Není reklama k zobrazení

Médiář
  • Média
    • Televize & video
      • Česká televize
      • České Radiokomunikace
      • CNN Prima News
      • ČT3
      • DVTV
      • HBO
      • Koncesionářské poplatky
      • Mall.tv
      • Media Club
      • O2
      • Praha TV
      • Serial Killer
      • Seriály
      • Sledovanost
      • Televize
      • Televizní program 2023
      • Telly
      • TV Barrandov
      • TV Nova
      • TV Óčko
      • TV Prima
      • Video online
      • Vodafone
      • XTV
      • YouTube
    • Rádio & audio
      • Active Radio
      • Audio online
      • Český rozhlas
      • Clubhouse
      • Digitální rádio
      • Lagardere
      • Londa
      • Media Bohemia
      • Podcast Médiáře
      • Rádio
      • Radio United
      • Radiohouse
      • Radioprojekt
      • SPM Media
    • Mediální rady
      • Rada Českého rozhlasu
      • Rada České televize
      • Rada ČTK
      • Rada pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV)
    • Tisk & online
      • A 11
      • Asociace online vydavatelů (AOV)
      • Borgis
      • Burda International CZ
      • Časopisy
      • Czech News Center
      • CzechCrunch
      • Deníky
      • Echo Media
      • Economia
      • Empresa Media
      • Extra Online Media
      • Extra Publishing
      • Hlídací pes
      • Internet Info
      • Livesport
      • Mafra
      • MediaRey (Forbes)
      • Mladá fronta
      • N Media (Deník N)
      • New Look Media
      • Newstream
      • Next Page Media
      • Online
      • PNS
      • Premium Media Group
      • Reportér
      • RF Hobby
      • Seznam.cz
      • Tisk
      • Trima News
      • V24 Media (Vogue)
      • Vltava Labe Media
      • Vydavatelé versus platformy
      • Zpoplatnění online obsahu
    • Sociální sítě & platformy
      • Facebook
      • Google
      • Instagram
      • Snapchat
      • TikTok
      • Twitter
      • Vydavatelé versus platformy
    • Showbyznys
      • Film
      • Hudba
      • Knihy
      • Leoš Mareš
      • Sport
    • Mobilní aplikace
      • AppParade
      • Asociace softwarových agentur (ASWA)
      • Cestování
      • Finance
      • Foto & video & hudba
      • Futured
      • Hry
      • Jídlo a pití
      • Komunikace
      • Nakupování
      • Nástroje
      • Počasí
      • Produktivita
      • Rozšířená/virtuální realita
      • Sociální sítě
      • Vývojáři
      • Vzdělávání
      • Zábava
      • Zdraví
      • Životní styl
      • Zpravodajství
  • Marketing
    • Kreativní agentury
      • #mdworks
      • 2Fresh
      • Accenture Song
      • Adexpres
      • AdHackers
      • Advertia Digital
      • Advisio
      • Aetna
      • Amden
      • AMI Digital
      • Apploud Digital
      • Baloo & Groot
      • Beneficio
      • Beneš & Michl
      • Besocial
      • Better Marketing
      • Bistro Social
      • BlueGhost
      • Blueglue
      • Boomerang Communication
      • Brainz Studios
      • Brandmark
      • Bubble
      • Business Factory
      • C3 Prague
      • Česká produkční
      • Cheil Czech
      • Cognito
      • Comtech Can
      • Darwin & the Machines
      • DDB Prague
      • Dentsu
      • Dentsu Creative
      • Dialog Media
      • Digitaal
      • Digital Ant
      • Digital First Marketing Group
      • Dorland
      • Dotcom.cz
      • Effe Prague
      • Effectix.com
      • Elite BTW
      • Etnetera Group
      • Etnetera Motion
      • eVisions Advertising
      • Fragile
      • Fresh Services
      • Geometry
      • Get Boost
      • Goodkin
      • Guts Prague
      • Havas Prague
      • Haze
      • Heels Make Deals
      • Hullabaloo
      • Imminent
      • IMPnet
      • In creative
      • Jinej gang
      • Kaspen/Jung von Matt
      • Katz83
      • Kindred
      • Kofein
      • Konektor
      • Konektor Digital
      • Konektor Influencers
      • LCG New Media
      • Leo Burnett
      • Loosers
      • Made by Vaculik
      • Mark BBDO
      • Marketup
      • McCann Prague
      • McShakespeare
      • Momentum Czech Republic
      • Mustard
      • Near & Dear Group
      • Newlogic
      • OAK (One of A Kind)
      • Obsahová agentura
      • Ogilvy
      • Optimio
      • Outbreak
      • Peppermint Digital
      • Pickerly
      • Proboston Creative
      • Proficio
      • Promolab
      • Publicis Groupe
      • Pudeto
      • Remembership
      • S&K Public
