Náš newsletter tradičně přešel na letní provoz: v červenci a srpnu chodí jednou týdně, a to v pondělí.

Jägermeister uvádí Scharf, svou zatím největší zdejší produktovou inovaci

Kampaň na nový alkoholický drink se zázvorem vytvořili Ondřej Roček a Karel Špindler.

  • 23. 03. 2020 14:50

Na trh míří likér Jägermeister Scharf, s obsahem alkoholu 33 %. „Novinka představuje drink na základě unikátní receptury legendárního Curta Masta, vynálezce Jägermeisteru z Německa. Spojení ledově namraženého nápoje s ostrou chutí zázvoru dělá z Scharfu zajímavý nápoj, který se podle našeho názoru stane součástí každé dobré party,“ prohlašuje Jiří Štětina, ředitel distribuční firmy Mast Jägermeister Česká republika. „Od roku 1991, kdy je Jägermeister oficiálně distribuován do Česka, nikdy nepřišel s takto velkou produktovou inovací. Půjde o změnu na mapě produktů lihovin a destilátů v Čechách,“ věří Štětina.

Distributor Mast-Jägermeister CZ prodal loni přes čtyři miliony lahví Jägermeisteru, Česko je tak pro značku pátý nejvýznamější trh na světě. K uvedení na trh chystá Scharf masivní televizní i digitální kampaň. „Pěkně vostrej, nabroušenej shot, co není pro každýho,“ zní v ní. Komunikaci si vizuálně hraje s netradičními písmeny německé abecedy. Kampaň vytvořili Ondřej Roček a Karel Špindler.

Jägermeister Scharf

Jägermeister Scharf

Jägermeister si pod svá křídla vzal vybrané osobnosti, které chce podporovat v jejich činnosti. Mezi ty patří módní designér Jan Černý, čerstvě kreativní šéf oděvní značky Kara, nebo DJ a hudební producent Jakub Strach alias Nobodylisten, který organizuje klubové noci s názvem Addict.

Jägermeister Scharf
Mediální agentura
PHD
PR agentura
Značka
Nasazení
02. 03. 2020 - 12. 04. 2020