Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Jägermeister ukazuje „meistrovství“, hokej přenesl do ledového baru

Agentura Concept One vzala bylinný likér do nového prostředí, byť na ledu zůstal.

  • 21. 05. 2019 13:30

Značka bylinného likéru Jägermeister využila pro prezentaci prostředí, které je pro ni nové, a sice prostředí ledního hokeje. Děj spotu, který se vysílá v televizi a na internetu po celou dobu letošního mistrovství světa, přitom přesunula ze hřiště na ledovou plochu, na níž se hokejové odkazy prolínají s večírkem, módou, uměním a ulicí. „Spojení Jägermeisteru s ledovou namražeností je našim lovcům dost dobře známé, ale Jägermeister není tradičním partnerem hokeje a skutečnost, že milujeme tento sport v jeho původní podobě, by od nás lidé nemuseli považovat za upřímnou. Proto jsme oslovili agenturu Concept One, abychom společně nalezli cestu k fanouškům hokeje, a přitom zůstali věrní našim hodnotám,” popisuje česká brand manažerka Jägermeisteru Pavlína Valko.

„Hokej je marketingově spojován s národní hrdostí a společným fanděním. Funguje to, ale jde to pořád dokola a nepřináší to nic jiného,“ míní Peter Tarbajovský, kreativní ředitel agentury Concept One, který společně se svým týmem předělal mistrovství na „meistrovství, ze kterýho mrazí“: „V klipu je sice k vidění vše, co k hokeji patří, tedy dresy, stadion, hráče i fanoušky, ale do všeho se svérázným způsobem obtiskl svět Jägermeisteru, ve kterém nejde o soupeření a vítězení, jako spíš o záměr si společně užít nepřestávající lov. Výsledek působí, jako když se parta mladých lidí dostane na led a udělá si vlastní večírek s ledově namraženým Jägermeisterem.“

Rozhodčí ztělesnila Asiatka, která kvůli natáčení přiletěla z Kanady

Rozhodčí ztělesnila Asiatka, která kvůli natáčení přiletěla z Kanady

Natáčení předcházely tři měsíce příprav. Během procesu se měnila lokace z Kasáren Karlín na krasobruslařskou halu Hasa v pražských Vršovicích. „Nechtěli jsme klasickou hokejovou halu s vysokými stropy, v níž by se nedala vytvořit autentická atmosféra party na ledu,” vysvětluje projektová manažerka Tamara Kučerová z agentury Concept One. Samotné natáčení trvalo od šesti večer do šesti ráno a mimo štáb a hlavní představitele se ho zúčastnilo 80 komparzistů. Brankáře si zahrál hráč druholigového HC Letci Letňany David Pírs, odchovanec hokejové Sparty a Slavie s pěti starty v reprezentaci do 17 let. Barvení filmu se ujali experti z newyorského postprodukčního studia Company3, kteří se podíleli na připravovaných Star Wars: The Rise of Skywalker nebo na remaku Lvího krále.

Meistrovství, ze kterýho mrazí
Kreativní agentura
Produkční agentura
Značka
Nasazení
10. 05. 2019 - 26. 05. 2019
Mediamix
Creative director
Styling, kostýmy