Není reklama k zobrazení

Médiář
  • Média
    • Televize & video
      • Česká televize
      • České Radiokomunikace
      • CNN Prima News
      • ČT3
      • DV TV
      • HBO
      • Koncesionářské poplatky
      • Mall.tv
      • Media Club
      • O2
      • Praha TV
      • Seriály
      • Sledovanost
      • Televize
      • Televizní program 2022
      • Telly
      • TV Barrandov
      • TV Nova
      • TV Óčko
      • TV Prima
      • Video online
      • Vodafone
      • XTV
      • YouTube
    • Rádio & audio
      • Active Radio
      • Audio online
      • Český rozhlas
      • Clubhouse
      • Digitální rádio
      • Lagardere
      • Londa
      • Media Bohemia
      • Podcast Médiáře
      • Rádio
      • Radio United
      • Radiohouse
      • Radioprojekt
    • Mediální rady
      • Rada Českého rozhlasu
      • Rada České televize
      • Rada ČTK
      • Rada pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV)
    • Tisk & online
      • A 11
      • Asociace online vydavatelů (AOV)
      • Borgis
      • Burda International CZ
      • Časopisy
      • Czech News Center
      • CzechCrunch
      • Deníky
      • Echo Media
      • Economia
      • Empresa Media
      • Extra Online Media
      • Extra Publishing
      • Hlídací pes
      • Internet Info
      • Livesport
      • Mafra
      • MediaRey (Forbes)
      • Mladá fronta
      • N Media (Deník N)
      • New Look Media
      • Newstream
      • Next Page Media
      • Online
      • PNS
      • Premium Media Group
      • Reportér
      • RF Hobby
      • Seznam.cz
      • Tisk
      • Trima News
      • V24 Media (Vogue)
      • Vltava Labe Media
      • Vydavatelé versus platformy
      • Zpoplatnění online obsahu
    • Sociální sítě & platformy
      • Facebook
      • Google
      • Instagram
      • Snapchat
      • TikTok
      • Twitter
      • Vydavatelé versus platformy
    • Showbyznys
      • Film
      • Hudba
      • Knihy
      • Leoš Mareš
      • Sport
    • Mobilní aplikace
      • AppParade
      • Asociace softwarových agentur (ASWA)
      • Cestování
      • Finance
      • Foto & video & hudba
      • Futured
      • Hry
      • Jídlo a pití
      • Komunikace
      • Nakupování
      • Nástroje
      • Počasí
      • Produktivita
      • Rozšířená/virtuální realita
      • Sociální sítě
      • Vývojáři
      • Vzdělávání
      • Zábava
      • Zdraví
      • Životní styl
      • Zpravodajství
  • Marketing
    • Kreativní agentury
      • #mdworks
      • 2Fresh
      • Accenture Song
      • Adexpres
      • AdHackers
      • Advertia Digital
      • Advisio
      • Aetna
      • Amden
      • AMI Digital
      • Apploud Digital
      • Baloo & Groot
      • Beneficio
      • Beneš & Michl
      • Besocial
      • Better Marketing
      • Bistro Social
      • BlueGhost
      • Boomerang Communication
      • Brainz Studios
      • Brandmark
      • Bubble
      • Business Factory
      • C3 Prague
      • Česká produkční
      • Cheil Czech
      • Cognito
      • Comtech Can
      • Darwin & the Machines
      • DDB Prague
      • Dentsu
      • Dialog Media
      • Digitaal
      • Digital Ant
      • Digital First Marketing Group
      • Dorland
      • Dotcom.cz
      • Effe Prague
      • Effectix.com
      • Elite BTW
      • Etnetera Group
      • Etnetera Motion
      • eVisions Advertising
      • Fragile
      • Fresh Services
      • Geometry
      • Get Boost
      • Goodkin
      • Guts Prague
      • Havas Prague
      • Haze
      • Heels Make Deals
      • Hullabaloo
      • IMPnet
      • In creative
      • Isobar
      • Jinej gang
      • Kaspen/Jung von Matt
      • Katz83
      • Kindred
      • Kofein
      • Konektor
      • Konektor Digital
      • Konektor Influencers
      • LCG New Media
      • Leo Burnett
      • Loosers
      • Made by Vaculik
      • Mark BBDO
      • Marketup
      • McCann Prague
      • McShakespeare
      • Momentum Czech Republic
      • Mustard
      • Near & Dear Group
      • Newlogic
      • OAK (One of A Kind)
      • Obsahová agentura
      • Ogilvy
      • Optimio
      • Outbreak
      • Peppermint Digital
      • Pickerly
      • Proboston Creative
      • Proficio
      • Promolab
      • Publicis Groupe
      • Pudeto
      • Remembership
      • S&K Public