      • S5IVE
      • Saatchi & Saatchi
      • Socialsharks
      • Story tlrs
      • Studio Najbrt
      • Subscribe
      • Švejda Goldmann
      • Symbio
      • Taste
      • Touch Branding
      • Triad Prague
      • Underline
      • VCCP
      • Visibility
      • VMLY&R Prague
      • We Are Signature
      • WeDigital
      • WMC Grey
      • World of Online
      • WPP
      • Wunderman Thompson
      • Yinachi
      • YYY agency
      • Zaraguza
    • Mediální agentury / instore agentury
      • Acomware
      • BigBoard
      • BigMedia
      • Can Media
      • Cruxo
      • Dago
      • Dentsu
      • DigitalAd
      • EssenceMediacom
      • EuroAWK
      • Global Marketing
      • GroupM
      • H1.cz
      • JCDecaux
      • Knowlimits
      • Médea
      • Media Investments
      • Mediální agentury
      • Mediaplus
      • Mind2Flo
      • Mindshare
      • OMD Czech
      • Omnicom Media Group
      • Out-of-home
      • PHD
      • POS Media
      • Starcom
      • TWDC Prague
      • Wavemaker
      • Wellen
      • Zenith
    • Produkční agentury
      • Armada Films
      • Bare Bear Production
      • Bistro Films
      • Boogie Films
      • Bumerang Film
      • Flux Films
      • IS Produkce
      • Procoma
      • Stink Films
      • Total HelpArt
      • UPP
      • Videolabel
      • VNV Productions
      • Woobetz
    • Výzkumné agentury
      • Incomind
      • Ipsos
      • Kantar
      • Monitora Media
      • Newton Media
      • Nielsen Admosphere
      • Response:now
    • Retail
      • Alkohol / pivo
      • Auto-moto / čerpací stanice
      • Banky / platby / pojišťovny / úvěry
      • Domácnost / hobby
      • Drogerie
      • Elektronika
      • Fast food
      • Hračky / knihy / hudební nástroje / zábava
      • Kosmetika
      • Krmiva
      • Lékárny / péče o zdraví
      • Logistika
      • Nápoje
      • Oblečení / obuv / šperky / doplňky
      • Potraviny
      • Restaurace
      • Věrnostní program
      • Vybíráme ze spotřebního koše
    • Značky & prodejci
      • Albert
      • Alza.cz
      • Amazon
      • Billa
      • Budějovický Budvar
      • CCC
      • Coca-Cola
      • Danone
      • DM Drogerie Markt
      • Dr. Max
      • Ferrero
      • Footshop
      • Globus
      • Hamé
      • Heineken
      • Heureka
      • Ikea
      • Kaufland
      • KFC
      • Kofola
      • Košík.cz
      • Krušovice
      • Lidl
      • Makro
      • Mattoni 1873
      • McDonald's
      • Nestlé
      • Notino
      • Penny Market
      • Pepsi
      • Plzeňský Prazdroj
      • Primark
      • Red Bull
      • Rohlik.cz
      • Škoda Auto
      • Staropramen
      • Tesco
      • Žabka
      • Zoot
  • PR
    • PR agentury
      • A priori
      • AC&C Public Relations
      • Adison
      • AMI Communications
      • Artspeak PR
      • Aspen.PR
      • Best Communications
      • Bílý medvěd
      • Bison & Rose
      • Communication Lab
      • Crest Communications
      • Dark Side
      • EMD Consultants
      • Epic PR
      • Ewing
      • Fenek
      • FleishmanHillard
      • Focus Agency
      • Friendly Friends
      • FYI Prague
      • Grayling
      • Havas PR
      • Hero & Outlaw
      • I'm PR
      • Insighters
      • Katz83
      • Konektor PR
      • Lesensky.cz
      • Margetroid
      • Media:list
      • MSL
      • Narrative Media
      • Native PR
      • Neopublic
      • Ogilvy Public Relations
      • Pepr Consulting
      • Pleon Impact
      • Politinkers
      • Pram Consulting
      • Pyxis
      • Relative PR & Consultancy
      • Rubikon PR
      • Seteva
      • Stance Communications
      • Success Story
      • Surikata PR
      • Topic PR
      • Weber Shandwick
      • Whispr Communications
  • Agentury
  • Lidé
  • Galerie reklamy
    • Nové kampaně
      • Auto-moto
      • Cestování / turistika / doprava
      • Dům / domácnost / hobby
      • Finanční služby
      • Komerční služby veřejnosti
      • Maloobchod / obchodní řetězce
      • Média / publikace / televizní grafika
      • Móda / oblečení / kosmetika / hygiena
      • Politika
      • Potraviny / nápoje
      • Technika / spotřební elektronika
      • Veřejný sektor
      • Věrnostní kampaně
      • Volný čas / rekreace / zábava / sport
      • Zdravotní péče / léky / doplňky stravy
    • Archiv galerie reklamy
  • Katovna
  • Aust
  • Data
  • Jobs
Navigace

