Praha 6, lidově Šestka, patří k nejkomplikovanějším a voličsky nejrozmanitějším částem hlavního města. Mladý politik Jakub Stárek, kterého ODS určila jako lídra pro tuto čtvrť (a který je mimo jiné synem chartisty Františka Stárka alias Čuňase), měl za úkol ve vyrovnaném volebním souboji významně bodovat a zajistit tak straně důležitou pozici v povolebním koaličním vyjednávání.
Kreativa se odehrávala v emocionální rovině, vymezené slogany Šestku musíš milovat a v závěru i Šestku neopustíš.
Úzce vymezená kampaň, jejímž autorem je Oto Klempíř s agenturami Hifive a Safranada, běžela od 14. července do 5. října po Praze 6, se speciálním geocílením na uživatele internetu Prahy 6. Kampaň obsahovala bohatou oudoorovou část, ale i trojrozměrné video ve speciálních brýlích či volební image film.
Dál byla v kampani videa a příspěvky na sociálních sítích Facebook a YouTube, 12 eventů, jedno speciální setkání - světské posezení s duchovní osobou, arciopatem Siostrzonkem - a nakonec závěrečnou tečku, kterou bylo rozdávání Stárkovy hladké mouky se sloganem Nemelu na prázdno.
Kampaň vygenerovala 1,5 milionu zobrazení na Facebooku a 160.000 zhlédnutí na YouTube. Na sociálních sítích zahrnula celkem 120 kreativních příspěvků, z toho 30 videí. Jakub Stárek získal na 1.200 nových fanoušků své stránky.
Celkově kampaň přispěla k úspěchu ODS v Praze 6, kde strana získala do zastupitelstva 10 mandátů, o čtyři víc než v předchozích volbách. V Praze 6 dostala ODS přes 322.042 hlasů, což při možnosti vybrat až 45 zastupitelů znamenalo hlasy 7.156 lidí. To je z pohledu absolutních čísel nejlepší výsledek ODS ze všech městských částí Prahy.
Šestku musíš milovat
- Klient: Jakub Stárek, ODS
- Značka: Jakub Stárek
- Agentury: Hifive, Safranada
- Autor kampaně: Oto Klempíř
- Art director: Marek Draganovský