanténě, absenci sociálního kontaktu a zákazu téměř všech kratochvil. „Totiž příroda pro nás v těchto chvílích byla útěchou a trochu i únikem od reality, přičemž víc než kdy jindy si uvědomujeme, že je to opravdu chrám. Ódu na krásu a nádheru souznění s přírodou ve spotu provází záběry na výlet, koupačku, kochačku či jen relax v trávě s rodinou a přáteli,“ přibližují tvůrci spotu.

Koncept navazuje na strategii komunikace značky, jejíž mottem je Chuť zážitků. „Na tomto konceptu nás zaujala především jeho nadčasovost a hluboká pravda, která je tam skryta. Příroda je tu pro nás přece stále, stačí se jen rozhlédnout a naplno prožívat všechnu tu krásu okolo,“ říká Veronika Hořáková, marketingová manažerka Plzeňského Prazdroje pro nové kategorie.

Chuť zážitků
Kreativní agentura
Mediální agentura
Produkční agentura
Značka
Nasazení
16. 06. 2020
Mediamix
Creative director
Account director
Kreativa