      • S5IVE
      • Saatchi & Saatchi
      • Socialsharks
      • Story tlrs
      • Studio Najbrt
      • Subscribe
      • Symbio
      • Taste
      • Touch Branding
      • Triad Prague
      • Underline
      • VCCP
      • Visibility
      • VMLY&R Prague
      • We Are Signature
      • WeDigital
      • WMC Grey
      • World of Online
      • WPP
      • Wunderman Thompson
      • Yinachi
      • YYY Agency
      • Zaraguza
    • Mediální agentury / instore agentury
      • Acomware
      • BigBoard
      • BigMedia
      • Dago
      • Dentsu
      • DigitalAd
      • EuroAWK
      • Global Marketing
      • GroupM
      • H1.cz
      • JCDecaux
      • Knowlimits
      • Médea
      • Media Investments
      • Mediacom
      • Mediální agentury
      • Mediaplus
      • Mind2Flo
      • Mindshare
      • OMD Czech
      • Omnicom Media Group
      • Out-of-home
      • PHD
      • POS Media
      • Starcom
      • TWDC Prague
      • Wavemaker
      • Wellen
      • Zenith
    • Produkční agentury
      • Armada Films
      • Bare Bear Production
      • Bistro Films
      • Boogie Films
      • Bumerang Film
      • Flux Films
      • IS Produkce
      • Procoma
      • Stink Films
      • Total HelpArt
      • UPP
      • Videolabel
      • VNV Productions
      • Woobetz
    • Výzkumné agentury
      • Incomind
      • Ipsos
      • Kantar
      • Monitora Media
      • Newton Media
      • Nielsen Admosphere
      • Response:now
    • Retail
      • Alkohol / pivo
      • Auto-moto / čerpací stanice
      • Banky / platby / pojišťovny / úvěry
      • Domácnost / hobby
      • Drogerie
      • Elektronika
      • Fast food
      • Hračky / knihy / hudební nástroje / zábava
      • Kosmetika
      • Krmiva
      • Lékárny / péče o zdraví
      • Logistika
      • Nápoje
      • Oblečení / obuv / šperky / doplňky
      • Potraviny
      • Restaurace
      • Věrnostní program
      • Vybíráme ze spotřebního koše
    • Značky & prodejci
      • Albert
      • Alza.cz
      • Amazon
      • Billa
      • Budějovický Budvar
      • CCC
      • Coca-Cola
      • Danone
      • DM Drogerie Markt
      • Dr. Max
      • Ferrero
      • Footshop
      • Globus
      • Hamé
      • Heineken
      • Heureka
      • Ikea
      • Kaufland
      • KFC
      • Kofola
      • Košík.cz
      • Krušovice
      • Lidl
      • Makro
      • Mattoni 1873
      • McDonald's
      • Nestlé
      • Notino
      • Penny Market
      • Pepsi
      • Plzeňský Prazdroj
      • Primark
      • Red Bull
      • Rohlik.cz
      • Škoda Auto
      • Staropramen
      • Tesco
      • Žabka
      • Zoot
  • PR
    • PR agentury
      • A priori
      • AC&C Public Relations
      • Adison
      • AMI Communications
      • Artspeak PR
      • Aspen.PR
      • Best Communications
      • Bílý medvěd
      • Bison & Rose
      • Communication Lab
      • Crest Communications
      • Dark Side
      • EMD Consultants
      • Epic PR
      • Ewing
      • Fenek
      • FleishmanHillard
      • Focus Agency
      • Friendly Friends
      • FYI Prague
      • Grayling
      • Havas PR
      • Hero & Outlaw
      • I'm PR
      • Insighters
      • Katz83
      • Konektor PR
      • Lesensky.cz
      • Margetroid
      • Media:list
      • MSL
      • Narrative Media
      • Native PR
      • Neopublic
      • Ogilvy Public Relations
      • Pepr Consulting
      • Pleon Impact
      • Politinkers
      • Pram Consulting
      • Pyxis
      • Relative PR & Consultancy
      • Rubikon PR
      • Seteva
      • Stance Communications
      • Surikata PR
      • Topic PR
      • Weber Shandwick
      • Whispr Communications
  • Agentury
  • Lidé
  • Galerie reklamy
    • Nové kampaně
      • Auto-moto
      • Cestování / turistika / doprava
      • Dům / domácnost / hobby
      • Finanční služby
      • Komerční služby veřejnosti
      • Maloobchod / obchodní řetězce
      • Média / publikace / televizní grafika
      • Móda / oblečení / kosmetika / hygiena
      • Politika
      • Potraviny / nápoje
      • Technika / spotřební elektronika
      • Veřejný sektor
      • Věrnostní kampaně
      • Volný čas / rekreace / zábava / sport
      • Zdravotní péče / léky / doplňky stravy
    • Archiv galerie reklamy
  • Katovna
  • Podcast
  • Data
  • Jobs
Navigace

