Není reklama k zobrazení

Médiář
  • Média
    • Televize & video
      • Česká televize
      • České Radiokomunikace
      • CNN Prima News
      • ČT3
      • DVTV
      • HBO
      • Koncesionářské poplatky
      • Mall.tv
      • Media Club
      • O2
      • Praha TV
      • Seriály
      • Sledovanost
      • Televize
      • Televizní program 2022
      • Telly
      • TV Barrandov
      • TV Nova
      • TV Óčko
      • TV Prima
      • Video online
      • Vodafone
      • XTV
      • YouTube
    • Rádio & audio
      • Active Radio
      • Audio online
      • Český rozhlas
      • Clubhouse
      • Digitální rádio
      • Lagardere
      • Londa
      • Media Bohemia
      • Podcast Médiáře
      • Rádio
      • Radio United
      • Radiohouse
      • Radioprojekt
      • SPM Media
    • Mediální rady
      • Rada Českého rozhlasu
      • Rada České televize
      • Rada ČTK
      • Rada pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV)
    • Tisk & online
      • A 11
      • Asociace online vydavatelů (AOV)
      • Borgis
      • Burda International CZ
      • Časopisy
      • Czech News Center
      • CzechCrunch
      • Deníky
      • Echo Media
      • Economia
      • Empresa Media
      • Extra Online Media
      • Extra Publishing
      • Hlídací pes
      • Internet Info
      • Livesport
      • Mafra
      • MediaRey (Forbes)
      • Mladá fronta
      • N Media (Deník N)
      • New Look Media
      • Newstream
      • Next Page Media
      • Online
      • PNS
      • Premium Media Group
      • Reportér
      • RF Hobby
      • Seznam.cz
      • Tisk
      • Trima News
      • V24 Media (Vogue)
      • Vltava Labe Media
      • Vydavatelé versus platformy
      • Zpoplatnění online obsahu
    • Sociální sítě & platformy
      • Facebook
      • Google
      • Instagram
      • Snapchat
      • TikTok
      • Twitter
      • Vydavatelé versus platformy
    • Showbyznys
      • Film
      • Hudba
      • Knihy
      • Leoš Mareš
      • Sport
    • Mobilní aplikace
      • AppParade
      • Asociace softwarových agentur (ASWA)
      • Cestování
      • Finance
      • Foto & video & hudba
      • Futured
      • Hry
      • Jídlo a pití
      • Komunikace
      • Nakupování
      • Nástroje
      • Počasí
      • Produktivita
      • Rozšířená/virtuální realita
      • Sociální sítě
      • Vývojáři
      • Vzdělávání
      • Zábava
      • Zdraví
      • Životní styl
      • Zpravodajství
  • Marketing
    • Kreativní agentury
      • #mdworks
      • 2Fresh
      • Accenture Song
      • Adexpres
      • AdHackers
      • Advertia Digital
      • Advisio
      • Aetna
      • Amden
      • AMI Digital
      • Apploud Digital
      • Baloo & Groot
      • Beneficio
      • Beneš & Michl
      • Besocial
      • Better Marketing
      • Bistro Social
      • BlueGhost
      • Boomerang Communication
      • Brainz Studios
      • Brandmark
      • Bubble
      • Business Factory
      • C3 Prague
      • Česká produkční
      • Cheil Czech
      • Cognito
      • Comtech Can
      • Darwin & the Machines
      • DDB Prague
      • Dentsu
      • Dentsu Creative
      • Dialog Media
      • Digitaal
      • Digital Ant
      • Digital First Marketing Group
      • Dorland
      • Dotcom.cz
      • Effe Prague
      • Effectix.com
      • Elite BTW
      • Etnetera Group
      • Etnetera Motion
      • eVisions Advertising
      • Fragile
      • Fresh Services
      • Geometry
      • Get Boost
      • Goodkin
      • Guts Prague
      • Havas Prague
      • Haze
      • Heels Make Deals
      • Hullabaloo
      • Imminent
      • IMPnet
      • In creative
      • Jinej gang
      • Kaspen/Jung von Matt
      • Katz83
      • Kindred
      • Kofein
      • Konektor
      • Konektor Digital
      • Konektor Influencers
      • LCG New Media
      • Leo Burnett
      • Loosers
      • Made by Vaculik
      • Mark BBDO
      • Marketup
      • McCann Prague
      • McShakespeare
      • Momentum Czech Republic
      • Mustard
      • Near & Dear Group
      • Newlogic
      • OAK (One of A Kind)
      • Obsahová agentura
      • Ogilvy
      • Optimio
      • Outbreak
      • Peppermint Digital
      • Pickerly
      • Proboston Creative
      • Proficio
      • Promolab
      • Publicis Groupe
      • Pudeto
      • Remembership