„Jo, Livesport!“ Český poskytovatel výsledků má globální kampaň s Čechem

Kampaň od Michala Pastiera doplnil nový vizuál od Design Studia a firemní web od Brainz.

  • 30. 06. 2021 02:40

Už se začátkem letošního hokejového mistrovství světa 21. května spustila česká společnost Livesport novou reklamní kampaň se svým ambasadorem Petrem Čechem. Známý brankář se představí v sérii spotů, jejichž hrdiny jsou kromě něj sportovní fanoušci v nečekaných situacích. Reklamní kampaň Livesportu je vidět i v průběhu fotbalového Eura, které startovalo 11. června, poběží totiž až do konce roku v českých televizích a díky Eurosportu i v dalších zemích Evropy. „Květnové mistrovství světa v hokeji je v Česku dlouhodobě jednou z nejsledovanějších sportovních událostí a my u ní pravidelně představujeme naše globální kampaně. Loni jsme kvůli covidu o tuhle příležitost přišli, letos se ale k této tradici opět vracíme. A vracíme se znovu s Petrem Čechem jako naší tváří,“ říká marketingový ředitel Livesportu Jan Hortík.

Kampaň je primárně brandová. Sportovní fanoušci uvidí sérii spotů vycházejících z jednoho kreativního konceptu, mění se jen zápletky a prostředí. Strukturovanější příběhy pro delší stopáže doplňují sponzorské vzkazy a mikropříběhy pro online.

Autorem konceptu celé kampaně je Michal Pastier. Známý slovenský kreativec vsadil na nečekané pointy v situacích, které nemají se sportem nic společného - ale jen zdánlivě. V každé z nich je totiž hlavním hrdinou sportovní fanoušek. A s ním Petr Čech v roli průvodce, který doplňuje příběh. Režisérem kampaně je Karel Janák, podepsaný pod teenagerskými komediemi Snowboarďáci či Rafťáci, řadou pohádek a dalších filmů.

