Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Jan Čenský snídá s žirafou, poskytovatel půjček Zonky startuje nový koncept

S novým maskotem a s princem z televizních pohádek cílí Zonky na ženy mezi 30 a 45 lety.

  • 17. 02. 2020 11:15

Poskytovatel půjček Zonky spustil na českém trhu novou komunikační kampaň, která startuje nový dlouhodobý komunikační koncept. V něm se jako maskot představí žirafák zvaný Muppet. Má ukazovat reálný dopad benefitů půjčky Zonky a v první kampani se soustředí na rychlost vyřízení půjčky a možnost vyřízení online odkudkoliv. Žirafák v komunikaci vystřídal křížence zebry a osla (z anglického zebra a donkey vznikl kříženec zonky) a firma, která spadá pod úvěrovou společnost Home Credit ze skupiny PPF Petra Kellnera, se na sklonku loňska přejmenovala na Benxy, kvůli zahraniční expanzi.

„V této kampani cílíme na ženy ve věku 30 až 45 let, které si berou půjčky častěji než muži, ale mají obavu z technologií. Chceme jim ukázat, jak jim výhody vyřízení naší půjčky můžou usnadnit život,“ uvádí ředitel marketingu Zonky Jan Sladovník. „Pro dlouhodobý koncept jsme vytvořili postavu Muppeta - z našeho symbolu, žirafy, která je se značkou spojena. Muppet budeme využívat jako spojovací prvek skrz všechny kanály a různé kreativy v televizních spotech tento rok. Využití Muppeta by mělo podpořit především konzistenci jednotlivých kreativ, a stát se tak zapamatovatelným prvkem naší komunikace.“

Žirafáka v nové kampani doplňuje herec Jan Čenský. „Ten bude ve spotech třešničkou na dortu. Když jsme vybírali ideálního parťáka, hledali jsme někoho důvěryhodného, všeobecně oblíbeného, z koho doslova sálá charisma. Pro tuto roli jsme nemohli vybrat lepšího a většího profesionála, než právě prince z dětských let našich klientů,“ věří Sladovník.

Zonky Muppet
Mediální agentura
Produkční agentura
Značka
Klient
Nasazení
17. 02. 2020 - 16. 04. 2020
Mediamix