Jak vystřihnout brand kampaň pro fintech se zásahem 10 milionů: Kovy a Portu

Jak na úspěšnou brandovou kampaň? A proč ji nenechávat jen na sítích, ale raději ji propojit s offlinem od metra po kancelářské budovy? Inspirujte se perfektním spojením investiční platformy Portu a youtubera Kovyho pod taktovkou agentury We Are Signature.

  • 05. 08. 2021 14:00
Kovy v kampani značky Portu

Kovy v kampani značky Portu

  • Cílem kampaně bylo oslovit širší cílovou skupinu a oslovit co nejvíce relevantních lidí.
  • Portu buduje povědomí o značce tím, že tvoří edukativní obsah.
  • V tomto tónu se nesla kampaň v čele s youtuberem Karlem Kovářem alias Kovym.
  • YouTube, sítě, PR a blog Portu podpořeno offlinem (metro a velkoplošné obrazovky).
  • Agentura We Are Signature realizovala od nápadu přes strategii, produkci a výkonnou složku.

Opravdu mile nás překvapil rychlý nárůst zájmu o Portu a otevírání účtů především z řad mladších investorů. Čím dříve se se zodpovědným investováním začne, tím lépe.
Radim Krejčí, šéf Portu

Investování pro každého kvete, Portu za jarní tři měsíce vyrostlo stejně jako za minulé tři roky

Investiční platforma Portu funguje na principu robo-advisory: ve správě investic sází na spojení pokročilé automatizace, vlastního unikátního softwaru a zkušeností portfolio manažerů Wood & Company. V zahraničí populární služba pro milleniály, kteří se nechtějí k investování složitě upisovat, ani nepotřebují osobně mluvit s poradcem, pomáhá odstranit všechny překážky, jež mladým brání začít investovat. V Česku je pionýrem investování na kapitálových trzích pro normální lidi právě Portu.

O úspěchu platformy, za kterou stojí tři dekády zkušeností mateřské Wood & Company, hovoří čísla z letoška: Portu v dubnu ohlásilo přes 40.000 uživatelů a 2,5 miliardy Kč ve správě. „Za zhruba tři roky od vstupu na trh získalo Portu 20.000 uživatelů a jednu miliardu aktiv pod správou, přičemž za další pouhé tři měsíce jsme dokázali tato čísla zdvojnásobit,“ řekl šéf Portu Radim Krejčí webu Czechcrunch letos v dubnu a dodal, že platforma „má potenciál v objemech předehnat i velké české podílové fondy spravující aktuálně desítky miliard korun.“

K naplnění velkého cíle volí rostoucí firma strategii vzdělávání — trend finanční gramotnosti je mezi mladou generací populární, a upřímně, potřebuje jím nasáknout daleko větší část české populace. Právě na to vsadili v brandové kampani s We Are Signature.

