K Mezinárodnímu dnu vody spustilo Grohe online kalkulačku vodní stopy

Kalkulačka vodní stopy upozorňuje na plýtvání zdroji. Kreativa je dílem agentury Story tlrs.

  • 25. 04. 2021 23:55

Grohe: Kalkulačka vodní stopy (Story tlrs)

Grohe: Kalkulačka vodní stopy (Story tlrs)

Grohe: Kalkulačka vodní stopy (Story tlrs)

Grohe: Kalkulačka vodní stopy (Story tlrs)

Výrobce sanitárního vybavení Grohe spustil ve spolupráci s kreativní digitální agenturou Story tlrs kalkulačku vodní stopy. Ta upozorňuje na téma udržitelnosti vodních zdrojů a prostřednictvím dvou desítek otázek nabádá k zamyšlení, jak mohou i jednotlivci k této problematice přispět.

Kampaň, kterou Grohe spustilo příznačně na Mezinárodní den vody, navazuje na loňskou edukační aktivitu Voda Limited a i letos ji podpoří youtuber Karel Kovář alias Kovy, tentokrát s pomocí Nicole z A Cup of Style. „Složitá témata vyžadují jednoduchou a zábavnou formu. Právě díky ní jsme nasbírali jen za první den víc než tisíc účastníků,“ okomentoval kampaň Jiří Markvart, content lead ze Story tlrs.

Grohe

Grohe: Kalkulačka vodní stopy (Story tlrs)

Na kalkulačce spolupracovalo Grohe kromě Story tlrs i s odborníky z projektu H2ospodář, kteří poskytli zdrojová data a vývoj kalkulačky konzultovali. „Projektem chceme mezi lidmi hravou formou vzbudit zájem o problematiku a zároveň edukovat o nutnosti ochrany vodních zdrojů. Každý z nás může k ochraně vody přispět a není nutné dramaticky měnit své chování. Lidé dnes nechtějí příliš omezovat své pohodlí, proto je podstatné najít mezi úsporou a osobním komfortem balanc,“ říká Václav Kužílek, marketing activation manager Grohe pro Česko a Slovensko.

Kampaň bude pokračovat i v následujících měsících, během kterých Grohe a Story tlrs využijí v další komunikaci právě ta data, která získají ze své vodní kalkulačky.

Kalkulačka vodní stopy
Kreativní agentura
Značka
Klient
Nasazení
22. 03. 2021
Mediamix