Apply for support
Médiář
  • Média
    • Televize & video
      • Atmedia
      • Axocom
      • Česká televize
      • České Radiokomunikace
      • CNN Prima News
      • ČT3
      • DV TV
      • HBO
      • Koncesionářské poplatky
      • Mall.tv
      • Media Club
      • O2
      • Praha TV
      • Seriály
      • Sledovanost
      • Televize
      • Televizní program 2022
      • Telly
      • TV Barrandov
      • TV Nova
      • TV Óčko
      • TV Prima
      • Video online
      • Vodafone
      • XTV
      • YouTube
    • Rádio & audio
      • Active Radio
      • Audio online
      • Český rozhlas
      • Clubhouse
      • Digitální rádio
      • Lagardere
      • Londa
      • Media Bohemia
      • Podcast Médiáře
      • Rádio
      • Radio United
      • Radiohouse
      • Radioprojekt
    • Mediální rady
      • Rada Českého rozhlasu
      • Rada České televize
      • Rada ČTK
      • Rada pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV)
    • Tisk & online
      • A 11
      • Asociace online vydavatelů (AOV)
      • Borgis
      • Burda International CZ
      • Časopisy
      • Czech News Center
      • CzechCrunch
      • Deníky
      • Echo Media
      • Economia
      • Empresa Media
      • Extra Online Media
      • Extra Publishing
      • Hlídací pes
      • Internet Info
      • Livesport
      • Mafra
      • MediaRey (Forbes)
      • Mladá fronta
      • N Media (Deník N)
      • New Look Media
      • Next Page Media
      • Online
      • PNS
      • Premium Media Group
      • Reportér
      • RF Hobby
      • Seznam.cz
      • Tisk
      • Trima News
      • V24 Media (Vogue)
      • Vltava Labe Media
      • Zpoplatnění online obsahu
    • Sociální sítě & platformy
      • Facebook
      • Google
      • Instagram
      • Snapchat
      • TikTok
      • Twitter
      • Vydavatelé versus platformy
    • Showbyznys
      • Film
      • Hudba
      • Knihy
      • Leoš Mareš
      • Sport
    • Mobilní aplikace
      • AppParade
      • Asociace softwarových agentur (ASWA)
      • Cestování
      • Finance
      • Foto & video & hudba
      • Futured
      • Hry
      • Jídlo a pití
      • Komunikace
      • Nakupování
      • Nástroje
      • Počasí
      • Produktivita
      • Rozšířená/virtuální realita
      • Sociální sítě
      • Vývojáři
      • Vzdělávání
      • Zábava
      • Zdraví
      • Životní styl
      • Zpravodajství
  • Marketing
    • Kreativní agentury
      • #mdworks
      • 2Fresh
      • Accenture Interactive
      • Adexpres
      • AdHackers
      • Advertia Digital
      • Advisio
      • Aetna
      • Amden
      • Apploud Digital
      • Baloo & Groot
      • Beneficio
      • Beneš & Michl
      • Better Marketing
      • Bistro Social
      • BlueGhost
      • Boomerang Communication
      • Brainz Studios
      • Brandmark
      • Bubble
      • C3 Prague
      • Česká produkční
      • Cheil Czech
      • Cognito
      • Comtech Can
      • Darwin & the Machines
      • DDB Prague
      • Dentsu
      • Dialog Media
      • Digitaal
      • Digital Ant
      • Dorland
      • Dotcom.cz
      • Effe Prague
      • Effectix.com
      • Elite Solutions
      • Etnetera Group
      • Etnetera Motion
      • eVisions Advertising
      • Fragile
      • Fresh Services
      • Geometry
      • Get Boost
      • Goodkin
      • Guts Prague
      • H1.cz
      • Havas Prague
      • Haze
      • Heels Make Deals
      • Hive
      • Hullabaloo
      • IMPnet
      • In creative
      • Isobar
      • Jinej gang
      • Kaspen/Jung von Matt
      • Katz83
      • Kindred
      • Kofein
      • Konektor
      • Konektor Social
      • LCG New Media
      • Leo Burnett
      • Loosers
      • Made by Vaculik
      • Mark BBDO
      • Marketup
      • McCann Prague
      • McShakespeare
      • Momentum Czech Republic
      • Mustard
      • Near & Dear Group
      • Newlogic
      • OAK (One of A Kind)
      • Obsahová agentura
      • Ogilvy
      • Optimio
      • Outbreak
      • Peppermint
      • Pickerly
      • Proboston Creative
      • Proficio
      • Publicis Groupe
      • Pudeto
      • Remembership
      • S&K Public
