Hudebník a producent Karel Vágner prodal vydavatelství Multisonic, píše E15. „Ve chvíli, kdy něco vydáte, visí deska během krátké doby někde na internetu,“ řekl, proč se firmy po 29 letech zbavil.

Je mateřská opravdu dovolená? Modrý koník shání matky na svůj web

Spot původem slovenského webu pro rodičky pracuje se skutečnými ženami na mateřské.

  • 12. 05. 2019 20:00

Mateřská není dovolená
Kreativní agentura
Produkční agentura
Značka
Klient
Nasazení
01. 04. 2019 - 31. 05. 2019
Mediamix
Režie
Kreativní ředitel
Account director
Account manager
Copywriter

Od maminek pro maminky, tak by se dal nazvat postup při natáčení videa pro kampaň Modrého koníka, webu, který rodičky sdružuje a umožňuje jim sdílet své zkušenosti. Účinkují v něm totiž opravdové matky. „Jako první jsme zveřejnili na našem portálu výzvu, že hledáme odvážné maminky, které se nestydí ukázat realitu své mateřské. Přihlásilo se 17 maminek, ze kterých pak agentura vybrala pět,“ říká Peter Vidovič, majitel Modrého koníka. Web se takto propaguje jako spolehlivý průvodce mateřskou, kde ostatní „dovolenkářky“ povzbudí, poradí a pomůžou.

„Nechtěli jsme vytvořit další sterilní reklamu pro maminky. Dokonalé maminky-modelky, dokonalá miminka-modelky a dokonalé byty. Chtěli jsme ukázat realitu, autentické domácnosti, autentický chaos i autentickou lásku. Web Modrý koník je výjimečný tím, že to nejlepší na něm tvoří samy maminky, proto je i naše kampaň tvořená těmito úžasnými ženami,“ vysvětluje Peter Michalka ze slovenské agentury Respect APP, která je pod kampaní podepsaná. Po spotu zveřejněném online bude kampaň pokračovat i v jiných formátech - chystají se Instastories matek, bannery či kanál s radami odborníků na YouTube.