Skalní fanoušky platforma má, chtěla tak oslovit širší cílovku

„Klient za námi přišel s poptávkou brandové kampaně na téma finanční gramotnosti. Cílem bylo rozšířit povědomí o dostupnosti investování pro obyčejné lidi, kteří nemají volné statisíce,“ říká spoluzakladatelka We Are Signature Kristýna Szkanderová. S Portu jde investovat už od 1.000 Kč a každá tisícovka se počítá. Klient agenturu oslovil po předchozí dobré zkušenosti. Důvodem byl i fakt, že ve We Are Signature zvládli zastřešit úplně všechno. „V rámci kampaně jsme téměř rok připravovali koncept. Realizovali jsme vše od výběru ambasadora přes komunikaci formou influencer marketingu, až po inhouse fotorodukci a videoprodukci, zajištění grafického zpracování a postprodukci,” vyjmenovává Szkanderová. Tým We Are Signature se postaral také o výkonnostní složku kampaní, zajištění PR článků a výstupů pro online a offline prostor.

Povedený ambasador Kovy: jak mít na influencera šťastnou ruku?

Že bude klíčovým prvkem kampaně influencer marketing, bylo jasné od samého začátku. Samotná osobnost vybraného influencera a jeho pracovní etika se staly tažným koněm kampaně. „Za ambasadora jsme zvolili Karla ‚Kovyho‘ Kováře, který měl s Portu zkušenost jako uživatel. Proto pro něj byla spolupráce zajímavá, znal produkt a plně se podepisuje pod myšlenku rozšiřování finanční gramotnosti,” doplňuje spoluzakladatelka agentury Tereza Fišer. „Kovy nám pomohl zasáhnout mainstreamovou cílovou skupinu, od mileniálů po rodiny s malými dětmi i starší pracující a podnikatele. V rámci spolupráce natočil dvě videa, která pojednávají o finanční (ne)gramotnosti a investicích.“

Co zafungovalo aneb hlavní pilíře áčkového influencer marketingu

Vzhledem k záběru youtubera, který před očima národa vyrostl v důležitý hlas své generace a věnuje se tématům jako politika nebo školství, bylo téma kampaně v souladu s jeho dosavadní tvorbou. Kovář vyzval na sociálních sítích své sledující, aby mu napsali otázky týkající se finanční gramotnosti, na které spolu se zakladatelem Portu Radimem Krejčím odpovídali. „Kromě jeho vlastního obsahu na sítích a YouTube jsme s Kovym zapojili i PR. Hned na startu kampaně vyšla tisková zpráva v Marketing & Media, Kovy byl také hostem podcastu Maxim Pavla Vondráčka a vyšlo s ním několik rozhovorů,” vypočítává Veronika Poláková, která zastřešila PR kampaně. Pro Lidovky například Kovy zmiňuje, že prvním impulsem pro něj byla kniha Slepé skvrny, která připisuje mnoho negativních jevů ve společnosti tomu, že se o nich nemluví v rámci vzdělávacího systému. Po Portu chce pokračovat tématy daně a živnost.

Kreativci zapojili influencera také do samotných spotů. „Kovy byl proaktivní a nebyl typickým doplňkem kampaně pro sociální sítě. Kampaň na něm do velké míry stála, natočil s námi spoustu spotů, které běžely jak v onlinu, tak projezdily stovky kilometrů v pražském metru,“ pochvaluje si Tereza Fišer. Sám Kovář to vidí takto: „Rád si vybírám spolupráce, které mají přesah, komunikují něco hodnotného a zároveň se jedná o službu, se kterou mám osobní zkušenost. Portu pro mě všechny tyto faktory splňuje. Sám u nich investuji déle než rok, takže je i jejich komunikaci dobře znám. Kampaň má za primární cíl šířit osvětu a zlepšovat finanční gramotnost. A jen málokteré téma je v dnešní době důležitější.“

Brand kampaň: netradiční formáty a propojení onlinu s offlinem

Big idea: praskání bublin alias stereotypů o investování

Koncept je postaven na praskání bublin, tedy největších předsudků. Uveďme si je konkrétně.

