Kaktusák, benzínkář, zloděj. Rozvoz květin Florea představuje mužské archetypy

O nápad, produkci i postprodukci se postarala agentura WeBetter ze skupiny AIM Group.

  • 12. 10. 2021 17:10

Přední rozvozce řezaných květin Florea uvádí svou první brandovou kampaň, online spot, v němž interpretuje charakter mužů pomocí květinových metafor. „Spot glosuje realitu některých mužů a přání mnoha žen. Muži, ze kterých si ve spotu převážně utahujeme, získali přezdívku na základě toho jakou květinu své milé doručili, nebo jak onu květinu získali – kaktusák, zloděj, benzínkář a romantik,“ uvádějí tvůrci. Ke spolupráci si Florea vybrala agenturu WeBetter na základě lehce provokativních spotů, které v minulosti vytvořila pro startup Cleany.cz a eko plenky Monperi.

„Líbí se nám jejich přidrzlý, ač velmi profesionální přístup a rychlost komunikace. Chtěli jsme být uvěřitelní a na nic nehrát. Zároveň jsme potřebovali v druhé části spotu odkomunikovat hlavní benefity naší služby, což si myslíme, že se povedlo skvěle,“ uvedl majitel Jiří Hemerle. „Díky skvělému castingu a poutavému scénáři jsme vytvořili spot, který má potenciál pobavit a zaujmout většinu cílové skupiny. Tou jsou podle společnosti Florea ‚skoro všichni‘. Nechybí tomu vtip, drzost a je tam i špetka romantické naivity,“ věří copywriter a režisér Petr Vízdal. 

Součástí kampaně je hlavní spot a několik kratších verzí. Budou k vidění na sociálních sítích a videowebu YouTube. „Ihned v návaznosti na aktuální kampaň pracujeme s klientem na pokračování,“ avizuje rozšíření o další formáty Martin Jiras, šéf agentury WeBetter a skupiny AIM Group.

Podle kytky poznáš charakter
Kreativní agentura
Produkční agentura
Značka
Klient
Nasazení
10. 10. 2021 - 15. 12. 2021
Mediamix
Creative director, copywriter, režie
Account director
Kamera, střih
Osvětlovač