Kvůli pandemické situaci se natáčení nové kampaně zdrželo o rok. Během něj musel Livesport i produkce Cinemania několikrát měnit plány. „S Petrem jsme chtěli natáčet v Praze, ale kvůli covidu se to nepovedlo. Třikrát jsme už byli domluvení, třikrát jsme kupovali letenku a třikrát jsme ji museli vracet,“ přibližuje Martin Kořínek ze Cinemanie. Natáčení kampaně tak probíhalo nadvakrát. „Veškeré exteriéry jsme měli hotové už loni v létě, kdy jsme na zámku Sychrov i v přístavu Mělník měli Petrova dvojníka. Na něm jsme testovali postavení kamery nebo světla,” říká brand manager Livesportu Pavel Hacker.

„Scény s Petrem jsme pak začátkem letošního května natáčeli poměrně unikátním způsobem - online. Petr byl ve studiu v Londýně a tam už se mohl věnovat především své roli. Postprodukce potom zařídila jeho zasazení do příběhu, ve kterém reprezentuje značku,“ dodává Hacker.

„V životě jsem se s Petrem Čechem neviděl naživo, ale takhle jsem měl možnost ho režírovat alespoň na dálku,“ podotýká režisér Janák. „Živé natáčení je samozřejmě mnohem lepší a příjemnější, protože můžete lidi víc motivovat a hecovat. To ale za mě v Anglii dělal pomocný režisér, takže to i na dálku fungovalo.“

Nová vizuální identita od londýnského Design Studia

Livesport si letos připomíná 15 let své existence a při té příležitosti výrazně svou firemní identitu. Pro rebranding si v tendru, jehož se zúčastnily tři firmy (z toho dvě české), vybral londýnské Design Studio, které vytvořilo vizuální identitu třeba Ligy mistrů, anglické Premier League nebo firem Airbnb, Logitech či Evernote. Nová firemní identita Livesportu, představená 1. června, má víc odpovídat jak jejímu globálnímu působení, tak rostoucímu počtu firem ve skupině. Práce na novém vizuálu trvala téměř dva roky.

„Livesport v sobě spojuje svět sportu a svět technologií. A nejsložitější bylo najít vizuální vyjádření obou těchto prvků naší DNA. Výsledný design odráží oba tyto světy, které propojuje v jeden jediný prostřednictvím typografie, loga, barev a grafických prvků. A hlavně je to komplexní systém, který řeší architekturu celého brandu,“ popisuje brand manager Livesportu Hacker. Na identitě se podílel také uznávaný odborník na vizuální komunikaci Alan Záruba. Autor řady sportovních vizuálních identit v Česku působil v projektu jako externí konzultant.

Nová identita staví na výrazné typografii. Na míru připravený font se inspiroval podobou čísel na klasických výsledkových tabulích. Dalším výrazným prvkem jsou linie charakteristické pro nejrůznější sportovní hřiště. „Vizualita Livesportu vychází z principu více hřišť, se kterými se dá pracovat podle potřeby. Když si některé z nich přiblížíte, dostanete výsek typický pro některý ze sportů - fotbal, basketbal, tenis a spoustu dalších. Když si hřiště naopak oddálíte a vidíte jich řadu vedle sebe, dostanete pattern, který svou podobou připomíná tištěný spoj. Tedy tu technologickou polovinu naší DNA,” popisuje Pavel Hacker.

Ještě letos má ve spolupráci s Design Studiem dostat taká klíčový produkt Livesportu, zpravodajský web Livesport.cz, jež na mezinárodní úrovni reprezentuje značka FlashScore.

Redesign digitální prezentace od Brainz

S novou vizuální identitou se pracovalo také na novém prezentačním webu Livesport.eu. Jeho redesign zajistilo pražské kreativní studio Brainz Disruptive. To doplnilo identitu právě o digitální výstupy. Nový web vznikl během několika týdnů.