  • Na investování nemám čas.
  • K investování musím platit finanční poradce.
  • Na investování mám ještě dost času.
  • Přece mi s financemi nebude nikdo pomáhat „jen tak“!
  • Investování je moc velký závazek. Musím se někde na dlouho upsat.
  • Na investování není zrovna vhodná doba.
  • Ženy přece neinvestují.
  • Investované peníze neuvidím řadu let, nemám k nim přístup.
  • Porozumět investicím mi zabere spoustu času.
  • Investovat začnu, až budu „za vodou“.

Ukázka kreativy z kampaně Portu

Ukázka kreativy z kampaně Portu

Ukázka kreativy z kampaně Portu

Ukázka kreativy z kampaně Portu

Ukázka kreativy z kampaně Portu

Ukázka kreativy z kampaně Portu

Ve vizuálech vedly bubliny, zaplavily i pražské metro

„V rámci kampaně jsme použili různé inovativní formáty, interaktivní obsah, video, ale také formát Instant Experience dřív nazvaný Canvas, který se v českých kampaních příliš nepoužívá. Posloužil nám jako landing page, protože jsme zde mohli komunikovat všechny informace, přehledně na jednom místě,“ přibližuje Kristýna Szkanderová.

Během jara pak kromě Kovyho zapojili také offline. „Přestože jsme ve We Are Signature specialisté především na digitální marketing, nemáme problém propojit smysluplně online s offlinem. Vybrali jsme šest ploch v rámci frekventovaných míst v Praze, kde běžely spoty s Kovym. Na všech linkách metra pak visely bannery s praskáním bublin a QR kódy odkazujícími na web a další informace o investování s Portu. V rámci kampaně jsme zapojili na klientově straně také blog Portu, který aktivně komunikuje téma finanční gramotnosti v článcích i v návazné investiční akademii, která má venku už devět dílů.“

Krátké videoklipy odvyprávěly silný příběh do 20 vteřin

Cílem bylo ukázat, že s Portu je investování opravdu pro každého. „V rámci videí jsme vsadili na krátké skeče, kde jde Kovy například po ulici, vyhodí do vzduchu 1.000 Kč a spadnou mu klíče od auta, kterým odjede,“ přibližuje Tereza, „vzhledem k cíli zasáhnout různé segmenty populace byla další videa cílena na ženy či na starší pracující generaci“. Další série videí ukazovala, kolik často utrácíme na pár kliknutí za nákupy online, dovoz potravin či jídla. Stejně tak jde na pár kliků peníze zúročit. Dle zkušeností týmu pak skvěle zafungoval inovativní formát děleného videa, který člověka vtáhne rozdělením děje na tři části.

Zásah přes 10 milionů. Půlka z 3,5 milionu přehraných videí zhlédnuta do konce. A web Portu zvýšil návštěvnost o čtvrtinu

  • Přes 10 milionů impresí (Instagram, Facebook, PPC a Kovyho kanály).
  • Celkem 1,1 milionu unikátních uživatelů oslovených napříč kampaněmi na Instagramu a Facebooku.
  • Více než milion interakcí u příspěvků na Facebooku a Instagramu (like, comment, klik, sdílení).
  • Přehráno 3,5 milionu videí, přitom 49,8 % videí zhlédnuto až do konce.
  • Návštěvnost webu Portu se zvýšila o 22 %.
  • Nárůst zapamatovatelnosti značky o 16,83 % díky kampaním.
  • Na Kovyho YouTube vidělo videa 63,2 % mužů a 36,8 % žen.

Největší příliv nových uživatelů zaznamenal investiční nástroj Portu hned na startu, v souvislosti s Kovyho investičním videem. „Návštěvnost webu se v peaku zdvojnásobila. Po dobu několika dní jsme byli doslova zavaleni všemožnými dotazy a zpracovávali vyšší stovky registrací denně. Ač se jednalo o hektické období, máme radost, že se o investování začalo zajímat takové množství mladých lidí. Čím dříve se se zodpovědným investováním začne, tím lépe,“ uvádí Martin Luňáček, managing director Portu. Povědomí o Portu stouplo hlavně u cílové skupiny do 26 let. „Dlouhodobě nám kampaň pomohla průměrně zvýšit návštěvnost webu o 22 %,“ doplnil.