      • S&K Public
      • S5IVE
      • Saatchi & Saatchi
      • Socialsharks
      • Story tlrs
      • Studio Najbrt
      • Subscribe
      • Symbio
      • Taste
      • Touch Branding
      • Triad Prague
      • Underline
      • VCCP
      • Visibility
      • VMLY&R Prague
      • We Are Signature
      • WeDigital
      • WMC Grey
      • World of Online
      • WPP
      • Wunderman Thompson
      • Yinachi
      • YYY Agency
      • Zaraguza
    • Mediální agentury / instore agentury
      • Acomware
      • BigBoard
      • BigMedia
      • Dago
      • Dentsu
      • DigitalAd
      • EuroAWK
      • Global Marketing
      • GroupM
      • H1.cz
      • JCDecaux
      • Knowlimits
      • Médea
      • Media Investments
      • Mediacom
      • Mediální agentury
      • Mediaplus
      • Mind2Flo
      • Mindshare
      • OMD Czech
      • Omnicom Media Group
      • Out-of-home
      • PHD
      • POS Media
      • Starcom
      • TWDC Prague
      • Wavemaker
      • Wellen
      • Zenith
    • Produkční agentury
      • Armada Films
      • Bare Bear Production
      • Bistro Films
      • Boogie Films
      • Bumerang Film
      • Flux Films
      • IS Produkce
      • Procoma
      • Stink Films
      • Total HelpArt
      • UPP
      • Videolabel
      • VNV Productions
      • Woobetz
    • Výzkumné agentury
      • Incomind
      • Ipsos
      • Kantar
      • Monitora Media
      • Newton Media
      • Nielsen Admosphere
      • Response:now
    • Retail
      • Alkohol / pivo
      • Auto-moto / čerpací stanice
      • Banky / platby / pojišťovny / úvěry
      • Domácnost / hobby
      • Drogerie
      • Elektronika
      • Fast food
      • Hračky / knihy / hudební nástroje / zábava
      • Kosmetika
      • Krmiva
      • Lékárny / péče o zdraví
      • Logistika
      • Nápoje
      • Oblečení / obuv / šperky / doplňky
      • Potraviny
      • Restaurace
      • Věrnostní program
      • Vybíráme ze spotřebního koše
    • Značky & prodejci
      • Albert
      • Alza.cz
      • Amazon
      • Billa
      • Budějovický Budvar
      • CCC
      • Coca-Cola
      • Danone
      • DM Drogerie Markt
      • Dr. Max
      • Ferrero
      • Footshop
      • Globus
      • Hamé
      • Heineken
      • Heureka
      • Ikea
      • Kaufland
      • KFC
      • Kofola
      • Košík.cz
      • Krušovice
      • Lidl
      • Makro
      • Mattoni 1873
      • McDonald's
      • Nestlé
      • Notino
      • Penny Market
      • Pepsi
      • Plzeňský Prazdroj
      • Primark
      • Red Bull
      • Rohlik.cz
      • Škoda Auto
      • Staropramen
      • Tesco
      • Žabka
      • Zoot
  • PR
    • PR agentury
      • A priori
      • AC&C Public Relations
      • Adison
      • AMI Communications
      • Artspeak PR
      • Aspen.PR
      • Best Communications
      • Bílý medvěd
      • Bison & Rose
      • Communication Lab
      • Crest Communications
      • Dark Side
      • EMD Consultants
      • Epic PR
      • Ewing
      • Fenek
      • FleishmanHillard
      • Focus Agency
      • Friendly Friends
      • FYI Prague
      • Grayling
      • Havas PR
      • Hero & Outlaw
      • I'm PR
      • Insighters
      • Katz83
      • Konektor PR
      • Lesensky.cz
      • Margetroid
      • Media:list
      • MSL
      • Narrative Media
      • Native PR
      • Neopublic
      • Ogilvy Public Relations
      • Pepr Consulting
      • Pleon Impact
      • Politinkers
      • Pram Consulting
      • Pyxis
      • Relative PR & Consultancy
      • Rubikon PR
      • Seteva
      • Stance Communications
      • Surikata PR
      • Topic PR
      • Weber Shandwick
      • Whispr Communications
  • Agentury
  • Lidé
  • Galerie reklamy
    • Nové kampaně
      • Auto-moto
      • Cestování / turistika / doprava
      • Dům / domácnost / hobby
      • Finanční služby
      • Komerční služby veřejnosti
      • Maloobchod / obchodní řetězce
      • Média / publikace / televizní grafika
      • Móda / oblečení / kosmetika / hygiena
      • Politika
      • Potraviny / nápoje
      • Technika / spotřební elektronika
      • Veřejný sektor
      • Věrnostní kampaně
      • Volný čas / rekreace / zábava / sport
      • Zdravotní péče / léky / doplňky stravy
    • Archiv galerie reklamy
  • Katovna
  • Aust
  • Data
  • Jobs
Navigace