„Šlo nám hlavně o to, aby nová identita co nejlépe fungovala v digitálu. Je skvěle vymyšlená a chytře v sobě odráží podstatu Livesportu, což je technologie a sport. Našim úkolem ji bylo stejně chytře přetavit do digitálního prostředí. Klient nám od začátku věřil a měli jsme tak v rámci realizace opravdu volnou ruku. Díky tomu tak vznikl modulární design systém, který je možné plasticky ohýbat a rozvíjet na společných budoucích projektech,“ přibližuje autor návrhu a kreativní ředitel Jan Patawa.

Na projektu společně s ním pracoval projektový manažer Adam Mlýnek, koordinátor pro vývoj Branislav Onderišin a vývojáři Ladislav Durchánek a Jiří Váňa pod vedením Ladislava Janečka.

Jo, Livesport!
Produkční agentura
Cinemania
Značka
Livesport
Klient
Livesport
Nasazení
21. 05. 2021
Obor
Média / publikace / televizní grafika
Mediamix
Televize, Online
Kreativa
Michal Pastier
Režie
Karel Janák
Protagonista
Petr Čech
60%
Tweet
  • Cinemania
Přidejte se do katalogu komunikačních agentur
  • IT Project Manager for Web (Fully Remote)
  • Asistent/ka kreativního / marketingového oddělení
  • SALES and MARKETING pracovník (junior)
  • LEADER MARKETINGU PRO SEDUO
  • Fundraiser
  • Product Owner pro E-commerce až 60.000
  • Sales Manager
  • Lead Graphic Designer pro realizace na prodejnách
  • IT Projektový manažer pro e-shop
  • Marketingový manažer/ka
  • Další nabídky »
Tip: Online kurzy »
Jitřní
zpravodaj
zdarma
Vše podstatné každé všední ráno v šest ve vašem e-mailuPřihlásit odběr
Novým kreativním ředitelem YYY je Tomáš Veselý, Marek Linhart míří do VCCP

Novým kreativním ředitelem YYY je Tomáš Veselý, Marek Linhart míří do VCCP

Kazmův film utržil v kinech 100 milionů Kč, prodal přes půl milionu lístků

Kazmův film utržil v kinech 100 milionů Kč, prodal přes půl milionu lístků

Formule 1 se vrací na Novu, závody bude dávat Nova Sport
Devět let byla motosérie na AMC

Formule 1 se vrací na Novu, závody bude dávat Nova Sport

Čestmír Strakatý odchází z Reflexu, opouští Prostor X
Soustředí se na vlastní podcast

Čestmír Strakatý odchází z Reflexu, opouští Prostor X

Mikýřova hysteorie, Pop Coolt, Porno! Prima Cool přidává další vlastní tvorbu
Novinky od pondělí do čtvrtka

Mikýřova hysteorie, Pop Coolt, Porno! Prima Cool přidává další vlastní tvorbu

Národní galerie reklamy

„I Nikose můžete mít rádi.“ Služby Air Bank představí mladým známý influencer

„I Nikose můžete mít rádi.“ Služby Air Bank představí mladým známý influencer

mBank propaguje mPůjčku desítkami venkovních motivů od Loosers

mBank propaguje mPůjčku desítkami venkovních motivů od Loosers

„Pečowatt. Ochraňowatt. Zlevňowatt.“ E.on uvádí nový koncept od VCCP

„Pečowatt. Ochraňowatt. Zlevňowatt.“ E.on uvádí nový koncept od VCCP

Innogy v podzimních spotech zdůrazňuje zodpovědný nákup a zlevňování energií

Innogy v podzimních spotech zdůrazňuje zodpovědný nákup a zlevňování energií

další nové české kampaně

Hlasy oboru

  • Moderní PR: staré pravdy pro 21. století
  • Ukažte se na billboardech a vaše sporáky nebudou moct vyhasnout!
  • Creative Pro určuje směr udržitelných eventů, z Conventy si odnášejí zlato
další články od agentur a firem →