Na číslech i verzatilitě formátů je vidět, že si ve We Are Signature dali za cíl vymáčknout z několikaměsíční kampaně maximum. Szkanderová hodnotí kampaň, také vzhledem k jejímu krátkému trvání, jako úspěšnou: „Když sečteme dosah na sociálních sítích, PPC kampaně na Googlu a YouTube a Kovyho dosah, jsme na čísle přes 10 milionů impresí. A to je jen pro samotný online.“

Funkci offlinu vnímá Tereza Fišer jako neméně důležitou: „Cílem bylo oslovit uživatele v rámci customer journey na několikrát. Ukázat jim, že existuje Portu, že se nemají investování bát nebo že ho můžou přestat ignorovat, že je pro ně dostupné teď a tady.“

Text vychází v rámci placené spolupráce s agenturou We Are Signature

Finanční gramotnost
Kreativní agentura
We Are Signature
Značka
Portu
Obor
Finanční služby
Mediamix
Online, Social, Out-of-home
Kreativní a strategické uchopení, propojení online a offline
Kristýna Szkanderová
Kreativní a strategické uchopení, influencer marketing, produkce
Tereza Fišer
Výkonnostní kampaně
Mária Petrášová
Copywriting
Natálie Mayahová
Copywriting
Tereza Winklerová
Copywriting
Gabriela Michálková
Produkce
Adam Helma
PR
Lucie van Koten
PR
Veronika Poláková
Tweet
  • We Are Signature
PR Brunch 18
  • Content Administration
  • Account Manager / Social Media Specialist
  • Tvůrce Facebook příspěvků
  • Projektový manažer/ka tísňové péče
  • E-COMMERCE STRATEGY MANAGER
  • Produktový/á specialista/tka
  • Specialista/ka E-shopu
  • BRAND MANAGER (Adult Care ČR)
  • Brand Activation & Social Media Specialist
  • Business trainee (m/w)
  • Další nabídky »
Tip: Online kurzy »
Jitřní
zpravodaj
zdarma
Vše podstatné každé všední ráno v šest ve vašem e-mailuPřihlásit odběr
Zdeňka Trachtová zpravodajkou rozhlasu v Bruselu, Kateřina Havlíková v Polsku

Zdeňka Trachtová zpravodajkou rozhlasu v Bruselu, Kateřina Havlíková v Polsku

Tomáš Hynčica přechází do čela své výzkumné agentury Ressolution Group
Po 15 letech opustil Nielsen Admosphere

Tomáš Hynčica přechází do čela své výzkumné agentury Ressolution Group

Jiří Udatný odchází z GroupM, datově analytické oddělení vede Renata Rosendorfská
Odchod po 20 letech

Jiří Udatný odchází z GroupM, datově analytické oddělení vede Renata Rosendorfská

„Trefné.“ „Odvážné sdělení.“ Reklamní kati hodnotí volební kampaně Fortuny i Tipsportu
Reklamní katovna

„Trefné.“ „Odvážné sdělení.“ Reklamní kati hodnotí volební kampaně Fortuny i Tipsportu

Prezidentkou AKA zvolena Petra Jankovičová, výkonnou ředitelkou Kateřina Hrubešová
Nastupuje dámský tandem

Prezidentkou AKA zvolena Petra Jankovičová, výkonnou ředitelkou Kateřina Hrubešová

Národní galerie reklamy

Samoobslužná pizzerie 360pizza chce omladit, za mladými jde do jejich prostředí

Samoobslužná pizzerie 360pizza chce omladit, za mladými jde do jejich prostředí

„To určitě ano!“ Český Ford vyvrací nejčastější obavy z vlastnictví elektromobilu

„To určitě ano!“ Český Ford vyvrací nejčastější obavy z vlastnictví elektromobilu

„Už známe příští hlavu státu.“ Tipsport ve velkém zve k sázkám na volbu prezidenta

„Už známe příští hlavu státu.“ Tipsport ve velkém zve k sázkám na volbu prezidenta

„Vím naprosto přesně, kdo je v kurzu!“ Fortuna má kampaň k volbě prezidenta

„Vím naprosto přesně, kdo je v kurzu!“ Fortuna má kampaň k volbě prezidenta

další nové české kampaně

Hlasy oboru

  • Pro mladé Čechy je klíčová vnitřní duševní pohoda. Jen pětina z nich jí ale skutečně dosahuje
  • In creative: marketing od základů po střechu
  • Dokážou výsledky vašich online kampaní konkurovat reklamě v televizi?
další články od agentur a firem →