Jak vznikal web Národního divadla? Přečtěte si case study od Symbio.digital

Vývoj webu Národního divadla byl pro Symbio.digital jedním z nejzajímavějších projektů.

  • 15. 11. 2020 19:00
Nový web Národního divadla vytvořilo Symbio.digital

Nový web Národního divadla vytvořilo Symbio.digital

Není to tak dávno, kdy i ty největší weby přicházely na svět tak, že UXák nahodil wireframe podle schématu „hlavička - patička - něco mezi tím“ (případně další oblíbená varianta „menu - carousel - tři boxy“), designér pak obdélníky obarvil a web byl na světě.

Uběhlo pár let a dnes byste design process nepoznali - přidal se daleko větší fokus na strategii a výzkum, zároveň se prohloubila specializace rolí, ale přitom se mnohem víc propojily mezi sebou. Vznikl fluidní, kolaborativní stream práce napříč celým procesem a týmem, a to včetně klienta, který vidí a ovlivňuje každý krok - nebo tak to alespoň funguje u nás, v Symbio.digital.

Pojďte se podívat, jak takovým procesem prošel vývoj webu Národního divadla, jeden z nejzajímavějších projektů, které jsme měli za poslední dobu čest v Symbio.digital vytvořit.

Krok 1: strategie, cíle a informační architektura (UX design)

Národní divadlo je jedinečná instituce, kterou zná každý z nás, ale její struktura je poměrně složitá - má čtyři soubory a čtyři scény, to znamená řadu specifických potřeb a cílů. Ty se nám hned na začátku povedlo strategicky sjednotit, což byl základ úspěchu dalšího procesu.

Hlavní cíle redesignu

  • zvýšit konverzní poměr prodeje vstupenek online
  • podpořit zážitek z divadelního představení
  • zjednodušit správu obsahu pro adminy Národního divadla

Abychom cíle naplnili, začali jsme hloubkovými rozhovory a uživatelským testováním - od příležitostných návštěvníků, přes mecenáše Národního divadla až po správce obsahu.

„Výzkumná fáze ukázala, že jednoznačnou prioritou všech skupin je mít po ruce přehled programu celého divadla na jednom místě. Proto jsme v rámci informační architektury sdružili program všech scén na nejbližší týden a udělali z něj hlavní interaktivní prvek homepage,“ vysvětluje základ informační architektury Marcel Papp, head of UX.

Každé představení umožňuje přímý nákup vstupenek, ale také snadnou orientaci v kategoriích pomocí tagů (klasika vs. moderna, jazyk představení, žánr apod.), což umožňuje orientaci i méně zkušeným divadelním fanouškům. Na to navazuje celý systém navigačních elementů, které si můžete na webu www.narodni-divadlo.cz prohlédnout a vyzkoušet sami.

V detailu představení, stejně jako napříč celým webem, pak od začátku musela hrát prim obrazová stránka. Divadlo je přece otázka emocí - a tak i když se dozvíte vše o inscenaci i obsazení, to hlavní si odnesete z fotek, které vám zprostředkují bohatost scénografie, emoce a výkony umělců a vhled do zážitku z představení.

