Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Jaromír Jágr je tváří sportovní kategorie německého e-shopu s oblečením Zalando

S hokejovou legendou budou na Instagramu působit Monika Marešová či Tereza Hodanová.

  • 16. 07. 2020 17:00

Německý internetový prodejce oblečení Zalando navazuje dlouhodobou spolupráci s českou hokejovou legendou Jaromírem Jágrem. Jágr se stává novou tváří sportovní kategorie Zalanda. Značka tím posílí svou lokální marketingovou aktivaci. Jágr se zapojí do lokálního ambasadorského programu, který na českém trhu běží od loňského srpna. Připojí se tak k různorodé skupině influencerů, ve které už jsou módní redaktorka Monika Marešová, designérka Vanda Janda či influencerky Beha Nguyen nebo Tereza Hodanová.

„Jde o lokální hrdiny, kteří skvěle reprezentují nejen vlastní zemi, ale také sdílí hodnoty Zalanda, tedy diverzitu a otevřenost. S Jaromírem Jágrem jsme se spojili, abychom mohli společně vytvářet zajímavý obsah, motivovali lidi k ještě většímu pohybu a k tomu, aby sami dokázali ještě víc,” uvádí Dawid Pożoga, market lead Zalanda pro Česko.

Jaromír Jágr jako tvář značky Zalando

Jaromír Jágr jako tvář značky Zalando

Jágrova spolupráce se Zalandem začne marketingovou kampaní a apelem na sociálních sítích, který všechny Čechy vyzve k tomu, aby vystoupili ze své komfortní zóny a bez ohledu na věk či svou fyzickou kondici našli svou vlastní, každodenní sportovní rutinu. Nemusíme zrovna trénovat na olympiádu nebo mistrovství světa, ale když chceme být v něčem nejlepší, musíme na sobě opravdu tvrdě pracovat. Nejdůležitější je dělat všechno s láskou a hlavně pro nás samé, ne pro ostatní,“ prohlásil Jaromír Jágr. Ten bude spolu s dalšími čtyřmi vybranými ambasadory Zalanda motivovat lidi ke sportování, zkoušení nových sportů a prezentaci svých výkonů na Instagramu po dobu čtyř týdnů, a to pod hashtagem #JJ68xZalando. S cílem oslavit Jágrovo proslulé číslo na dresu získá následně celkem 68 uživatelů voucher v hodnotě 1.500 Kč. Vítěze vybere sám Jágr na základě jejich aktivity a prezentace na sociálních sítích.

Launch kampaně proběhne na vlastních kanálech Zalanda – na webu, podstránce webu věnované spolupráci, prostřednictvím newsletterů a na sociálních médiích. Společnost se přitom zaměří především na čtyři sporty –  na běhání, trénink, jógu a basketbal. Každý sport bude propagován společně s jedním ze čtyř dalších ambasadorů Zalanda, jež byli vybráni na základě vlastního sportovního zaměření: Marešová se zaměří na běh, Hodanová na jógu, Paulie Garand na trénink a Adam Mach na basketbal.

Jaromír Jágr x Zalando
Kreativní agentura
Mediální agentura
Produkční agentura
Značka
Klient
Nasazení
13. 07. 2020 - 16. 08. 2020
Mediamix
Copywriter (Zalando)