      • S5IVE
      • Saatchi & Saatchi
      • Socialsharks
      • Story tlrs
      • Studio Najbrt
      • Symbio
      • Taste
      • Touch Branding
      • Triad Advertising
      • Underline
      • VCCP
      • Visibility
      • VMLY&R Prague
      • We Are Signature
      • WeDigital
      • WMC Grey
      • World of Online
      • WPP
      • Wunderman Thompson
      • Yinachi
      • YYY Agency
      • Zaraguza
    • Mediální agentury / instore agentury
      • Acomware
      • BigBoard
      • Dago
      • Dentsu
      • DigitalAd
      • EuroAWK
      • Global Marketing
      • GroupM
      • JCDecaux
      • Knowlimits
      • Médea
      • Media Investments
      • Mediacom
      • Mediální agentury
      • Mediaplus
      • Mind2Flo
      • OMD Czech
      • Omnicom Media Group
      • Out-of-home
      • PHD
      • POS Media
      • Starcom
      • TWDC Prague
      • Wavemaker
      • Wellen
      • Zenith
    • Produkční agentury
      • Armada Films
      • Bare Bear Production
      • Bistro Films
      • Boogie Films
      • Bumerang Film
      • Flux Films
      • Procoma
      • Stink Films
      • Total HelpArt
      • UPP
      • Videolabel
      • VNV Productions
      • Woobetz
    • Výzkumné agentury
      • Incomind
      • Ipsos
      • Kantar
      • Monitora Media
      • Newton Media
      • Nielsen Admosphere
      • Response:now
    • Retail
      • Alkohol / pivo
      • Auto-moto / čerpací stanice
      • Banky / platby / pojišťovny / úvěry
      • Domácnost / hobby
      • Drogerie
      • Elektronika
      • Fast food
      • Hračky / knihy / hudební nástroje / zábava
      • Kosmetika
      • Krmiva
      • Lékárny / péče o zdraví
      • Logistika
      • Nápoje
      • Oblečení / obuv / šperky / doplňky
      • Potraviny
      • Restaurace
      • Věrnostní program
      • Vybíráme ze spotřebního koše
    • Značky & prodejci
      • Albert
      • Alza.cz
      • Amazon
      • Billa
      • Budějovický Budvar
      • CCC
      • Coca-Cola
      • Danone
      • DM Drogerie Markt
      • Dr. Max
      • Ferrero
      • Footshop
      • Globus
      • Hamé
      • Heineken
      • Heureka
      • Ikea
      • Kaufland
      • KFC
      • Kofola
      • Košík.cz
      • Krušovice
      • Lidl
      • Makro
      • Mattoni 1873
      • McDonald's
      • Nestlé
      • Notino
      • Penny Market
      • Pepsi
      • Plzeňský Prazdroj
      • Primark
      • Red Bull
      • Rohlik.cz
      • Škoda Auto
      • Staropramen
      • Tesco
      • Žabka
      • Zoot
  • PR
    • PR agentury
      • A priori
      • AC&C Public Relations
      • Adison
      • AMI Communications
      • Artspeak PR
      • Aspen.PR
      • Best Communications
      • Bílý medvěd
      • Bison & Rose
      • Communication Lab
      • Crest Communications
      • Dark Side
      • EMD Consultants
      • Epic PR
      • Ewing
      • Fenek
      • FleishmanHillard
      • Focus Agency
      • FYI Prague
      • Grayling
      • Havas PR
      • Hero & Outlaw
      • I'm PR
      • Insighters
      • Katz83
      • Lesensky.cz
      • Margetroid
      • Media:list
      • MSL
      • Native PR
      • Neopublic
      • Ogilvy Public Relations
      • Pepr Consulting
      • Pleon Impact
      • Politinkers
      • Konektor PR
      • Pram Consulting
      • Pyxis
      • Relative PR & Consultancy
      • Rubikon PR
      • Seteva
      • Stance Communications
      • Surikata PR
      • Topic PR
      • Weber Shandwick
      • Whispr Communications
  • Agentury
  • Lidé
  • Galerie reklamy
    • Nové kampaně
      • Auto-moto
      • Cestování / turistika / doprava
      • Dům / domácnost / hobby
      • Finanční služby
      • Komerční služby veřejnosti
      • Maloobchod / obchodní řetězce
      • Média / publikace / televizní grafika
      • Móda / oblečení / kosmetika / hygiena
      • Politika
      • Potraviny / nápoje
      • Technika / spotřební elektronika
      • Veřejný sektor
      • Volný čas / rekreace / zábava / sport
      • Zdravotní péče / léky / doplňky stravy
    • Archiv galerie reklamy
  • Katovna
  • Podcast
  • Data
  • Jobs
Navigace

