Náš newsletter tradičně přešel na letní provoz: v červenci a srpnu chodí jednou týdně, a to v pondělí.

Kamarádi dětí mluví hlasy predátorů, v edukativní kampani ČSOB a policie

Banka s policií společně bojují proti takzvaným predátorům z netu, kampaň je od Loosers.

  • 05. 03. 2020 11:25

ČSOB a Policie ČR společně proti internetovým predátorům

ČSOB a Policie ČR společně proti internetovým predátorům

ČSOB a Policie České republiky společně spustily kampaň, která cílí na rodiče nezletilých dětí a upozorňuje je na stále rostoucí nebezpečí, které hrozí jejich dětem v internetovém prostoru. Sérii spotů a klíčový vizuál realizovala kreativně i produkčně agentura Loosers. „Internet dává všem bez rozdílu masku anonymity, díky které může být kdokoli kýmkoli. A právě to je motivem celé kampaně. Tematicky pokrýváme tři problematické oblasti digitální bezpečnosti – zasílání intimních fotografií, schůzku s neznámým člověkem a sdílení intimních informací o vlastní osobě,“ říká ke kampani Jitka Švejcarová, specialistka společenské odpovědnosti ČSOB.

„To, že si při komunikaci na internetu nikdy nemůžeme být jistí tím, s kým se bavíme, dramatizujeme ve spotech, ve kterých vždy zachycujeme rozhovor dvou dětí. Jedno z nich ale není tím, za koho se vydává, což odhalujeme hlasem, který mu zcela zjevně nepatří,“ popisuje ztvárnění Iva Bízová, kreativní šéfka Loosers.

Kampaň vznikla na základě iniciativy ČSOB a Policie České republiky, kteří společnými silami bojují proti internetovým predátorům a edukují rodiče i děti, jak předcházet nebezpečným situacím na internetu a jak je případně řešit. Navazuje tak na další společné aktivity, mezi něž mimo jiné patří přednášky ve školách. Videa budou v průběhu března a dubna k vidění na sociálních sítích a vybraných webech. Doplní je bannery, inzerce v tisku a materiály na pobočkách banky.

Společně proti internetovým predátorům
Kreativní agentura
Značka
Klienti
Nasazení
02. 03. 2020 - 30. 04. 2020
Mediamix