Detail inscenace

Detail inscenace

Krok 2: vzhled a interakce aneb UI design

Při definování look & feel celého webu jsme klienta provedli nejprve fází moodboardů, která určila základní vizuální koncept webu - barevnost, práci s typografií, hlavní prvky, typy interakcí apod. V případě Národního divadla vizuální koncept vznikl spojením dvou moodboardů - jednoho, který pracoval s plakátem jako základním vizuálním jazykem tradičního i současného divadla, a druhého, minimalistického, s výraznou typografií na jednobarevných litých plochách.

Ještě před samotným designem jsme pak vytvořili high-fidelity wireframes, které už v této fázi obsahují kompletní strukturu webu a jednotlivé elementy UI. Ty jsme tak s klientem mohli odladit ještě předtím, než se web začal vyrábět - a to včetně animací, interakcí a vizuálních efektů, které jinak obvykle klient a často i designéři vidí živě až na testovací stránce, nebo dokonce až po spuštění, kdy už bývá na úpravy většinou pozdě.

„Finální design určuje kombinace tří prvků: typografie postavená na fontech Národního divadla, které ale v našem návrhu dostaly větší prostor, prominenci a kontrast, ikonografie tvořená ikonosetem liniových kreseb, které doplňují moderní vzhled špetkou neo-renesančních ornamentů, a fotografie jako hlavní emoční prvek pro zprostředkování zážitku z představení,“ doplňuje Tomáš Klíma, agenturní digital art director.

Detail webu pro desktop

Detail webu pro desktop

Detail webu pro desktop

Detail webu pro desktop

Detail webu pro desktop

Detail webu pro desktop

Všechny tři pilíře jsou přitom rozložené do komponentové knihovny elementů, která vytváří design systém celého webu. Jednotlivé logické celky designu jsou seskupeny do komponent - od nejmenších (nadpisy, buttony) přes jejich skupiny (obsahové bloky, kartové výpisy programu) až po celá funkční patra webu. Tyto komponenty se pak z knihovny načítají do příslušných pozic na jednotlivých stránkách a zůstávají tak jednotné napříč celým webem.

„Design systém nám dává jistotu konzistence designu, ale také usnadňuje práci s CMS a vytvářením nových typových stránek. Web je mnohem flexibilnější a jeho správa efektivnější,“ přidává pohled do fungování webu head of UI Jiří Kadlčík.

UI design v číslech

  • 123 screenů
  • 110 ikon
  • 48 komponent

Krok 3: development

Kromě dílčích úkolů jako napojení stávajícího ticketingového systému bylo zásadním zadáním pro vývoj postavit celý systém tak, aby každodenní práce s ním byla co nejjednodušší. Proto jsme zvolili flexibilní DatoCMS v kombinaci s Universal Web Application. Díky pre-renderování na serveru (SPR) na platformě Vercel a využití frameworku next.js je navíc web dobře zaindexován pro vyhledávače a skoro neomezeně škálovatelný.

Celý web je postavený na komponentách, které se dají v CMS libovolně skládat, administrátoři tedy nejsou vázáni dodaným počtem navržených stránek, ale mohou si jako lego postavit doslova libovolnou stránku, kterou zrovna potřebují - a přitom mít pořád jistotu, že všechno bude fungovat a vypadat jako v původním návrhu.

Nejde však jen o skládání nových stránek - CMS například automaticky optimalizuje velikost a datový tok videí, která renderuje do obsahu, a to podle kvality připojení nebo velikosti displeje uživatele. Pro adminy to přitom stále znamená jen nahrát jedno video do CMS, o zbytek už se postará systém.

Toto headless CMS využívá moderních technologií, jeho obsahová vrstva není nijak přímo svázaná s front-endem a vše se do něj dotahuje přes API. Lze tedy kdykoliv i výrazně změnit front-end, aniž by bylo nutné přelévat databázi, nebo zasahovat do struktury obsahu, navíc je výrazně snazší i optimalizace pro různá zařízení.

Díky headless CMS se Národní divadlo navíc nikdy nedostane do nezáviděníhodné situace takzvaného vendor lock-inu, kdy dodavatel webu postaví řešení tak technologicky komplikované, že ho prakticky nelze předat, nebo je předání dražší, než postavit celý web znova.