Jak vznikal web Národního divadla? Přečtěte si case study od Symbio.digital

Vývoj webu Národního divadla byl pro Symbio.digital jedním z nejzajímavějších projektů.

  • 15. 11. 2020 19:00
Nový web Národního divadla vytvořilo Symbio.digital

Nový web Národního divadla vytvořilo Symbio.digital

Není to tak dávno, kdy i ty největší weby přicházely na svět tak, že UXák nahodil wireframe podle schématu „hlavička - patička - něco mezi tím“ (případně další oblíbená varianta „menu - carousel - tři boxy“), designér pak obdélníky obarvil a web byl na světě.

Uběhlo pár let a dnes byste design process nepoznali - přidal se daleko větší fokus na strategii a výzkum, zároveň se prohloubila specializace rolí, ale přitom se mnohem víc propojily mezi sebou. Vznikl fluidní, kolaborativní stream práce napříč celým procesem a týmem, a to včetně klienta, který vidí a ovlivňuje každý krok - nebo tak to alespoň funguje u nás, v Symbio.digital.

Pojďte se podívat, jak takovým procesem prošel vývoj webu Národního divadla, jeden z nejzajímavějších projektů, které jsme měli za poslední dobu čest v Symbio.digital vytvořit.

Krok 1: strategie, cíle a informační architektura (UX design)

Národní divadlo je jedinečná instituce, kterou zná každý z nás, ale její struktura je poměrně složitá - má čtyři soubory a čtyři scény, to znamená řadu specifických potřeb a cílů. Ty se nám hned na začátku povedlo strategicky sjednotit, což byl základ úspěchu dalšího procesu.

Hlavní cíle redesignu

  • zvýšit konverzní poměr prodeje vstupenek online
  • podpořit zážitek z divadelního představení
  • zjednodušit správu obsahu pro adminy Národního divadla

Abychom cíle naplnili, začali jsme hloubkovými rozhovory a uživatelským testováním - od příležitostných návštěvníků, přes mecenáše Národního divadla až po správce obsahu.

„Výzkumná fáze ukázala, že jednoznačnou prioritou všech skupin je mít po ruce přehled programu celého divadla na jednom místě. Proto jsme v rámci informační architektury sdružili program všech scén na nejbližší týden a udělali z něj hlavní interaktivní prvek homepage,“ vysvětluje základ informační architektury Marcel Papp, head of UX.

Každé představení umožňuje přímý nákup vstupenek, ale také snadnou orientaci v kategoriích pomocí tagů (klasika vs. moderna, jazyk představení, žánr apod.), což umožňuje orientaci i méně zkušeným divadelním fanouškům. Na to navazuje celý systém navigačních elementů, které si můžete na webu www.narodni-divadlo.cz prohlédnout a vyzkoušet sami.

V detailu představení, stejně jako napříč celým webem, pak od začátku musela hrát prim obrazová stránka. Divadlo je přece otázka emocí - a tak i když se dozvíte vše o inscenaci i obsazení, to hlavní si odnesete z fotek, které vám zprostředkují bohatost scénografie, emoce a výkony umělců a vhled do zážitku z představení.

Detail inscenace

Detail inscenace

Krok 2: vzhled a interakce aneb UI design

Při definování look & feel celého webu jsme klienta provedli nejprve fází moodboardů, která určila základní vizuální koncept webu - barevnost, práci s typografií, hlavní prvky, typy interakcí apod. V případě Národního divadla vizuální koncept vznikl spojením dvou moodboardů - jednoho, který pracoval s plakátem jako základním vizuálním jazykem tradičního i současného divadla, a druhého, minimalistického, s výraznou typografií na jednobarevných litých plochách.