Taky se děje

Taky se děje

Rubikon PR pracuje pro švédský fintech Klarna

Rubikon PR pracuje pro švédský fintech Klarna

Do týdeníku Euro přicházejí Martin Rychlík a Jan Richter
Časopis si letos připomíná 25 let

Do týdeníku Euro přicházejí Martin Rychlík a Jan Richter

Kaufland mění ředitele, Stefana Hoppeho střídá Heiko Koch

Kaufland mění ředitele, Stefana Hoppeho střídá Heiko Koch

Velkoobchod Makro nově bude řídit Jiří Nehasil

Velkoobchod Makro nově bude řídit Jiří Nehasil

Public affairs ve FleishmanHillard vede Lenka Do

Public affairs ve FleishmanHillard vede Lenka Do

BBC bude vyžadovat střídmější chování na sociálních sítích i mimo zpravodajství

BBC bude vyžadovat střídmější chování na sociálních sítích i mimo zpravodajství

Soukromá rádia vyzvala vládu, aby stáhla novelu zvyšující rozhlasový poplatek

Soukromá rádia vyzvala vládu, aby stáhla novelu zvyšující rozhlasový poplatek

Wolt si pro komunikaci vybral agenturu Konektor

Wolt si pro komunikaci vybral agenturu Konektor

Z ČT odchází Alžběta Plívová, vedoucí komunikace a autorka ČT Edu
Televizi opouští s Dvořákem a Kolářem

Z ČT odchází Alžběta Plívová, vedoucí komunikace a autorka ČT Edu

Supraphon po 14 letech mění vedení, Ivu Milerovou střídá Libor Holeček
Omlazení v čele tradiční gramofirmy

Supraphon po 14 letech mění vedení, Ivu Milerovou střídá Libor Holeček

TV Prima natáčí druhou řadu seriálu Hořký svět

TV Prima natáčí druhou řadu seriálu Hořký svět

Vedran Kovačević se vrací na Novu, jako šéfredaktor Nova.cz
"Víc nad rámec standardního lifestylu"

Vedran Kovačević se vrací na Novu, jako šéfredaktor Nova.cz

další články
Redline

Nedělní příloha internetu

  • Nikdo už nestojí o hypertextové odkazy
  • Streamingové platformy neporostou do nebe. Nevadí
  • USA versus Google. Začalo historické antimonopolní řízení
všechna vydání přílohy →

Volná místa

Katz83 Head of PR
Katz83 Senior PR Consultant
LCG New Media Social Media Specialist & Graphic
Comtech Can Media Planner
World of Online Head of Digital
World of Online Graphic Designer
VMLY&R Prague Senior Account Manager
Buďte
u nás
vidět
Nabízíme nejrůznější možnosti chytré komerční prezentaceZobrazit nabídku

Šéfredaktor
Ondřej Aust
e-mail ondrej@aust.cz
telefon 608 983 682

Korespondenční adresa
Ondřej Aust
Dětská 2521/74
100 00 Praha 10


Webdesign: 2bcreative.cz
Běží na Wordpressu, děkujeme.
Export RSS

Zásady ochrany osobních údajů

Vydává News Media s.r.o.
IČO 03438074
ISSN 1804-7238
Copyright © News Media 2011-2023

Na našem webu používáme soubory cookie, abychom vám poskytli co nejrelevantnější obsah tím, že si zapamatujeme vaše preference a opakované návštěvy. Kliknutím na „Přijmout vše“ souhlasíte s používáním VŠECH souborů cookie. Můžete však navštívit „Nastavení souborů cookie“ a poskytnout kontrolovaný souhlas.
Nastavení cookiesPřijmout vše
Nastavit

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Vždy povoleno
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDélkaPopis
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
ULOŽIT A PŘIJMOUT