Toolbox, bez kterého by to nešlo

Žádný článek není dost dlouhý, aby přesně popsal několikaměsíční proces práce na webu jako je www.narodni-divadlo.cz, ale poslední důležitou zmínku bychom rádi věnovali nástrojům, díky kterým je vůbec vznik takového webu v daném čase a počtu lidí možný.

Jak už bylo řečeno výše, základem jsou tooly, které umožňují 100% kolaborativní přístup. Předně jde o design tool Figma, který umožňuje spolupráci celého týmu od stratéga, UX a UI designérů, až po vývojáře na jedné plachtě, to vše navíc za účasti klienta, který je celou dobu zapojen do procesu – sleduje práci designérů v reálném čase, doslova jim tedy kouká pod ruce, a tím pádem taky připomínkuje doslova „on-the-go“.

Dále jsme použili prototypovací nástroj ProtoPie, který designu vdechne život ještě před tím, než se začne vyvíjet, a grafický etalon Photoshop, který není třeba dále představovat.

Máte v pipeline podobně náročný redesign, nebo hledáte partnera pro úplně nové webové řešení, aplikaci nebo netradiční digitální touchpointy? Ozvěte se našemu šéfovi Karlovi Michálkovi na karel.michalek@symbio.digital a určitě pro vás se svým týmem něco vymyslí. A nebo si aspoň zajděte do Národního, až bude zase otevřené.

Text je součástí placené spolupráce se Symbiem

Nový web Národního divadla
Kreativní agentura
Symbio
Značka
Národní divadlo
Klient
Národní divadlo Praha
Obor
Veřejný sektor
Mediamix
Online
Tweet
  • Symbio
Zlatý středník prodlužuje přihlášky
  • Obchodník v K&L Rock!
  • Marketing & PR Director (EU scope)
  • AGENT ZÁKAZNICKÉ PODPORY SENIOR
  • E-mailing specialista
  • Specialista na zákaznickém centru
  • Marketingový specialista - Skvělý prostor pro seberealizaci!
  • OBCHODNÍ MANAŽER - ZÁMECKÝ HOTEL LIBLICE U MĚLNÍKA
  • E-commerce manažer prodeje pro potraviny a domácí potřeby
  • Produkťák - potraviny z hmyzu WormUP
  • Marketignový specialista
  • Další nabídky »
Tip: Online kurzy »
Jitřní
zpravodaj
zdarma
Vše podstatné každé všední ráno v šest ve vašem e-mailuPřihlásit odběr
Komentátor David Klimeš odchází z Aktuálně.cz
V Economii pracoval devět let

Komentátor David Klimeš odchází z Aktuálně.cz

Hušek a Zima z vedení Seznamu: Koupě Borgisu stále čeká, co řekne úřad. Deník Právo zachováme
Poslechněte si nový rozhovor

Hušek a Zima z vedení Seznamu: Koupě Borgisu stále čeká, co řekne úřad. Deník Právo zachováme

Young Lions: kategorii PR vyhráli Lucía Vítová a Jakub Wija z Ogilvy
Vyhlášena třetí z pěti kategorií

Young Lions: kategorii PR vyhráli Lucía Vítová a Jakub Wija z Ogilvy

Streaming vládne hudebnímu trhu v Česku, meziročně vzrostl o pětinu
Čerstvá čísla od IFPI ČR

Streaming vládne hudebnímu trhu v Česku, meziročně vzrostl o pětinu

Internetový Kinobox po 15 letech redesignuje, propojuje se s videotékami
Přibyly i filmy zdarma

Internetový Kinobox po 15 letech redesignuje, propojuje se s videotékami

Národní galerie reklamy

Story tlrs přinesli Big Shock! na Twitch, v šestihodinovém streamu

Story tlrs přinesli Big Shock! na Twitch, v šestihodinovém streamu

Uni Hobby spouští nový dlouhodobý komunikační koncept od Mark BBDO

Uni Hobby spouští nový dlouhodobý komunikační koncept od Mark BBDO

mBank oslavila 15 let v Česku, Loosers k tomu připravili koncept mPunk

mBank oslavila 15 let v Česku, Loosers k tomu připravili koncept mPunk

E-shop Grizly jde do televize s popěvkem od rappera Viktora Hazarda

E-shop Grizly jde do televize s popěvkem od rappera Viktora Hazarda

další nové české kampaně

Hlasy oboru

  • Navýšit rozpočet, nebo upadnout do zapomnění
  • Sportovní fanoušek 2023: občas zajde na stadion, fandit začíná už v dětství
  • O produktovou inzerci ve vyhledávání na Seznamu je u e-shopů zájem. Meziročně se zdvojnásobila
další články od agentur a firem →