Ještě před samotným designem jsme pak vytvořili high-fidelity wireframes, které už v této fázi obsahují kompletní strukturu webu a jednotlivé elementy UI. Ty jsme tak s klientem mohli odladit ještě předtím, než se web začal vyrábět - a to včetně animací, interakcí a vizuálních efektů, které jinak obvykle klient a často i designéři vidí živě až na testovací stránce, nebo dokonce až po spuštění, kdy už bývá na úpravy většinou pozdě.

„Finální design určuje kombinace tří prvků: typografie postavená na fontech Národního divadla, které ale v našem návrhu dostaly větší prostor, prominenci a kontrast, ikonografie tvořená ikonosetem liniových kreseb, které doplňují moderní vzhled špetkou neo-renesančních ornamentů, a fotografie jako hlavní emoční prvek pro zprostředkování zážitku z představení,“ doplňuje Tomáš Klíma, agenturní digital art director.

Detail webu pro desktop

Detail webu pro desktop

Detail webu pro desktop

Detail webu pro desktop

Detail webu pro desktop

Detail webu pro desktop

Všechny tři pilíře jsou přitom rozložené do komponentové knihovny elementů, která vytváří design systém celého webu. Jednotlivé logické celky designu jsou seskupeny do komponent - od nejmenších (nadpisy, buttony) přes jejich skupiny (obsahové bloky, kartové výpisy programu) až po celá funkční patra webu. Tyto komponenty se pak z knihovny načítají do příslušných pozic na jednotlivých stránkách a zůstávají tak jednotné napříč celým webem.

„Design systém nám dává jistotu konzistence designu, ale také usnadňuje práci s CMS a vytvářením nových typových stránek. Web je mnohem flexibilnější a jeho správa efektivnější,“ přidává pohled do fungování webu head of UI Jiří Kadlčík.

UI design v číslech

  • 123 screenů
  • 110 ikon
  • 48 komponent

Krok 3: development

Kromě dílčích úkolů jako napojení stávajícího ticketingového systému bylo zásadním zadáním pro vývoj postavit celý systém tak, aby každodenní práce s ním byla co nejjednodušší. Proto jsme zvolili flexibilní DatoCMS v kombinaci s Universal Web Application. Díky pre-renderování na serveru (SPR) na platformě Vercel a využití frameworku next.js je navíc web dobře zaindexován pro vyhledávače a skoro neomezeně škálovatelný.

Celý web je postavený na komponentách, které se dají v CMS libovolně skládat, administrátoři tedy nejsou vázáni dodaným počtem navržených stránek, ale mohou si jako lego postavit doslova libovolnou stránku, kterou zrovna potřebují - a přitom mít pořád jistotu, že všechno bude fungovat a vypadat jako v původním návrhu.

Nejde však jen o skládání nových stránek - CMS například automaticky optimalizuje velikost a datový tok videí, která renderuje do obsahu, a to podle kvality připojení nebo velikosti displeje uživatele. Pro adminy to přitom stále znamená jen nahrát jedno video do CMS, o zbytek už se postará systém.

Toto headless CMS využívá moderních technologií, jeho obsahová vrstva není nijak přímo svázaná s front-endem a vše se do něj dotahuje přes API. Lze tedy kdykoliv i výrazně změnit front-end, aniž by bylo nutné přelévat databázi, nebo zasahovat do struktury obsahu, navíc je výrazně snazší i optimalizace pro různá zařízení.

Díky headless CMS se Národní divadlo navíc nikdy nedostane do nezáviděníhodné situace takzvaného vendor lock-inu, kdy dodavatel webu postaví řešení tak technologicky komplikované, že ho prakticky nelze předat, nebo je předání dražší, než postavit celý web znova.

Toolbox, bez kterého by to nešlo

Žádný článek není dost dlouhý, aby přesně popsal několikaměsíční proces práce na webu jako je www.narodni-divadlo.cz, ale poslední důležitou zmínku bychom rádi věnovali nástrojům, díky kterým je vůbec vznik takového webu v daném čase a počtu lidí možný.

Jak už bylo řečeno výše, základem jsou tooly, které umožňují 100% kolaborativní přístup. Předně jde o design tool Figma, který umožňuje spolupráci celého týmu od stratéga, UX a UI designérů, až po vývojáře na jedné plachtě, to vše navíc za účasti klienta, který je celou dobu zapojen do procesu – sleduje práci designérů v reálném čase, doslova jim tedy kouká pod ruce, a tím pádem taky připomínkuje doslova „on-the-go“.

