Jak se dopracovat k nadhledu, ukazují náborové spoty Broker Consulting

Agentura Unreal Visual využívá neherce v levitaci coby znaku spokojenosti s náplní práce.

  • 09. 03. 2021 00:00

Agentura Unreal Visual vytvořila trojici náborových spotů pro společnost Broker Consulting. Každý z nich cílí na jinou skupinu - na studenty, na ženy a obecně na lidi ve věku mezi 40 a 50 lety, kteří chtějí změnit svoji předchozí kariéru. „Našim cílem je pomoci našim manažerům a ředitelům v regionech s náborem šikovných lidí a odprezentovat práci v Broker Consulting a ve franšíze OK Point novým a moderním způsobem,“ říká ke kampani Jan Lener, ředitel odboru marketingu a komunikace Broker Consulting. „Na spoty bude v rámci reklamní kampaně navázána microsite obsahující podrobnější informace včetně delších videí, které pomohou případnému zájemci o práci lépe pochopit systém fungování společnosti.“

„Zadání znělo jasně – náborové video pro velký korporát. Ale i takovou věc má cenu vzít stylově a pokusit se ji odlehčit, obzvlášť pokud má na sociálních sítích zaujmout,“ říká režisér spotu Jakub Šedý. „Proto je každý spot postaven na scénce, ve které zaměstnanec levituje. Levitace jako znak klidu, vyrovnanosti a spokojenosti s pracovním prostředím a náplní práce, kterou je pomoc klientovi zorientovat se ve světě financí a realit. Levitující je vyrovnaný až natolik, že mu nepřijde nic divného na tom, že se pohupuje půl metru nad zemí. O to víc je překvapeno, pohoršeno a pobaveno jeho okolí,“ popisuje režisér.

„Chtěl jsem, aby prostředí financí a realit bylo uvěřitelné. Proto kombinace ruční kamery a jízdy. Poroto reálná prostředí a ne ateliér. Proto práce s neherci – v rámci videí pracujeme s postavami, kteří jsou zároveň reální zaměstnanci společnosti,“ doplňuje Jakub Šedý.

Tisíc volných míst v roce 2021
Kreativní agentura
Produkční agentura
Nasazení
01. 01. 2021
Mediamix