Pracujete jako ekonomický redaktor či redaktorka a chcete s námi budovat něco nového? Napište.

Karamelové hipsterčíno, nebo měsíc internetu. Netbox zacílil na mladé

Brněnský poskytovatel internetu uvádí nabídku pro ty, kteří chtějí připojení bez závazků.

  • 10. 10. 2019 00:00

Tak trochu jiný počty
Kreativní agentura
Produkční agentura
Značka
Klient

Brněnská firma Smart Comp, poskytovatel internetového připojení pod značkou Netbox, ve své podzimní marketingové kampani upozorňuje, že ve srovnání s některými zbytnými věcmi, za které člověk běžně utrácí, není internet drahý. Cenu za připojení tak srovnává s lístky do kina, pokutou za špatné parkování, s nápoji koupenými v centru Prahy či hipsterské obsesi z kávy. Kampaň cílí především na mladé zákazníky a studenty. Pro ně je určena aktuální nabídka internetového připojení bez závazků.

Netbox: Tak trochu jiný počty

Netbox: Tak trochu jiný počty

Netbox: Tak trochu jiný počty

Netbox: Tak trochu jiný počty

Netbox: Tak trochu jiný počty

Netbox: Tak trochu jiný počty

Netbox: Tak trochu jiný počty

Netbox: Tak trochu jiný počty

„Netajíme se tím, že jsme hraví, máme rádi humor a nadsázku, proto se snažíme, aby každá naše kampaň byla taky taková,“ prohlásil marketingový ředitel Netboxu Lukáš Pazourek. Kreativní myšlenka kampaně vznikala inhouse. Kreativní myšlenka kampaně vznikala inhouse. Na vytvoření grafických vizuálů se podílela brněnská grafická agentura Justmighty, která stojí za nedávným rebrandingem značky Netbox.

Součástí komplexní kampaně je video Tak trochu jiný počty Radka Em, které se snaží vtipně glosovat brněnské reálie společně s kampaní a jež vede na microsite netbox.cz/radek. Výroba tohoto reklamního videa byla svěřena brněnské filmové a kreativní produkci Actimmy. „Chtěli jsme, aby kampaň jednoduše a vtipně ukázala, že běžně utrácíme poměrně dost peněz za věci a služby, které nepotřebujeme,“ doplnil Pazourek.