Dále jsme použili prototypovací nástroj ProtoPie, který designu vdechne život ještě před tím, než se začne vyvíjet, a grafický etalon Photoshop, který není třeba dále představovat.

Máte v pipeline podobně náročný redesign, nebo hledáte partnera pro úplně nové webové řešení, aplikaci nebo netradiční digitální touchpointy? Ozvěte se našemu šéfovi Karlovi Michálkovi na karel.michalek@symbio.digital a určitě pro vás se svým týmem něco vymyslí. A nebo si aspoň zajděte do Národního, až bude zase otevřené.

Text je součástí placené spolupráce se Symbiem

Nový web Národního divadla
Kreativní agentura
Symbio
Značka
Národní divadlo
Klient
Národní divadlo Praha
Obor
Veřejný sektor
Mediamix
Online
Tweet
  • Symbio
iMucha Show
  • Senior copywriter / Senior editor pro fashion brandy
  • OLLIES-OBCHOĎÁK/ČKA SPEC.DORTŮ/PHA 40 000 - 60 000,- čistého
  • CRM Specialist
  • Marketing Technical Support
  • Oblastní vedoucí - Opava a okolí
  • Láká tě obchod, marketing? ► Sales & Account manager
  • Sales / Account Manager
  • Web analyst
  • Marketingový specialista/ junior
  • Marketingový manažer
  • Další nabídky »
Tip: Online kurzy »
Jitřní
zpravodaj
zdarma
Vše podstatné každé všední ráno v šest ve vašem e-mailuPřihlásit odběr
Seznam.cz plánuje vytvořit vlastní platformu IPTV
Pro videoarchiv i živé vysílání

Seznam.cz plánuje vytvořit vlastní platformu IPTV

Slovenská agentura Effectivity otevřela českou pobočku Effe Prague
Dvacet lidí, v čele Mario Poór

Slovenská agentura Effectivity otevřela českou pobočku Effe Prague

Televize Prima natáčí „vinařský“ seriál Pálava
Dvanáct dílů z Moravy

Televize Prima natáčí „vinařský“ seriál Pálava

Pátrání v otevřených zdrojích bývá pomalé a nákladné, přináší ale důvěryhodnost
Jak česká média pojímají OSINT

Pátrání v otevřených zdrojích bývá pomalé a nákladné, přináší ale důvěryhodnost

Bylo hlasování o Dvořákově bonusu zákonné? Rozhodnout musí soud, tvrdí Rada ČT
Spor o roční odměnu zatím nemá řešení

Bylo hlasování o Dvořákově bonusu zákonné? Rozhodnout musí soud, tvrdí Rada ČT

Národní galerie reklamy

„Papírování patří do muzea.“ Digitální občanku BankID propagují Loosers

„Papírování patří do muzea.“ Digitální občanku BankID propagují Loosers

Orlen Unipetrol se ukazuje jako dobrý soused, spotem provází Jakub Žáček

Orlen Unipetrol se ukazuje jako dobrý soused, spotem provází Jakub Žáček

Kaspen vyhrál tendr značky Rajec, nasazuje kampaň Zrozená k pohybu

Kaspen vyhrál tendr značky Rajec, nasazuje kampaň Zrozená k pohybu

„Každý má svůj důvod k hrdosti,“ hlásá Pilsner Urquell v novém konceptu

„Každý má svůj důvod k hrdosti,“ hlásá Pilsner Urquell v novém konceptu

další nové české kampaně

Hlasy oboru

  • Děsí vás 25% propad české e-commerce? Hledejte příčiny a nebojte se nové reality
  • Agenturní spolupráce roku 2021 podle Seznamu: nejlepší crossmediální kampaň má Performio
  • Brandbuilding umí v Česku 50 marketérů. Chceme to změnit, proto spouštíme Brand Academy, lákají Fáborský a Zdražil
další články od agentur a firem →

Taky se děje

Taky se děje

Český rozhlas Olomouc se přestěhoval do nového sídla v centru města
Po 73 letech pronájmu ve svém

Český rozhlas Olomouc se přestěhoval do nového sídla v centru města

Reklamní investice letos rostou o desítky procent
Čerstvá data z monitoringu reklamy

