Náš newsletter tradičně přešel na letní provoz: v červenci a srpnu chodí jednou týdně, a to v pondělí.

„Jsme úplně online,“ hlásí za Air Bank duo bankéřů z domova přes mobily

Příprava kampaně od první myšlenky do nasazení televizního spotu trvala dva a půl týdne.

  • 17. 04. 2020 00:00

Jako reakci na současnou situaci, která nenahrává tomu, aby klienti chodili své požadavky řešit osobně do pobočky banky, připravila Air Bank dva nové televizní spoty. Prostřednictvím kampaně Jsme úplně online chce připomenout, že její klienti mohou naprostou většinu věcí vyřešit bez nutnosti návštěvy pobočky – přes své internetové bankovnictví nebo mobilní aplikaci My Air.

Příprava kampaně, která obvykle zabere až několik měsíců, nyní trvala od první myšlenky do nasazení televizního spotu jen dva a půl týdne. Na přípravě televizní kampaně se tradičně kromě interního komunikačního týmu Air Bank podílela reklamní agentura McCann, produkci zajišťoval Filmservice a režie se opět ujal Martin Přikryl.

Jsme úplně online
Kreativní agentura
Produkční agentura
Značka
Klient
Mediamix