Taky se děje

Taky se děje

Český rozhlas v Brně a Zlíně dočasně povede Pavel Kozler

Český rozhlas v Brně a Zlíně dočasně povede Pavel Kozler

Young Lions: kategorii Digital vyhrály Jana Brišová a Iman Delić z DDB
Vítězky druhé z pěti kategorií

Young Lions: kategorii Digital vyhrály Jana Brišová a Iman Delić z DDB

Deník.cz bude mít obtýden čtvrthodinový videorozhovor s prezidentem Pavlem
Moderuje Kateřina Perknerová

Deník.cz bude mít obtýden čtvrthodinový videorozhovor s prezidentem Pavlem

V 35. AppParade vyhrály aplikace Mamio a Zásilkovna, cenu diváků získalo Qerko
Report z pondělního večera

V 35. AppParade vyhrály aplikace Mamio a Zásilkovna, cenu diváků získalo Qerko

Za digitální vývojáře Designdev komunikuje Rubikon PR

Za digitální vývojáře Designdev komunikuje Rubikon PR

Obchodní tým Newstream.cz posiluje Markéta Podhrazská

Obchodní tým Newstream.cz posiluje Markéta Podhrazská

Young Lions: Červený a Ružičková ze Zaraguzy obhájili loňské vítězství
Nejobsazenější z pěti kategorií

Young Lions: Červený a Ružičková ze Zaraguzy obhájili loňské vítězství

Do Ogilvy nastoupili Matej Paluš a Mario Poór

Do Ogilvy nastoupili Matej Paluš a Mario Poór

Novým šéfredaktorem Aktuálně.cz bude Pavel Švec
Střídá Jana Nevyhoštěného

Novým šéfredaktorem Aktuálně.cz bude Pavel Švec

„Kandidovat chci a budu.“ Petr Dvořák hodlá objahovat post generálního ředitele ČT
Nejdéle sloužící šéf ČT chce zůstat

„Kandidovat chci a budu.“ Petr Dvořák hodlá objahovat post generálního ředitele ČT

Moderátor Michael Rozsypal uvedl vlastní online pořad
Rozjíždí se Michaelův mashup

Moderátor Michael Rozsypal uvedl vlastní online pořad

Česká televize rozšiřuje regionální zpravodajství

Česká televize rozšiřuje regionální zpravodajství

další články
Plakátov.cz

Nedělní příloha internetu

  • Nedezinfikujme politiku. Unijní regulace hrozí umlčováním
  • Ochrana dětí neospravedlňuje celoevropské šmírování
  • Informace od Googlu nečekejme, pouze nákup
všechna vydání přílohy →

Volná místa

World of Online Social Media Specialist
LCG New Media Copywriter / Community Manager
LCG New Media Social Media Specialist / Creator
World of Online Account Manager
Extra Online Media Editor
Extra Online Media Social Media Specialist
Topic PR PR Trainee
Buďte
u nás
vidět
Nabízíme nejrůznější možnosti chytré komerční prezentaceZobrazit nabídku

Šéfredaktor
Ondřej Aust
e-mail ondrej@aust.cz
telefon 608 983 682

Korespondenční adresa
Ondřej Aust
Dětská 2521/74
100 00 Praha 10


Webdesign: 2bcreative.cz
Běží na Wordpressu, děkujeme.
Export RSS

Zásady ochrany osobních údajů

Vydává News Media s.r.o.
IČO 03438074
ISSN 1804-7238
Copyright © News Media 2011-2023

Na našem webu používáme soubory cookie, abychom vám poskytli co nejrelevantnější obsah tím, že si zapamatujeme vaše preference a opakované návštěvy. Kliknutím na „Přijmout vše“ souhlasíte s používáním VŠECH souborů cookie. Můžete však navštívit „Nastavení souborů cookie“ a poskytnout kontrolovaný souhlas.
Nastavení cookiesPřijmout vše
Nastavit

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Vždy povoleno
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDélkaPopis
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
ULOŽIT A PŘIJMOUT