Reklamní investice letos rostou o desítky procent

Proficio zakládá datovou dceřinou firmu Databy
V čele Lukáš Vožda a Jakub Kaláb

Proficio zakládá datovou dceřinou firmu Databy

Brněnský Televizní institut zaštítí vzdělávání adeptů pro Novu a Markízu
Startuje CME Content Academy

Brněnský Televizní institut zaštítí vzdělávání adeptů pro Novu a Markízu

MetroZoom přidává síť digitálních vitrín Max Plus
Dynamických CLV je v metru už 70

MetroZoom přidává síť digitálních vitrín Max Plus

Česká distribuční zavádí pozici obchodního ředitele, stal se jím Jaroslav Staněk
Sáhnou po letácích i e-shopy?

Česká distribuční zavádí pozici obchodního ředitele, stal se jím Jaroslav Staněk

Radim Stezka je nový head of brand Footshopu

Radim Stezka je nový head of brand Footshopu

Digitální marketing pro DoDo v šesti zemích zajistí LCG New Media
Tendr doručovatele má vítěze

Digitální marketing pro DoDo v šesti zemích zajistí LCG New Media

Maloobchodní řetězce v dubnu vydaly o 12 % míň letáků než v březnu
Vybíráme ze spotřebního koše

Maloobchodní řetězce v dubnu vydaly o 12 % míň letáků než v březnu

Štěpán Kozub zkusí vyprodat O2 arenu, s komediální show Bez urážky!
"Bylo to málo? Ještě přidám!"

Štěpán Kozub zkusí vyprodat O2 arenu, s komediální show Bez urážky!

Adexpres povede Ondřej Týma, agentura se letos přejmenuje na iProspect
Pohlcení Adexpresu se završí na podzim

Adexpres povede Ondřej Týma, agentura se letos přejmenuje na iProspect

Klub copywriterů zahajuje 11. ročník Zlatého pera
O nejlepší text ve veřejném prostoru

Klub copywriterů zahajuje 11. ročník Zlatého pera

další články
S5IVE

Nedělní příloha internetu

George vám pomůže pohodlně a bezpečně ovládat vaše finance.
  • Redakce by měly prodávat osobnosti, jako to dělají hudební vydavatelství
  • Potřebujeme nuancovanější výklad sociálních sítí
  • Konzum udělal z recenze nejdůležitější žánr
všechna vydání přílohy →

Volná místa

Fragile Senior Performance Specialist
Fragile Digital Account & Project Manager
Katz83 Šéfanalytik médií a sociálních sítí
In creative Brand manager
In creative Manažer PPC týmu
In creative Grafik-vůdce
In creative Obchodník
In creative Team Manager pro Facebook Ads
In creative Konzultant
S5IVE Graphic Designer

Podporujeme

IMC Czech Awards 2022
29Květen

IMC Czech Awards 2022

online

České direct marketingové kampaně opět mohou zabodovat v Evropě. Přihlaste se hned!

přihlásit se
PR Brunch: Jak začlenit aktivismus do komunikace značky
8Červen

PR Brunch: Jak začlenit aktivismus do komunikace značky

Buďte
u nás
vidět
Nabízíme nejrůznější možnosti chytré komerční prezentaceZobrazit nabídku

Adresa redakce
Médiář / News Media
Regus Zlatý anděl
Nádražní 344/23
150 00 Praha 5


Šéfredaktor
Ondřej Aust
e-mail ondrej@aust.cz
telefon 608 983 682

Webdesign: 2bcreative.cz
Běží na Wordpressu, děkujeme.
Export RSS

Zásady ochrany osobních údajů

Vydává News Media s.r.o.
IČO 03438074
ISSN 1804-7238
Copyright © News Media 2011-2022

Na našem webu používáme soubory cookie, abychom vám poskytli co nejrelevantnější obsah tím, že si zapamatujeme vaše preference a opakované návštěvy. Kliknutím na „Přijmout vše“ souhlasíte s používáním VŠECH souborů cookie. Můžete však navštívit „Nastavení souborů cookie“ a poskytnout kontrolovaný souhlas.
Nastavení cookiesPřijmout vše
Nastavit

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Vždy povoleno
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDélkaPopis
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
ULOŽIT A PŘIJMOUT