Taky se děje

Taky se děje

Digitální agentura Cognito vstupuje do Asociace.biz

Digitální agentura Cognito vstupuje do Asociace.biz

Michal Suchánek a Petr Kolečko mají na rádiu Frekvence 1 talk show Cože

Michal Suchánek a Petr Kolečko mají na rádiu Frekvence 1 talk show Cože

Z nabídky Skylinku zmizel Canal+ Domo, přijde Canal+ Action

Z nabídky Skylinku zmizel Canal+ Domo, přijde Canal+ Action

Socialsharks pracují nově pro E.on, KFC a víc pro Škodu

Socialsharks pracují nově pro E.on, KFC a víc pro Škodu

Produkční agentura Nice! se rozrůstá a hlásí nové tváře

Produkční agentura Nice! se rozrůstá a hlásí nové tváře

Nejsledovanější prezidentskou debatu měla Nova, nejsledovanější duel pak ČT
Kolik nás letos sledovalo kandidáty

Nejsledovanější prezidentskou debatu měla Nova, nejsledovanější duel pak ČT

Vydavatel Forbesu investuje do maďarských vývojářů
Kvůli webovým aplikacím

Vydavatel Forbesu investuje do maďarských vývojářů

Ranní vysílání Rock Radia moderuje Viktor Dyk

Ranní vysílání Rock Radia moderuje Viktor Dyk

Reklamní tvůrci vyloučili Marka Prchala z klubu ADC, argumentují etikou a morálkou
První vyloučení za 30 let klubu

Reklamní tvůrci vyloučili Marka Prchala z klubu ADC, argumentují etikou a morálkou

Duel Pavla a Babiše na Primě sledovalo 1,2 milionu diváků
Mrkněte na fotky z natáčení

Duel Pavla a Babiše na Primě sledovalo 1,2 milionu diváků

Daniela Chovancová přešla z Alzy do Kiwi.com
Přestup po dvou a půl letech

Daniela Chovancová přešla z Alzy do Kiwi.com

Regionální obchod A 11 řídí Fajtl, ředitelkou redakcí a obsahu je Štanglová
Přišli obchodníci z CNC a z Médey

Regionální obchod A 11 řídí Fajtl, ředitelkou redakcí a obsahu je Štanglová

další články
Plakátov.cz

Nedělní příloha internetu

  • Kdy život platforem vstupuje do své druhé půlky
  • Proč někteří veřejnoprávním médiím nevěří a asi nikdy věřit nebudou
  • Práce v redakci i předplatné. Nejistota v oboru vede ke kombinovaným strategiím
všechna vydání přílohy →

Volná místa

Digital First Marketing Group PPC specialista
Digital First Marketing Group Traffic Manager
Digital First Marketing Group Marketingový stratég
Grayling PR Consultant (zkrácený úvazek)
Buďte
u nás
vidět
Nabízíme nejrůznější možnosti chytré komerční prezentaceZobrazit nabídku

Adresa redakce
Médiář / News Media
Regus Zlatý anděl
Nádražní 344/23
150 00 Praha 5


Šéfredaktor
Ondřej Aust
e-mail ondrej@aust.cz
telefon 608 983 682

Webdesign: 2bcreative.cz
Běží na Wordpressu, děkujeme.
Export RSS

Zásady ochrany osobních údajů

Vydává News Media s.r.o.
IČO 03438074
ISSN 1804-7238
Copyright © News Media 2011-2023

Na našem webu používáme soubory cookie, abychom vám poskytli co nejrelevantnější obsah tím, že si zapamatujeme vaše preference a opakované návštěvy. Kliknutím na „Přijmout vše“ souhlasíte s používáním VŠECH souborů cookie. Můžete však navštívit „Nastavení souborů cookie“ a poskytnout kontrolovaný souhlas.
Nastavení cookiesPřijmout vše
Nastavit

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Vždy povoleno
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDélkaPopis
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
ULOŽIT A PŘIJMOUT